ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 12/28/2017 01:02 PM

Teresa
Uiteindelijk liep ik met de jongen naar de toiletten waar hij me tegen de muur pinde en begon te zoenen in mijn nek. Ik beet op mijn lip en scheurde zijn blouse in een ruk open. hij liet zijn handen onder mijn jurk in glijden en wist al snel mijn intieme zone op te sporen. Mijn lippen zochten de zijne en gaven ze alle aandacht die ze verdiende.

Sarah
'Gelukkig. Ik probeer die twee al zo lang met elkaar te laten opschieten, maar Teresa is zo koppig.' zuchtte ik en beet op mijn lip. Als Darren erachter zou komen dat ik hier was weet ik niet of ik nog zou leven om het na te vertellen. Ik beet mijn kaken op elkaar en haalde diep adem. Waarom moest dit leven zo ingewikkeld zijn?

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 01:46 PM

Levi
"Van wie zou ze dat toch hebben?" Zei ik zuchtend ik kende mijn nichtje niet zo goed.. maar ik kende Darren goed genoeg om te weten hoe hij zijn dochter opvoedt. Ik trok mijn jas aan en drukte nog een kus in Sarah's nek "ik zie je volgende maand weer.. Rosie en de kinderen gaan dan op vakantie."

Tyler
Ik had mijn weg kunnen vinden door het huis en kon mijn vader horen praten tegen een vrouw. Hij had geluk dat ik Isuline had ingespoten want het begon al te koken in mijn hoofd. Hoe hij mijn moeders naam zo zei terwijl het zijn vrouw was. Ik had van alles gespeculeerd over mijn "vader" zijn rare gedrag en zijn "tripjes" voor werk.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/28/2017 02:01 PM

Sarah
Ik glimlachte en knikte. 'Ik kijk er naar uit.' zei ik tegen Levi terwijl mijn handen nog een laatste keer over zijn borstkas streken. Ik vond het altijd verschrikkelijk als ons weekendje was afgelopen. Dat betekende dat ik terug moest naar Darren. Ik beet op mijn lip. Darren heeft nooit echt van me gehouden. Hij heeft me altijd maar gezien als zijn speeltje waarmee hij kon doen wat hij wou. Ik keek Levi na als hij de kamer verlaat en keek zuchtend naar de grond.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 02:09 PM

Tyler
Ik probeerde al mijn emoties in toom te houden en nam een xtc pilletje. Waarna ik toch op mijn autostuur bonk en in woede en tranen uitbarst. Ik beet mijn kaken opelkaar en moest Teresa vinden.. Ik had haar nodig. Ik stapte mijn auto uit en liep het feest binnen. Als ik haar nergens aantref besloot ik de wc's af te zoeken waar ze onder handen werd genomen door een jongen. Dat kon ik horen aan haar gekreun ik trok de deur open en gooide die ergens op de grond terwijl ik een bijna naakte Teresa hardhandig aan haar pols uit de wc trok." We gaan" zei ik grimmig.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/28/2017 02:14 PM

Teresa
Ik genoot van de jongen zijn vingers die me goed verwende en liet wat kreuntjes horen. Als opeens de deur opengerukt word schrik ik, net als de jongen. Een Tyler die duidelijk niet blij was. 'Auw Ty, wat is mis met je?' vroeg ik boos en trok met mijn losse hand mijn jurkje naar beneden en het bandje van het jurkje terug over mijn schouder. We baanden een weg naar buiten en ik probeerde mijn pols los te rukken, maar hij had hem te stevig vast. Eindelijk bij de auto wist ik mijn pols los te rukken en keek ik hem gefrustreerd aan. 'Wat is er?! Als jij met andere wijven mag neuken, doe ik ook waar ik zin in heb hoor. Dat was de deal.' zei ik en bestudeerde hem. 'Dat is het niet, of wel.' zei ik dit keer wat voorzichtiger.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 02:36 PM

Tyler
Net toen ik iets wilde zeggen horde ik getoeter." Hey Ty wat doe jij hier?!" Horde ik mijn vader roepen ik keek op terwijl hij glimlachte.. net alsof er niks was gebeurt. Ik zette een fake glimlach op "uit gaan zoals je kan zien!" Riep ik terug ik sloeg mijn arm om Teresa "meet my girlfriend dad." Ik liet mijn woorden keihard over mijn tong glijden Ik wilde het hem laten voelen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/28/2017 02:48 PM

Teresa
Ik keek op als ik de vader van Ty zie en beet op mijn lip. Wat doet hij hier? Ik keek naar Tyler en zag aan zijn gezicht dat hij niet zo pleased was. Als ik vervolgens een arm om me heen voel en die woorden uit zijn mond hoor komen worden mijn ogen groter. Ik beet op mijn lip om niks te zeggen over Ty en glimlachte enkel naar zijn vader die er niet satisfied uit ziet.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2017 04:04 PM

Tyler
"Nou have fun." Zei mijn vader met een knikje terwijl hij het raampje sloot en er van door reed." Nou heb je mijn vader ook weer gezien" zei ik verveelt terwijl ik probeerde om niks te laten merken ik stak een joint aan." We gaan terug naar de academie ik zie het feesten niet meer zo zitten" zei ik tegen haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/28/2017 05:27 PM

Teresa
'Wat is mis met jou, weet je wel niet hoe riskant dat was?' vroeg ik hem boos. Als mijn vader erachter kwam doormiddel van zijn vader. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Nou veel plezier Tyler. Ik ben nog niet uitgefeest.' zei ik en liep terug richting de club. Hoe kon hij dat nou doen? Hij weet zelf ook welke consequenties het met zich meebracht.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2017 02:07 PM

Tyler
Ik wilde haar zeggen wat haar moeder deed met mijn vader maar ik wilde haar mood niet verpesten op de een of andere mannier." Fine dan wacht in de auto" zei ik geïrriteerd tegen haar terwijl ik in mijn auto stapte. En besloot te gaan slapen en tot rust te komen ik moest maar is een bezoekje brengen aan mijn moeder en mijn kleine zusje. Ik liet mijn vader hier niet mee weg komen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum