ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 12/29/2017 02:13 PM

Teresa
Ik zuchtte en stopte halverwege als ik de deur van zijn auto dicht hoor klappen. Kort keek ik achterom. Waarom was hij zo aangedaan door zijn vader? Ik aarzelde en zuchtte geïrriteerd maar liep toch terug naar de auto waar ik in stapte en naar hem keek. 'Je bent een eikel.' zei ik mopperend en ik ging met mijn hoofd tegen het raam aan liggen. Ik was eigenlijk nog lang niet van plan om terug te gaan naar die stomme academie, maar dit schopte het hele idee toch wel weer in de war.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2017 02:44 PM

Tyler
Ts
De volgende dag werd ik langzaam wakker en zag ik dat Teresa tegen mijn schouder aanliep. Ik glimlachte zwak.. ze had er niets mee te maken. Ik startte de motor en ree de snelweg op terwijl ik Teresa liet slapen. Binnen no time waren we weer op de academie. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 03:12 PM

Teresa
Langzaam opende ik mijn ogen en ik merkte dat we alweer op de academie waren. Ik zuchtte en ging overeind zitten. Ik trok mijn jurkje naar beneden aangezien door het slapen die erg was opgekropen en ik beet op mijn lip. Ik stapte uit en haalde uit de achterbak alle tassen met spullen wat ik gekocht had. Ik keek naar de academie en zuchtte geërgerd. Ik wou terug naar Vegas. Of waar dan ook. Gewoon weg van dit saaie gezeik. Ik keek naar Tyler die inmiddels ook al was uitgestapt.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2017 03:30 PM

Tyler
Ik stak een joint op en keek naar Teresa "ik zie je in de les." Ik liep de academie binnen. En zag mijn broer in de gang lopen met wat vrienden. Ik blies wat rook uit en stond te wachten op zijn nederlaag.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 03:39 PM

Teresa
Ik haalde een hand door mijn haren en knikte. 'Ik zie je in de les.' herhaalde ik hem en liep met al mijn spullen naar mijn dorm. Julie zag ik niet, wat me verbaasde. Ik had verwacht dat ik een dikke preek zou krijgen. Ik zette mijn telefoon terug aan en negeerde de gemiste oproepen. Ik stuurde een bericht naar Julie dat ik weer terug was en vroeg waar zij uithing. Mijn tassen maakte ik leeg en vulde mijn kast aan. Ik had zo geen zin in les vandaag.

Conor
Ik leunde tegen mijn kluisje met Jack en Keith en zuchtte als ik Tyler aan zie komen. 'Ik ben zo terug.' zei ik en liep naar hem toe. 'Is ze oké?' vroeg ik hem en ik wou hem eigenlijk een klap verkopen maar ik hield me in. Hij bleef mijn broertje en ik wist dat als hij met zijn geheime agenda bezig was dat hij niet bij alles na dacht. 'Je hebt haar leven op het spel gezet, dat realiseer je je toch wel hè? Van alle plaatsen kies je Vegas?' vroeg ik hem en zuchtte.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2017 03:49 PM

Tyler
"She is doing fine.. ze is geen klein kind." Zei ik tegen Conor terwijl ik hem niet aankeek." Ik kwam onze vader daar ook tegen" zei ik tegen hem "het feit dat ie niet bij zijn gezin is verbaast me." Zei ik terwijl ik op het punt stond om te verellen of de affaire maar ik ook wist dat zijn moeder erbij betrokken was en hij me toch niet zou backen." Ik ga volgende week naar huis hou een oogje voor mij op Teresa" zei ik tegen hem. Hij moest nu wel weten dat ik haar ergens leuk vond in mijn koude hart. 

Julie
"Teresa zal nooit blij zijn met wat u doet Queen." Zei ik terwijl ik op mijn knieën voor haar zat. Ze deed rustig haar make-up terwijl ik naar het slagveld keek op haar bed." Dat klopt Juliette.. En daarom keer jij terug naar Rusland en hou je mond er over tegen Darren Teresa krijgt wel een nieuwe ridder." Als ze dat zegt bijt ik mijn kaken opelkaar van woede maar het enige wat ik kon doen was haar orders opvolgen "zoals u wenst Queen." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 04:00 PM

Teresa
Ik zuchtte en liep na me om te hebben gekleed de gangen op. Ik zag Tyler en Conor praten en kon wel raden waar het over ging. Ik zuchtte en keek op mijn telefoon, nog geen reactie van Julie. Ik besloot haar te bellen, maar werd snel met voicemail doorverbonden. 'Juul, sorry oké? Ik had niet weg moeten gaan zonder te zeggen waarheen, maar je kunt me toch niet gaan ontlopen? Waar ben je in satans naam. Ik heb je nodig.' zei ik en hing vervolgens op. 'Con, heb jij Julie gezien?' vroeg ik en keek kort glimlachend naar Tyler.

Conor
Ik zuchtte opgelucht. 'Ik zal op haar letten, maar...pa was in Vegas?' vroeg ik verward. 'Wat moest hij daar?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar. Voor hij ook maar kon antwoorden werden we onderbroken door Teresa. 'Ik heb geen idee. We zijn niet bepaald op good terms op dit moment. Ik zag haar gister voor het laatst. Ze ging naar Vegas om jou te zoeken dus ik dacht dat ze bij jullie zou zijn.' zei ik en fronste.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2017 04:50 PM

Tyler
Als ik zijn vraag wil beantwoorden komt Teresa met het nieuws over Julie." En je hebt er alleen gestuurd naar Vegas.. En dan lees je mij de les voor" zei ik belachelijk tegen hem." Lijkt er op dat Julie vast nog aan het zoeken is.. al lijkt dat me raar aangezien je haar terug heb gesmst." Zei ik tegen Teresa.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2017 04:57 PM

Teresa
'Ik wou met haar mee gaan, maar als zij van het ene op het andere moment weg is is dat een beetje moeilijk vriend.' zei Conor geïrriteerd. Ik rolde mijn ogen en keek naar Tyler. 'Ik vertrouw het niet. Ze reageert meestal meteen. Ik heb haar al gebeld en gesms't. Het is niks voor haar om niks van zich te laten horen of überhaupt van mij zijde te wijken.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ik maak me zorgen.'zei ik. Misschien maakte ik me een beetje te snel zorgen maar toch. Ik kende haar al mijn hele leven en ik wou gewoon niet dat haar iets zou overkomen.

Conor
'Misschien is haar batterij leeg. Als ze morgen nog niet hier is gaan we haar zoeken.' zei ik tegen haar om haar een beetje gerust te stellen. Eigenlijk wou ik nu al meteen vertrekken, maar ik zou niet eens weten waar te beginnen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2017 05:12 PM

Tyler
"Niet te geloven." Zei ik tegen hem als ik naar zijn gezicht zou kijken zou ik alleen maar denken aan mijn vader. En dan zou ik niet weten wat ik met hem zou doen. Op dit soort momenten kon ik mijn moeder echt gebruiken." Als ze morgen niet terug is sms me.. Ik heb misschien al een idee wat er met Julie is gebeurt." 

Julie
"Aangezien je veel betekend voor Teresa en mij kan ik je niet zomaar executeren voor het snuffelen in mijn zaken en Teresa los geslagen naar Vegas sturen." Zei ze terwijl ze overeind kwam "dus daarom ga je Darren vertellen dat je loog en het niet verdiend om aan Teresa haar zijde te staan." Als ze dat zegt word het even zwart voor me ogen als dat zo was.. kon ik Conor niet meer zien en werd ik weer een huisslaaf. Even later stond ik in mijn Lincoln werkkleding voor de koning en de koningin." Dus je weet zeker dat je terug keert en Teresa een nieuwe Servant krijgt?" "Ja heer."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum