ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 30 | 31 | 32 | 33 | 34 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 12/29/2017 05:18 PMTeresa
Ik knikte. 'Dankje Ty.' zei ik en keek vervolgens naar Conor. 'Wees mild op hem. Ik had ook nee kunnen zeggen toen hij me uitnodigde om mee te gaan.' zei ik nog tegen Conor en liep vervolgens naar de les. Ik kreeg het maar niet uit mijn hoofd. Dadelijk hadden Lincoln haters haar te pakken om haar te martelen om informatie los te krijgen ofzo. Ik zuchtte en ging in het lokaal achterin zitten.
Conor
Ik keek Teresa na en haalde een hand door mijn gezicht. Ik beet op mijn lip en keek naar Tyler. 'Als je weet waar ze is moet je het nu zeggen.' zei ik tegen hem en keek hem recht in zijn ogen aan.
from walkingdead on 12/29/2017 05:24 PMTyler
"Bij de Lincolns." Zei ik tegen Conor "je moeder heeft een affaire met mijn vader." Zei ik tegen hem "en ik dacht dat me leven niet erger kon met een half broer.. no offense.. maar ik ga het ma vertellen." Zei ik tegen hem.
from LostSouls on 12/29/2017 05:38 PMConor
Ik beet mijn kaken samen als hij het nieuws brengt. Er borrelt toch een beetje boosheid in me op. 'Godverdomme dat meen je niet!' riep ik pissig en sloeg tegen het kluisje naast me. Ik heb nooit gewilt dat die twee bij elkaar komen, man ik had niet eens gewilt dat ze mij hadden gemaakt. 'Denkt die hufter verdomme niet aan zijn kinderen. Vertel het Rosie. Vooral doen.' zei ik en liep langs hem door naar mijn dorm. Fuck de les. Nu ik dit wist.
from walkingdead on 12/29/2017 05:54 PMTyler
Als hij zo reageerd had ik het wel verwacht. Mijn moeder heeft voor Conor gezorgd van baby als hoe hij nu is.. En ze hoefde het niet te doen als ze echt een kreng was. Ik wedden er op als ik mijn ma zou vragen waarom ze zorgt voor Conor dat ze zou zeggen dat het mijn broer is en familie belangrijk is.
Julie
"Ik zou de reden graag willen weten." Zei Darren terwijl hij zijn vrouw aankeek en het niet begreep." Ik was niet helemaal eerlijk net u ik ben mijn plichten niet na gekomen en heb Teresa alleen naar Vegas laten gaan"" JE HEBT WAT!" Ik sloot mijn ogen "bel mijn dochter nu en stuur een nieuwe servant naar die school van haar.. Je ontrouw deugd me niet Juliette dit heb ik niet van je verwacht.. daarom ontsla ik je als Teresa haar servant."
from LostSouls on 12/29/2017 06:24 PMTeresa
Ik lag met mijn hoofd op tafel en voelde mijn telefoon af gaan. Ik zag dat het een belletje van het thuisfront was. Ik rolde mijn ogen en nam op. 'Dit is niet het moment ik zit in de....' zei ik maar werd al snel onderbroken. 'Mevrouw Lincoln, uw servent is ontslagen wegens contract breuk. Er word een nieuwe servent naar je toe gestuurd. Je wordt verzocht om zo spoedig als mogelijk een bezoek aan thuis te leveren.' Ik slikte en voelde de woede opborrelen. 'Charles wat is dit voor een onzin? Waar is Julie?' vroeg ik. 'Ik heb orders geen informatie los te laten Teresa, sorry. Kom gewoon naar huis oké?' vroeg hij. Ik zuchtte en hing op. Moest ik nu serieus wachten tot mijn lessen voorbij waren? Ik schudde mijn hoofd en stond op. Mooi niet. Ze gaan Julie niet van me afpakken.
Conor
Ik stak een joint op en nam een teug. Dit keer werd ik er niet helemaal rustig van en gooide ik mijn nachtkastje om ver. 'Vieze bloedhoer dat ze is!' riep ik tegen de lucht. Ook mijn kast moest er aan geloven en werd tegen de vlakte gedonderd.
from walkingdead on 12/29/2017 06:44 PMJulie
Ik liep over de hallen van het Lincoln kasteel. Ik was aan het liegen voor de koningin.. omdat ik niet beter wist. Ze zou me executeren als ik mijn mond voorbij zou praten aan King Darren. Ik kon het niet geloven ze was ook nog zwanger... hoelang heeft deze affaire dan geduurd? Ik beet op mijn onderlip en kwam Nate tegen die de kok hier was "ik zie dat je back in bussiness ben Juul." Zijn ogen scande me helemaal af "jep was niet genoeg voor T." Zei ik zuchtend.
Tyler
Ik zag hoe van streek Teresa was en besloot mijn mond toch te houden. Na de les zocht ik Conor op "kom je mee of blijf je hier niks doen?" Vroeg ik.
from LostSouls on 12/29/2017 06:52 PMTeresa
Ik haalde een hand door mijn haar en deed iets wat ik normaal niet zou doen hier op de academie. Ik spreidde mijn vleugels en vloog richting huis. Binnen no time was ik daar aangekomen en liep ik het kasteel in. Hier trok ik mijn vleugels in en liep boos door het kasteel richting de kamer van mijn vader. 'VADER!!' riep ik woedend en vond hem dan ook in zijn kamer. 'Waar slaat dit op!' vroeg ik hem sissend. 'Dat kan ik beter aan jou vragen. Wat bezielt jou om naar Vegas te gaan zonder bescherming?' vroeg hij. Pissig, maar rustig.
Conor
Als Tyler de kamer binnen komt sta ik ook binnen no time buiten. 'Die twee zijn echt ongelofelijk.' mopperde ik terwijl we naar de uitgang liepen. Als ik mijn vader zou zien zou ik hem een klap verkopen. Geen twijfel over mogelijk.
from walkingdead on 12/29/2017 07:08 PMDarren
Ik keek mijn dochter aan "als je moeder me niks had verteld zou ik het nooit uit Juli krijgen." Zei ik geërgerd "je weet daar Vegas geen plek is voor een dame ik ben diep teleurgesteld dat je ook nog eens tegen me heb gelogen." Zei ik tegen haar.
Tyler
"Well het zijn jou ouders en wie weet wat ze nog meer voor ons verbergen." Ik kon mijn moeder niet uit mijn hoofd zetten.. het maakte me kotsmisselijk dat ze überhaupt kinderen met mijn vader heeft genomen." Jij rijd" zei ik.
from LostSouls on 12/29/2017 07:14 PMTeresa
'Wat had je dan gedacht pap? Dat ik voor altijd jou brave kleine meisje zou blijven?! Nou zal ik je even uit je droom helpen. Je lieve kleine meisje houd van feesten, drinkt overmatig en wanneer ze daar zin in heeft rookt ze een lekker jointje en snuift ze een heerlijk lijntje. Daar heeft Julie verder geen invloed op gehad. Zij is de enige die me een beetje afremde. Zij is de enige die mijn menselijkheid aan liet staan. Vind je me nu nog altijd je onschuldige kleine meisje?' vroeg ik hem boos. 'Ik ben zelf naar Vegas gegaan zonder dat zij er van wist en ze wist ook niet waar ik was, dus zoeken had geen zin. Het is niet haar fout en ik accepteer ook geen andere lijfwacht dan Julie.' hield ik stijf vol.
Conor
'Wrijf het er maar in.' zuchtte ik. Ik had liever Rosie als mijn moeder gehad. Dan was alles veel makkelijker. Ik haalde diep adem en liep naar de bestuurderskant waar ik instapte en meteen de auto startte. Ook nog geen seconde nadat Tyler zijn deur dicht had reed ik in een rot vaart weg.
from walkingdead on 12/29/2017 07:41 PMDarren
Ik schoot in de lach bij haar confession." Oef wat lijk je op mij toen ik jong was" zei ik tegen haar terwijl ik naar een jonge foto van mij keek." Maar het gaat er om dat je hebt gelogen en ik verwacht van mijn dochter dat ze altijd eerlijk met me zal zijn." Zei ik tegen haar "van mij mag Julie terug naar de academie maar moet ze haar straf wel uithouden voor een maand." Zei ik tegen haar terwijl Sarah kwam binnen gelopen.
Tyler
Eenmaal bij ons grote huis zag ik dat mijn vader er ook was. Ik stapte uit en liep het kasteel binnen terwijl mijn moeder aan het afwassen was. Huishoud heeft ze altijd al zelf willen doen anders verveelde ze zich dood." Hey mom" zei ik terwijl ze opkeek "hey Ty wat doe jij hier?" "Ik moet je iets vertellen."