ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 01/02/2018 01:38 AM

Conor
Ik voelde binnen no time haar lippen en sloeg mijn armen om haar heen. Ik beet op haar lip en keek haar vervolgens aan. 'Het spijt me zo erg.' zei ik tegen haar en ik streelde een lok haar achter haar oor. Ik keek naar mijn ouders en beet mijn kaken op elkaar. Wat had ik graag gehad dat ik hun kind niet was. Ik richtte me weer op Julie en beet op mijn lip. 'Misschien moeten we Teresa zoeken. Ze was toch een vaders kindje.' zei ik doelend op de dood van Darren. Al kon ik in de verte zien dat Tyler met haar achter onze auto zat te praten. Ik wist niet meer wat verstandig was en wat niet.

Teresa
Ik had niks meer in de gaten wat er om me heen gebeurde. Het enige wat ik hoorde was mijn eigen gejammer. Ik wist eindelijk een beetje te bedaren en huilde nu stil. Er kwam geen geluid meer uit. Bijna geen lucht meer in. Alleen maar tranen. Als ik de stem van Tyler hoorde wist ik niet hoe me te gedragen. Ik slikte de brok door en keek naar mijn benen. 'Je wist het niet... Ik wist het niet.' zei ik alleen en voelde een steek door me heen gaan. 'Ik had mezelf godverdomme beloofd niet verliefd te worden.' zei ik en beet mijn kaken op elkaar. 'Wat nu?' vroeg ik hem en keek hem aan. Ik wist inmiddels niet meer hoe ik zonder hem moest. 'Niet dat jij ooit gevoelens had. Volgens mij komt het voor jou alleen slecht uit omdat jij je seksmaatje kwijt bent. Dat gaat namelijk ook niet meer.' brabbelde ik maar door terwijl ik het echt niet kon bevatten hoe ze dit konden verzwijgen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2018 02:08 AM

Julie
"Hij is niet dood.. Ik heb zijn Duivel kunnen verminderen over een uurtje trekt hij zelf dat ding er uit.. en hoop ik dat hij normaal een conversatie met die 2 kan raadplegen." Zei ik lipbijtend al leek me dat niet slim. Ik nam Conor's hand vast "ik had je op je woord moeten vertrouwen." Zei ik zacht tegen hem.

Tyler
"Ik had ook gevoelens Teresa." Kaatste ik terug terwijl ik overeind kwam en dichter naar haar toeliep." Maar je bent maar mijn nicht niet mijn zusje ofzo.. Wat is er mis met je nicht neuken?" Zei ik tegen haar terwijl ik die bitch wilde zien.. Satan was ergens in haar." Ik hoef niet te weten hoe die familie bullshit in lkaar zit.. het enige wat ik wil is seks en jou... want ik hunker en verlang naar je." Zei ik "dus kan je alsjeblieft schijt hebben ze hadden maar eerder moeten zeggen dat je mijn nichtje ben nu is het al te laat.. en zie ik je niet meer dan als Teresa De te veel te hoog gegrepen voor mij prinses."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2018 02:15 AM

Conor
'Wacht even rewind. Hij is niet dood? Jullie demonen hebben echt letterlijk allerlei trucjes of niet soms.' zei ik en glimlachte zwakjes. Ik trok haar tegen me aan en ik streelde met mijn hand langs haar wang. 'Je bent mijn vriendin en ik hou van je en alle verassingen die je met je mee brengt. Maar als je ooit zo een dagger in mij steekt, doe het minder pijnlijk.' zei ik opgelucht dat ik Teresa niet zo een nieuws hoef te brengen.

Teresa
Als hij dat zei fronste ik en kwam ook ik overeind. 'Tyler dat is incest. Mijn familie is al een schande genoeg als dit uitkomt laat staan als het uitkomt dat de prinses van de hell neukt met haar neef.' zei ik en keek naar hem. Er viel een stilte waarin ik me veel bedacht. Ik keek kort om naar het golfveld. Deze familie was al zo verneukt als het zijn kon en als ik goed had opgelet bij geschiedenis was ik vast niet de enige geweest die incest had gehad. Ik keek in Tyler zijn ogen. 'Argg... Fuck it.' zei ik terwijl ik op hem af liep en mijn lippen tegen de zijne drukte.

Reply Edited on 01/02/2018 12:01 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/03/2018 06:01 PM

Julie
Tranen van vreugde welde op in mijn ogen ''ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om een dagger in jou te steken.'' Zei ik lief glimlachend terwijl ik me omdraaide naar koning Darren.''Ik moet de koning verzorgen'' zei ik spits en tilde Darren zo over mijn schouder. Terwijl de vader van Conor naar ons keek ''bedankt.'' Zei hij met een knikje terwijl ik hem een knikje terug gaf en Conor even alleen met zijn ouders liet.

Tyler
Als me zoent zoen ik haar terug maar stop ik even. En grinnik ik zachtjes ''is dat echt hoeveel je van me houd?'' Zei ik tegen Teresa. Terwijl ik een sigaretje opstak en barstende koppijn had. Ik sloeg mijn arm om haar middel ''dan denk ik dat ik daar maar is op in moet gaan.'' Ik spreiden mijn vleugels en vloog met haar naar mijn huis de hele situatie boeide mij nu niet ik wilde haar neuken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/03/2018 07:32 PM

Teresa
Ik grijnsde breed en gaf hem een speelse stoot tegen zijn borst. 'Shut up!' grinnikte ik. Als hij me vast neemt en zijn vleugels spreidde glimlachte ik en liet me dicht tegen zijn lichaam. Ik kon zelf ook gewoon vliegen, maar nu hij me toch al vast had. Ik glimlachte breed en genoot van de wind door mijn haar. Kort keek ik naar Tyler en kon ik niet geloven wat hij zojuist zei.

Conor
Ik glimlachte breed en keek haar na. Ik knikte en keek haar na. Dat liet mij achter met mijn ouders. Even wist ik niet wat te doen of te zeggen. 'Hoe konden jullie het zo verneuken? Jullie hadden mij nooit moeten krijgen.' zei ik en zuchtte. 'Het ergste is dat ik jullie er ook nog dankbaar voor moet zijn.' zei ik hoofdschuddend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/06/2018 12:46 AM

Tyler
Als we er eenmaal zijn stort ik als eerst op bed met Teresa onder me. Ik kuste haar lippen lustig terwijl mijn vingers hitsig haar knoopjes opende." Moest je eigenlijk niet bij je oudees kijken?" Vroeg ik terwijl mijn adem in mijn keel stokte. 

Julie
Koning Darren was al wakker geworden terwijl hij uit het raak keek dat ik op mijn knieën "ik vermoord ze." Zei hij duivels terwijl ik respons wilde geven maar hij zijn hand opstak." Maak contact met Rosie Martyr ik wil haar opinio hier op weten." "Ja heer" zei ik onderdanig terwijl ik overeind kwam "en gooi die trut in de kerker." Ik liep zuchtend naar buiten met 2 andere ridders "Sorry dat ik jullie stoor maar we nemen Sarah Lincoln mee naar kerker." Zei ik terwijl ze haar al vastnamen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/06/2018 01:03 AM

Teresa
Zijn lippen wonden me al meteen op. Alles wat hij deed wond me op. Ik trok zijn shirt uit over zijn hoofd en ik keek hem aan wanneer hij dat vroeg. 'Fack hen, nu wil ik alleen maar jou.' hijgde ik van het hevige zoenen waarna ik ook gewoon weer verder ga. Ik haalde een hand door zijn haar en zette mijn nagels al in zijn rug.

Conor
Ik keek op als na een tijdje Julie kwam aanlopen met 2 Lincoln wachters. Ik beet mijn kaken op elkaar en keek hoe de wachters mijn moeder overeind trokken. Ik negeerde ze beide en liep terug richting het kasteel. Waarschijnlijk wou Darren me hier niet eens hebben, maar ik wou niet vertrekken voor ik fatsoenlijk met Julie kon praten zonder de drama die ze moest oplossen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/18/2018 10:01 PM

Tyler
"Wat hou ik toch van je als je gretig bent voor mijn Dick." Zei ik grijnzend terwijl ik haar rokje kapot trok. En ik naar onder ging ik liet mijn tong over haar string glijden om haar te traden en keek haar met speelse ogen aan.

Julie
Ik keek ze na en kon op het moment niks meer doen voor Conor of Levi. Ze zal niet meer lang te leven hebben als het aan Darren lag. Ik keek op naar Conor "je moeder zal verkoping vast zitten tot dat het kind is geboren." Zei ik zacht terwijl Levi te neer geslagen op de grond zat en hij alles verloren had. Zijn zonen zijn vrouw en zijn minnres .

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/18/2018 10:10 PM

Conor
Ik beet op mijn lip en keek naar Julie. 'Ze hebben het zelf op zich afgeroepen.' hield ik nog altijd vol. Terwijl ik van binnen toch een rot gevoel had. Kort keek ik op naar mijn vader. Hij kon niet naar huis dus was hij verplicht om naar het buitenland te gaan voor een van zijn andere loften. Ik richtte me weer op Julie. 'Bedankt voor alles.' zei ik en trok haar tegen me aan.

Teresa
Ik grijnsde en keek hoe hij steeds lager ging en me uiteindelijk begon te teasen. Een zachte kreun verliet mijn mond terwijl mijn handen in het uiteinde van het bed grepen. Alles wat net gebeurd was kon me niet meer schelen. Ik kon er niet eens meer aan denken. Het enige wat ik wou was Tyler voelen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/21/2018 10:15 PM

Julie
Als Conor me tegen zich aantrekt kijk ik hem blozend aan "je hoeft me niet te bedanken." Zei ik hoofdschuddend terwijl ik in zijn ogen keek en toch wel ergens dacht aan waar Teresa naartoe was gegaan.

Tyler
Ik schoof haar string aan de kant en stak grijnzend mijn tong uit." Aarzel niet om voluit te kreunen" zei ik terwijl ik begon aan het mondwerk om haar te plezieren en vervolgens hard te nemen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum