ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 01/21/2018 10:55 PM

Teresa
Ik haalde diep adem en voelde al snel zijn warme vochtige tong die mijn intieme zone heerlijk verwende. Ik greep met mijn handen in zijn haar en kreunde hard. Hij kon me echt zo heerlijk laten voelen. Als ik hem daarna in me voelde glijden kreunde ik zijn naam en vergat alles. Het enige wat er door mijn hoofd spookte was genot.

Conor
'Tuurlijk wel.' zei ik tegen haar. 'Alleen al voor het vergeven van mijn dickish gedrag.' zei ik en drukte nog een kusje in haar haar. Ik keek haar daarna aan en ik beet op mijn lip. 'Kom je nog terug? Naar school bedoel ik?'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/24/2018 11:01 PM

Tyler
Ik nam diepe halen terwijl ik haar kreunen probeerde te stillen door haar te kussen. Ik glee met een hand door haar haar terwijl ik het bed onder ons horde kraken." Damn Teresa" zei ik grijnzend terwijl ik mijn rug voelde branden door haar nagels.

Julie
"Ik moet hier blijven voorlopig.. denk ik." Zuchte ik terwijl ik hem aankeek "terwijl jij terug naar school gaat moet ik dagen rondkomen zonder seks joints en alcohol." Zei ik zuchtend en verveelt.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/25/2018 04:56 PM

Teresa
Ik beet kort op zijn lip en genoot in volle teugen. Mijn hoogtepunt kroop dichterbij en barstte uit elkaar in kreunen en genot. Ik krastte stevig in zijn rug en voelde mijn ogen helemaal wegrollen in mijn oogkassen.

Conor
'Dan kun je maar van geluk spreken dat je een vriendje hebt met vleugels en connecties.' zei ik en boog mijn mond naar haar oor. 'Ik kan voor alles zorgen babe, maak je daar maar niet druk om.' fluisterde ik en drukte een kus tegen haar slaap.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/25/2018 06:00 PM

Ts
Tyler
"Hierbij kronen we Tyler Chase Martyr als de nieuwe erfgenaam van de Martyr familie." Als de kroon eindelijk op mijn hoofd beland en iedereen applaudiseerd. Ga ik recht overeind staan Teresa was er ook natuurlijk. Ze stond daar maar in een veel te nette jurk wat me irriteerde. Want het verborg haar figuur en daar was haar vader op de hoogte van. Mijn vader was gevlucht en de moeder van mijn broer zat vast over een paar dagen zou ze leven geven. Mijn moeder hield zich sterk voor ons allemaal maar het was nog zeker niet voorbij." Gefeliciteerd" zei Darren verveelt en niet geïnteresseerd hij zag er slecht uit. Mijn ogen scande de zaal en zochten mijn broer.. " Blijkbaar is hij ook gevlucht."

Julie
Ik liep ongemerkt de stal in en zag Conor al staan. Grijnzend liep ik op hem op en kuste hem. Terwijl mijn vlugge vingers zijn bloesje al open knoopte.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/25/2018 06:07 PM

Teresa
Ik applaudiseerde met de onderdanen mee en bekeek Tyler. Een kroon stond hem goed. Ik keek naar mezelf in de spiegel die naast me hing en zuchtte. Ik haatte koninklijke gelegenheden. Ik voelde me nooit als mezelf. Ik beet op mijn lip en nam een glas champagne van een dienblad af die ik meteen achterover sloeg. Mijn vader moest dit eens hebben gezien. Kon ik gelijk vertrekken voor ik mezelf en de familie ten schande zette.

Conor
Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar de paarden als ik dan op eens Julie de stallen binnen zie komen. Al snel voelde ik haar lippen tegen de mijne. Mijn handen gleden door haar haar waarna ik haar hielp mijn blouse uit te doen en het jasje van mijn schouders te halen. 'Took you long enough.' hijgde ik van de inspanning en grijnsde tegen haar lippen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/25/2018 09:56 PM

Julie
"Hmmm" zei ik genietend van zijn lippen. Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en maakte zijn riem los." I want you to fuck me" zei ik overgeil ik had een rokje aan dus was het niet moeilijk om me over het hekje te duwen en me vanachter te nemen.

Darren
Ik nam een glas wijn en bedankte de mensen die bij mijn inhuldiging aanwezig waren. Ik liep op Teresa af en ging naast haar staan "hoe doe je het toch om je zo netjes voor het oog te gedragen?" Vroeg ik met een lachje. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/25/2018 11:35 PM

Teresa
Verveeld keek ik om me heen. Wel glimlachend natuurlijk. Representatie was uiterst belangrijk. Als Tyler naar me toe komt zuchtte ik. 'Ondanks dat iedereen mijn vader stiekem een tiran vind hou ik heel veel van hem. En ik hou van mijn reputatie. Mijn verveling uiten is daar niet bepaald goed voor.' zei ik tegen hem en drukte een kus tegen zijn wang. 'Dus meneer de erfgenaam. Hoe voelt het om zoveel goud op je hoofd te dragen?' vroeg ik met een grijnsje en nam nog een glas champagne van een ober die langsliep. Dit moest wel de laatste zijn voor ik me echt zou misdragen.

Conor
Mijn lid stond van opwinding al recht overeind in mijn broek. Ik draaide haar om en drukte mijn lippen in haar hals. Met mijn hand duwde ik haar tegen haar rug naar beneden over het hek en Ik tilde haar rokje omhoog. Ik trok mijn broek omlaag en streelde kort over haar rechter bil voordat ik er een harde klap op gaf. Niet veel later maakte ik mijn lid vochtig met haar vocht en liet mezelf naar binnen glijden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/26/2018 11:55 AM

Julie
Een harde kreun verliet mijn lippen bij zijn handelingen. Ik greep het hekje vast en kon niet geloven dat we het in een stal deden. Nou we hadden het op nog gekkere plekken gedaan bijvoorbeeld in een wc van de Maccie die dag vergeet ik nooit meer.

Darren
Ik grinnikte en keek haar vol van mezelf aan." Ik voel me geweldig de meisjes zullen aan mijn voeten liggen als ze horen van mijn kroning." Zei ik vol met kapsones terwijl Teresa nu dus ook mijn nichtje was en dus ook familie. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/26/2018 12:06 PM

Teresa
'Ze zullen ook snel genoeg te weten komen wat voor een eikel je bent nu je dat ding draagt.' zei ik met een sarcastisch lachje en liep aan hem voorbij. 'Ik hoop dat je gelukkig word met je kroon.' zei ik en liep door de menigte door naar buiten. Ik haalde even diep adem en keek rond. Hoeveel limo's konden er op een terrein staan. Ik beet mijn kaken op elkaar en dronk het glas champagne weer in een keer op. Ik hoorde geluid vanuit de stallen komen en fronste.

Conor
Ik gromde terwijl ik in harde stoten haar neem. Af en toe gaf ik een klap tegen haar bil. Ik zou nooit genoeg van haar krijgen. We hielden de avontuur goed er in. We hadden al veel plekken van het lijstje kunnen afstrepen en ik was daar nog lang niet klaar mee. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/26/2018 12:38 PM

Julie
''Ik ben er weer.'' Zei ik tegen Teresa terwijl ik mijn bloesje nog netjes probeerde te zetten.'' Hoe ging Darren zijn huldeging?'' Vroeg ik grijnzend terwijl mijn billen nog steeds aan het branden waren door de harde seks. Ik zag Conor vanaf mijn ooghoek al met zijn broertje en glimlachte zwak.'' Het is niet dat iemand je nodig had Juliette'' zei Anastasia arrogant Teresa's nieuwe ridder. Ik rolde mijn ogen en moest maar met haar dealen tenslotte kon ze het goed vinden met Teresa,

Darren
Ik grinnikte en vond het wel leuk om haar zo jaloers te zien. 3 maanden geleden zoog ze nog aan mijn dick alsof haar leven er van af hing en nu wilt ze niks meer van me. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum