ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 01/26/2018 12:47 PM

Teresa
'Het is oké Ana.'zei ik en keek naar haar. 'Soepeltjes. Hij zal waarschijnlijk aan het eind van de avond nog het bed delen met een van die sletten die hier rond loopt. Kon me niet minder interesseren.' zei ik en zuchtte. 'Mocht je nog naar mijn vader toe moeten voor hulp zou ik als ik jou was toch wat meer parfum opspuiten.' zei ik tegen haar met een grijnsje. 'Het gaat dus nog altijd goed tussen Conor en jou?' vroeg ik zacht zodat Anastasia er niks van mee zou krijgen.

Conor
Ik knoopte het laatste knoopje dicht van mijn blouse en zag verderop Tyler staan met zijn kroon. Ik liep op hem af. 'Nog iets gemist? behalve dat gigantische ding op je hoofd?' vroeg ik hem en keek rond. Het feest was nog in volle gang en niemand die me dan ook maar een seconde gemist had.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/26/2018 01:20 PM

Julie
Ik glimlachte en bloosde tegelijk en gaf een knik. Ze moest is weten de limo kwam al aangereden terwijl heer Darren met de moeder van Conor en Tyler stond te praten.'' Nog iets gehoord van je moeder?'' Vroeg ik zacht terwijl Darren haar ergens anders vasthield. 

Tyler
''Nope behalve dat Teresa niks meer van me moet en mijn moeder staat te praten met je stiefpa... of toewel onze oom.'' Zei ik terwijl ik rondkeek ''kan niet wachten totdat school begint.'' Zei ik verveelt.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/26/2018 01:33 PM

Teresa
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, het interesseert me ook vrij weinig. Zolang ze maar een gezonde baby ter wereld brengt. Daarna mag ze van mijn part wegrotten.' zei ik en beet mijn kaken op elkaar. Even verderop zag ik Tyler en Conor ook staan en rolde mijn ogen. 'Ik heb wel weer genoeg van deze avond.' zei ik en liep op mijn vader af. 'Sorry dat ik stoor. Leuk je weer te zien Rose.' zei ik en richtte me vervolgens weer op mijn vader. 'Ik ga naar mijn vertrek. Ik voel me niet zo goed.' zei ik tegen hem. 'Tuurlijk prinses.' zei hij en drukte een kus tegen mijn hoofd. 'Weltrusten.' zei hij en wachtte met verder praten tot ik buiten hun bereik ben. Ik keek nog kort naar Julie met een glimlach en liep vervolgens langs Tyler en Conor naar binnen. 'Ik vind nog dat je je goed hebt ingehouden.' zei Anastasia. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik hoef niks meer van Tyler. Hij doet maar lekker waar die zin in heeft.' zei ik en liep naar mijn kamer. 'Ik kom zelf wel het bed in. Tot morgen Ana.' zei ik en sloot de deur achter me dicht.

Conor
Ik haalde diep adem. 'Tja, ik begrijp haar wel hoor.' zei ik en keek op naar Rose die met Darren praat. 'Vraag me af waar ze het nu weer over hebben.' zei ik en keek op als Teresa zich erbij voegt en erna pal langs ons loopt zonder ons ook maar een blik waardig te gunnen. Ik zuchtte en keek naar Tyler. 'Nou ik hoop voor je dat je nog een mokkel vind voor vanavond tussen al die fake prinsessen hier.' zei ik en liep naar binnen om de drank op te zoeken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/28/2018 10:53 PM

Tyler
Terug op school ging ik weer is heftig te keer. Nu het nieuws over mij en Teresa was uitgekomen deed ik wat ik wil." Ontspan is je keeltje" zei ik tegen Cici terwijl ze me pijpte in het concerge hok die 1ste jaars deden ook echt aĺles.

Julie
Terug op school was ik alleen maar bezig met Conor aangezien Teresa Ana had. Ik kon die valse bitch gewoon  niet uitstaan dus was ik er alleen maar wanneer Teresa me nodig had. Ik liep huppelend richting Conor's tafel en schoof bij hem op schoot "hey babe" zijn vrienden keken even op "heb je die 2 weer ze eten elkaar gewoon op als ze zoenen." Zei Noah met een lachje." Waar hangt Tyler nou weer uit hij en Teresa moeten dat stom project nog samen doen." Zei Anastasia tegen ons terwijl ze blijkbaar was gestuurd door Teresa dat kon je zien "concerge hok." Blerde Thomas er uit terwijl hem eigenlijk met ze alle zouden dekken. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/28/2018 11:24 PM

Teresa
Ik haalde een hand door mijn haar en liep de kantine binnen. Als ik Anastasia en de rest zie zuchtte ik en wilde me eigenlijk meteen omdraaien. Ondanks dat ik het lekkerste meisje van de school was die nu ook nog eens vrijgezel was wou ik niet teveel mensen om me heen hebben. Ik was ook wel een beetje van het padje af. Nog meer dan voorheen. Ik gebruikte meer, ik spijbelde meer. Dronk meer bloed uit echte lichamen. Ook Anastasia begon me te irriteren als ik zoiets deed en ze gaf er commentaar op. Ik mistte Julie heel erg als mijn beste vriendin en lijfwacht. Ze is zo met Conor bezig op het moment dat ik haar eigenlijk het hardst nodig heb. 'T, wacht.' riep Ana. Ik zuchtte en keek haar met een duivelse blik aan. 'Wat?' vroeg ik verveelt. 'Je project met Tyler.' zei ze. 'Dat kan me gestolen worden.' zei ik en liep weer de kantine uit naar buiten.

Conor
Ik grijnsde als Julie op mijn schoot kwam zitten en drukte mijn lippen tegen de hare. 'Ik heb je gemist.' zei ik met een glimlach en keek vervolgens op van Noah. 'Shut up.' zei ik en keek vervolgens naar Ana. Ik zuchtte als Thomas verraad waar Tyler uithangt en ik gaf hem een klap tegen zijn achterhoofd. Als dan ook nog een Teresa binnen komt gelopen beet ik op mijn lip. Ik wist wel dat het niet goed met haar ging, maar als je erover begon kapte ze je meteen af. Ze sloot iedereen buiten tenzij ze aan het feesten was. Ik keek kort naar Julie en drukte een kusje tegen haar wang.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/01/2018 10:04 PM

Tyler
Ik kwam net van het concerge hok terwijl ik mijn riem strak trok en mijn stropdas netjes zetten. Als ik Anastasia zie met Teresa zucht ik diep we moesten dat stomme project nog doen. Verveelt liep ik achter ze aan terwijl ik hun pas al snel bij beende ''dus hoe zit het met dat project gaan we het nog doen of niet nichtje?'' Vroeg ik ironische terwijl ze vast al over me was.. ik was dat namelijk wel.. nou eigenlijk niet. Het lag ingewikkeld bij mij maar nu probeer ik haar als gewoon familie te zien.

Julie
Ik keek Teresa na en focuste me vervolgens op Con.''Die 2 zitten echt in een dip'' merkte ik op terwijl ik een patatje nam van Conor's friet/

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/01/2018 10:25 PM

Teresa
Als ik vervolgens de strontvervelende stem hoorde van Tyler zuchtte ik en rolde mijn ogen. 'Wat heeft iedereen met dat kut project! Vraag een nerd of die het wilt doen en laat mij met rust.' zei ik en ging bij de fontein zitten en haalde een joint tevoorschijn die ik meteen opstak en een hijs nam. 'Prima, zoek het maar met zijn 2 uit.'zei Ana en ze liep gefrustreerd weg. Ik negeerde Tyler. Ik had geen zin in zijn opschepperig gedoe over alle meiden die hij had geneukt na mij.

Conor
'Zou jij niet? Ik hoop gewoon dat Teresa zich niet te diep in de shit werkt en Tyler zich normaal blijft gedragen.' zei ik en haalde een keer diep adem. Ik streelde een pluk haar achter haar oor en keek in haar ogen. 'Hoe erg ik het voor hen vind, ik ben blij dat wij niet door zo een shit gaan.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/03/2018 10:32 PM

Tyler
"Het is maar een project het is zo gedaan." Zei ik verveelt tegen haar "als je nou mee werkt zijn we er zo van af." Zei ik dood normaal tegen haar terwijl ik een joint opstak.

Julie
"Ik snap het.. maar ze komen er vast wel uit.. nou ja Teresa dan Tyler boeit het waarschijnlijk niet echt." Zei ik zuchtend terwijl ik kort een kusje in zijn nek plaatste. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/03/2018 10:41 PM

Teresa
Ik keek hem vuil aan en kwam overeind. Ik nam een hijs van mijn joint en keek hoe hij zijn joint aanstak. 'Prima.' zei ik met tegenzin en keek vervolgens naar de grond. Mijn ziel voelde bitter. Gebroken. Met een scheur die nooit meer geheeld kon worden. Dus ik maakte er het beste van. In mijn eentje. Ik liep langs hem naar binnen en liep richting mijn dorm. 'Kom je nog?' vroeg ik ondertussen.

Conor
Ik knikte maar en keek hoe Anastasia weer geïrriteerd hier kwam zitten. 'Er valt soms echt niet tot haar door te dringen.' mompelde ze. Ik grinnikte. 'Ik dacht dat je haar tegen deze tijd aan wel zou moeten kennen.' zei ik en zag haar een vuile blik werpen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/04/2018 09:56 PM

Tyler
Eenmaal bij haar op de kamer zat ik onderuit gezakt in haar stoel. En krabbelde ik maar wat op het papier. Ik keek af en toe op naar Teresa en besefte nu hoelang ze wel niet deed om eindelijk een woord met me te wisselen "vind je het erg dat we niet meer neuken.. want als je wil doe ik je hier right now?" Zei ik terwijl ik scheit had aan wat mensen dachten.

Julie
Ik stapte Conor's kamer binnen en plofte op zijn bed "dus wat zullen we nu doen?" Vroeg ik terwijl we toch vrij waren en de dag nog lang genoeg was om te neuken of zo iets. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum