ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/04/2018 11:30 PM

Teresa
Ik zuchtte en rolde mijn ogen. 'Ik dacht dat je aan het project wou werken.' zei ik om het op een ander onderwerp te houden. Ik had geen zin om over dit te praten. Ik wou niet een van zijn neukertjes zijn. En ik wou mijn vader niet teleurstellen door zijn naam vies te maken. Ik werkte verder aan het project en vermijdde vooral het oogcontact.

Conor
Ik ging wat rechter zitten en haalde mijn schouders op. 'Zeg maar, wat wil je doen. Ik doe alles wat je maar wilt.'zei ik met een grijnsje en trok haar tegen me aan. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/04/2018 11:42 PM

Tyler
"Eigenlijk niet nee." Zei ik terwijl ik overeind kwam en op haar afliep. Het enige wat ik wilde is haar domineren. Ik trok haar van haar stoel en duwde haar vliegens vlug tegen de muur met haar polsen boven haar hoofd geklemd. Mijn rechterhand glee in haar broek "iets verteld mij dat ik je moet pleasen omdat we familie zijn." Zei ik terwijl mijn vingers aan het werk gingen "nu niemand je toch bevredigd."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/05/2018 12:31 PM

Teresa
Ik keek hem boos aan als hij me tegen de muur drukt. Ik probeerde los te komen maar zijn grip was onmogelijk. Als ik zijn hand voelde beet ik op mijn lip om mijn genot niet te laten merken. 'Alsof het jou aan gaat wie mij wel of niet bevredigd.' zei ik met moeite om niet te kreunen en werkte nog altijd een beetje tegen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/05/2018 05:10 PM

Tyler
Ik grijnsde speels en voelde haar nat worden op mijn hand.'' Zo te zien heeft je kuis me wel gemist'' fluisterde ik zacht in haar oor. Tewijl ik mijn vingers sneller liet bewegen en mijn rechterhand onder haar shirt glee. Ik kneep zacht in haar rechtertiet en genoot van haar kleine kreuntjes.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/05/2018 05:18 PM

Teresa
Wanneer hij mijn polsen los liet om mijn borst te verwennen kreeg ik de kans om weg te komen. Echter hield me iets tegen. Ik genoot van zijn aanraking en streelde langs zijn borskas. Ik kreunde zacht van zijn aanrakingen en omvatte vervolgens met mijn handen zijn gezicht. Ik drukte mijn lippen kort tegen de zijne om vervolgens af te glijden naar zijn nek.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/10/2018 11:04 PM

Tyler
Als ze me in eens kust grijns ik breed." Lijkt er op dat mijn kleine nichtje familie tijd nodig heeft" ik liet haar gang gaan en voelde haar lippen in mijn nek.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/11/2018 08:54 PM

Teresa
‘Shut up.’ Hijg ik in zijn oor en duwde hem tegen zijn borstkas naar mijn bed, waar een laatste duwtje hem liet vallen. Met een been aan elke zijde ging ik op zijn middel zitten en drukte mijn lippen terug tegen zijn lippen en maakte ondertussen met mijn handen zijn broeksknoop en zijn riem los. Als dat gebeurd is liet ik mijn handen over zijn borstkas strelen en hielp hem zijn shirt uit te doen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/11/2018 10:38 PM

Tyler
Ik hielp haar met mijn shirt en gooide die ergens op de grond.Terwijl ik mijn lippen op de haren plaatste en mijn handen langs haar heupen gleden ik trok haar bloesje open. Terwijl ze naakt op mijn middel zat ik raakte kort haar vriendin aan en grijnsde breed ze was echt nat en dat vond ik nogal geil ''leef je uit prinses.'' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/11/2018 11:00 PM

Teresa
Ik grijnsde en liet een spoor van kusjes over zijn borstkas glijden naar beneden. Ik trok zijn broek en boxer naar beneden en bekeek zijn vriend. Wat had ik die gemist. Ik beet op mijn lip en begon meteen met het mondwerk. Ik zoog hem alsof mijn leven er van af hing en gaf hem de beste blowjob die hij ooit heeft gekregen. Ik keek hem aan met mijn heetste blik en zette mijn nagels in zijn borst.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/12/2018 09:44 PM

Tyler
Als ze me begint te zuigen komen er grommen vanaf mijn onderbuik uit mijn mond. Ik nam haar vast en bekeek haar ze geilde me echt op met die blik. Ik stuurde haar een beetje aan ik vond familieseks toch beter dan met een stuk vreemde sletjes. Teresa was namelijk niet de 1ste nicht waar ik mee seks heb gehad.

Julie
"Alles wat ik wil dan bespaar ik het partijtje neuken wel voor vanavond wat dacht je van lekker liggen in bed en meer over elkaar te weten komen?" Vroeg ik met een glimlachje.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum