ORPG||Back at it again with walkingdead.

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  51  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von LostSouls am 04.10.2017 08:22

Teresa
Meteen wanneer we op het feest kwamen grijnsde ik breed. Eindelijk eens een feest waar ik me uit kon leven zonder dat de beveiliging wat op me lip zat erbij stond om me in toom te houden. Ik liep meteen naar de dansvloer en begon sexy te dansen. Draaiend met mijn heupen. Ik sloot mijn ogen en ging op in het nummer. Ik voelde ogen op me branden, maar schonk er geen aandacht aan.

Conor
Ik kwam aan op het feest met Samual en iedereen leek er al te zijn. Ik grijnsde breed en werd al snel door een meid de dansvloer opgetrokken. Het was niet Dinah, maar dat maakte me ook niet uit. Het was Celina. Ik grijnsde breed terwijl ik met haar danste. Niet veel later drukte ze haar lippen tegen de mijne en de kus werd al snel een gulzige tong partij. Ik voelde hoe ze een pil van haar tong overgaf aan de mijne. Vervolgens werd ze van me afgetrokken en keek ik recht in de ogen van Dinah. Ze keek me met betraande boze ogen aan en gaf me een klap in mijn gezicht. 'Klootzak. Nog geen minuut ben je hier.' zei ze. 'Sorry babes, we're done.' zei ik droog waarna ze weg rende. Ik rolde mijn ogen en keek naar Celina. 'Dat is de Conor die ik ken.' zei ze en beet op haar lip. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von walkingdead am 04.10.2017 09:33

Julie
''Ik vroeg me af of je een drankje wil doen.'' Mijn ogen gleden naar mijn punch ''sorry ik ben al bezig met een drankje.'' Zei ik terwijl ik hem afpoeierde en hier niet was om lol te maken.'' Wat jij wil'' zei hij met afwijzing in zijn stem ik keek hem na en zag het vriendinnetje van Conor huilend het feest verlaten. Ik fronste en zag toen wat er aan de hand was. Hij wss inderdaad een klootzak.. zoals Teresa al eerder zei ik nam slokken van mijn punch en stak een sigaret op. Ik blowde niet vaak maar soms wilde ik me even stoned voelen. 

Tyler
Ik zag hoe Teresa stond te dansen en beet op mijn lip. Naatuurlijk was ceasar de 1ste die achter haar ging staan naar een afwijzing van Julie. Ik nam diep adem ''ze is gewoon familie van mijn broer kan je het geloven?!'' Zei ik tegen Dylan terwijl ik haar moves volgde en in een 2 strijd met mezelf was. Ik wist niet of ik haar wel moest smashen of niet. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von LostSouls am 04.10.2017 09:48

Teresa
Terwijl ik aan het dansen was voelde ik opeens de aanwezigheid van iemand die dicht tegen me aan stond. Ik draaide me om en keek recht in het gezicht van die vriend van die ene jongen. Ik danste even leuk met hem mee totdat hij zijn handen op mijn heupen legde en naar mijn billen liet glijden. Snel pakte ik zijn polsen vast en schudde met puilende lipjes mijn hoofd. 'Euh-euh. Dat gaat niet gebeuren vriend.' zei ik met een grijnsje en liet hem los waarna ik naar de dranktafel liep. Ik schonk een glas vol met Vodka redbull en dronk deze door een rietje slokje voor slokje. Mijn ogen gleden over het gezelschap. Iedereen was al high of zat. Heerlijk. 

Conor
Na een tijdje ging Celina naar haar vriendinnen en liep ik de dansvloer af. Samual stond ook aan de kant met een joint. Ik liep naar hem toe en nam de joint uit zijn mond. Ik nam een hijs. 'Nou, je bent nu wel van haar af. Op naar de volgende.' zei hij. Ik rolde mijn ogen en keek rond. In de hoek zag ik Julie staan. Ze had een beker drank in haar hand en een joint in de andere kant. Ik glimlachte naar haar en nam een hijs van de joint voor ik hem terug gaf aan Samual.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von walkingdead am 04.10.2017 10:11

Julie
Als Conor naar me glimlacht glimlach ik zwakjes terug. Ik nam nog een aantal hijsjes en gaf mijn joint vervolgens aan een vreemde weg. Als ik Ceasar bij Teresa zie kijk ik giftig hun kant op. Hij moest het wagen om haar aan te raken. Maar zoals altijd had Teresa het in de hand.

Tyler
Als Ceasar afgepoeierd word kom ik grijnzend overeind en loop ik de dansvloer op met een beker punch.'' Jij kan wel wat gebruiken'' zei ik tegen Teresa terwijl ik de punch in haar handen duwde. En haar vrijpostig een tongzoen gaf en een pilletje in haar mond liet glijden.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von LostSouls am 04.10.2017 10:19

Teresa
Wanneer ik net mijn Vodka redbull op had krijg ik de volgende beker drank in me hand geduwd. Ik keek op en zag de jongen van daarstraks. Voor ik kon reageren stonden we te tongen en proefde ik een pilletje mijn mond in glijden. Ik maakte me los van hem en keek hem aan. 'Tyler, toch?' vroeg ik hem en nam een slokje van de punch. Lekker sterk zo te proeven. Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. 'Bedankt voor de punch, en de pil.' zei ik met een grijnsje waarna ik met mijn drankje tussen de menigte verdween en weer los ging op de dansvloer. Mijn ogen hield ik echter wel op Tyler. Interessant.

Conor
Als de joint op is liep ik naar Julie toe en glimlachte. 'Ik wist niet dat jij zo een feest beest was?' vroeg ik haar met een grijnsje en nam een slok van het drankje dat ik net van Samual mee had gekregen. Ik keek samen met haar uit over alle dansende mensen en glimlachte.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von walkingdead am 04.10.2017 10:32

Julie
"Ben ik ook niet." Zei ik tegen Conor terwijl ik naar hem keek "ik wist ook niet dat je zo met meisjes om ging." Zei ik "ik had wel beter van je verwacht" Zei ik straight terwijl ik op minded over alles was.

Tyler
"Geen probleem sweetheart." Zei ik terwijl mijn ogen haar reet volgde.. zo te zien was ze moeilijk. Ik beet mijn kaken opelkaar ik kreeg haar wel in mijn handen. Ik zag Conor met die Julie en moest meer informatie over zijn zusje hebben.  

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von LostSouls am 04.10.2017 10:38

Conor
Toen ze dat zei moest ik toch even nadenken wat ik moest zeggen. 'Dinah was niet echt speciaal voor me. Ze dacht er meer van dan dat het was. Celina is een mooi meisje die me gewoonweg een pilletje doorgaf. Dit praat het natuurlijk niet echt goed. Laten we het er op houden dat ik niet expres een eikel ben.' zei ik en nam een slokje. Misschien kon ik beter mijn mond houden. Veel goeds kwam er niet uit.

Teresa
De pil begon aardig te werken. Ik werd hyped. Ik sprong mee op de muziek en ging helemaal op in de mensen om me heen. Het was lang geleden dat ik me zo had geamuseerd op een feestje.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von walkingdead am 04.10.2017 10:45

Julie
Ik rolde mijn ogen "en ik had nog wel een crush op jou als klein meisje." Ik was niet echt onder de indruk maar wat verwacht je van tienerjongens en al die sletjes hier." Kom dansen!" Zei die Celine in Conor's oor maar ik kon het toch horen. Ik sloeg mijn armen overelkaar en keek naar de dansvloer.

Tyler
Als ik zie dat de pil actief is pak ik mijn kans en schuif ik langzaam achter haar. Ik legde mijn handen voorzichtig op Teresa's heupen gelukkig leek ze totaal niet op Levi. Ik liet mijn lippen langs haar nek glijden en wist hoe intens dit gevoel kon zijn. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von LostSouls am 04.10.2017 11:02

Teresa
Ik zat helemaal in mijn wereldje en voelde vervolgens uit het niet handen om mijn heupen. Ik duwde mijn kont naar achter en voelde lippen in mijn nek wat een siddering door mijn lichaam liet gaan. Ik beet op mijn onderlip en legde mijn armen om zijn hoofd achter me. Verder dan dit ging ik het niet laten komen. Dacht ik althans. Hoopte ik. 

Conor
Ik beet op mijn lip als ze dat zei. 'Had je echt een crush?' vroeg ik en hoorde niet veel later Celina. 'Niet nu babe. Zometeen.' zei ik. Met een pruillipje keek ze me nog aan en liep vervolgens de dansvloer terug op. Ik richtte me weer op Julie. 'Dit is interessanter.' zei ik en likte langs mijn onderlip.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von walkingdead am 05.10.2017 06:49

Julie
Als hij het meisje wegstuurd kijk ik hem belachelijk aan." Ja.. maar toen was je een jongen van 11 die geen vlieg kwaad doet.. nu ben je veranderd in een playboy die waarschijnlijk aleen denkt aan seks, drugs en drank." Zei ik met een glimlach tegen hem.

Tyler
Als ze op me in gaat. Verdwijnt 1 hand onder haar top terwijl ik de ander op haar heup liet liggen. Ik bracht mijn lippen naar haar oor "ooit een one night stand gehad met een duivel?" Vroeg ik zacht  in haar oor terwijl mijn adem bleef stokken op haar huid.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  51  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum