ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/22/2018 11:20 AM

Teresa
Ik beet op mijn lip. 'Stella, kun je ons even alleen laten?' vroeg ik haar. Ze knikte en liep vervolgens verder de kantine door. Ik keek naar Julie. 'Ik word gek van hem. Van mezelf.' zei ik tegen Julie. 'Ik heb zoveel gevoelens voor hem en ik kan er gewoon geen ene fuck mee.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar terwijl ik in mijn hoofd mezelf mijn tranen weg liet drukken.

Conor
'Ik kan dat haar toch niet vertellen? Wat moet ze wel niet van me denken?' zei ik en keek om ons heen of iemand ons gesprek hoorde. Ik beet mijn kaken samen. 'Misschien had ik gewoon moeten zeggen dat Lexie mijn eerste was. Dan hadden we dit drama niet gehad.' zei ik en realiseerde meteen dat dat nog dommer was geweest. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/22/2018 12:59 PM

Tyler
"Vertel het haar gewoon.. je was toen nog een jongen van 15 en nu ben je helemaal volgroeid en weet je beter." Zei ik tegen hem terwijl  ik Conor aankeek en mijn blikje weggooide "ze zal er heus niet mee zitten dat je verkracht was."

Julie
"Ik snap het" zei ik tegen haar terwijl ik Teresa aankeek  "maar hij is je neef dus zou je hem toch moeten laten gaan T" zei ik lipbijtend "al ben ik niet tegen incest."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/22/2018 01:10 PM

Teresa
Ik beet op mijn lip. 'Weet ik, hoe hard ik het wel niet probeer Juul je moest eens weten.' zei ik keek naar mijn nagels. Ik haalde een hand door mijn haar en keek haar weer aan. 'Misschien moet ik me toch maar laten uithuwelijken. Liefde zal ik in niemand anders meer vinden.' zei ik en kwam overeind. 'Ik heb even een joint nodig.' zei ik en glimlachte zwakjes. 'Ik heb je gemist Julie.' 

Conor
'Het was niet persé verkrachting Ty. Ik wist gewoon niet beter.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik keek rond en zag Teresa bij een tafel staan waar ook Julie zat. Ik beet op mijn lip en keek vervolgens naar Tyler. 'Ik vertel het haar vanavond wel.' zuchtte ik en keek Teresa aan. Ze zag er niet blij uit, maar dat was ze sowieso niet meer echt geweest sinds het hele gebeuren bij haar thuis.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/23/2018 05:15 PM

Tyler
"Je zegt het al zelf je wist niet beter... ze zal je heus niet dumpen ofzo voor iets dat in het verleden is gebeurt." Zei ik terwijl ik kort op keek naar Teresa "hoe gaat het met haar?" Ik wenkte richting Teresa met mijn hoofd en gooide mijn blikje weg.

Julie
"T.." Zei ik zwak terwijl ik het ook niet zo goed wist. Tyler was familie van haar dus ik kon niet zomaar zeggen dat ze hem moet opgeven of voor hem moest gaan. Ik stak een joint voor haar op en nam 1st zelf een paar trekjes waarna ik hem doorgaf "ik vind het zo rot voor je.. Ik had er meer voor je moeten zijn."  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/24/2018 11:17 PM

Teresa
‘Kunnen we het over iets anders hebben?’ Vroeg ik haar en zuchtte terwijl ik de joint aannam. Ik nam een flinke hijs en blies hem geleidelijk aan uit. ‘Hoe is het met jou?’ Misschien werd ik wat meer afgeleid als we het over iets anders hadden.

Conor
‘Jaahaa.’ Zei ik zuchtend en keek naar Teresa als hij die kant op knikt. ‘Niet goed natuurlijk ook al zal ze dat tegen niemand toegeven.’ Zei ik en keek naar mijn handen terwijl ik nadacht. Het gaat toch niet heel goed met de hele familie.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/25/2018 07:53 AM

Julie
"Gaat wel.. behalve dat Conor achterdochtig doet over zijn verleden." Zei ik knielend "Ik heb bijna alles op tafel gelegd over de mijne en nog steeds doet hij zo raar over de zijne." Zei ik terwijl ik kort op keek naar de 2 broers "je bent niet met ze opgegroeid dus zal je ook niet veel over ze weten." Ik wist alleen dat Conor Teresa's broer was en zoon van de koningin verder was de rest een mysterie.

Tyler
Ik gaf kort een knik "ze komt er wel boven op." Loog ik terwijl ik een joint opstak "dat doen alle meisjes als ze met mij hebben gehad." Zei ik zuchtend vroeger wilde ik altijd zoveel mogelijk meisjes hebben gedaan ik wilde niet leren houden van iemand.. aangezien ik koning zou worden. Ik zou alleen van de kinderen houden die ik in ze spuit.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/25/2018 08:33 AM

Teresa
‘Luister wat jij hebt meegemaakt is niet niks. Maar Conor zal het geheid ook niet makkelijk hebben gehad. Als is het alleen al omdat hij een Bastaard is. Hij zal vast een reden hebben om het je nog niet te vertellen en ik denk wel dat hij het uiteindelijk wel zal doen.’ Zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar.

Conor
‘Ze is niet zomaar een meid wat je hebt gehad hè. Ze is wel Teresa. Het meisje wat jij je grote liefde noemde. Het meisje wat nu je nichtje is.’ Zei ik en zuchtte Teresa was wel meer voor hem dan een scharrel dat wist iedereen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/25/2018 09:24 AM

Tyler
"Nu zet je gewoon woorden in mijn mond." Zei ik snuivend en verveelt terwijl ik mijn armen over elkaar deed "ze is mijn nichtje en niks anders.. als ze me nodig heeft zal ik er voor haar zijn maar verder ga ik niet." Zei ik tegenstrijdig ik hield niet van toe geven.. Ik wist zelf donders goed dat ik haar wilde neuken en voor mezelf wilde houden. Maar het kon gewoon niet.

Julie
"Je hebt gelijk" zei ik zuchtend terwijl ik naar Conor keek "ik zal geduld moeten hebben." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/25/2018 09:59 AM

Teresa
‘Komt goed. En anders sla ik het wel uit hem.’ Grinnikte ik en keek naar Conor en Tyler. Na de laatste hijs van de joint maakte ik hem uit op de tafel en liet hem dan ook liggen. ‘Kom, we hebben les.’ Zei ik tegen haar. Alleen al om niet naar hun twee te kijken.

Conor
‘Blijf jij jezelf maar vooral voorliegen.’ Zei ik tegen hem met een lachje. ‘maar goed je hebt nu die Mabel blijkbaar is zij goed genoeg voor nu.’ Zei ik schouderophalend om hem te forceren. Dat hij maar eens de waarheid uitspreekt.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/25/2018 06:34 PM

Tyler
 "Ik ben jou niet." Zei ik mompelend terwijl ik al wegliep richting de volgende les. Ik ging verveelt achterin zitten en appte Mabel nog even -hoop dat je nog fit bent voor vanavond x Ty.- ik nam diep adem terwijl ik Teresa binnen zag wandelen.

Julie
Ik bleef voor het lokaal wachten op Conor en nam diep adem ik moest sorry tegen hem zeggen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum