ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/25/2018 09:23 PM

Teresa
Ik liep het lokaal in en zag Tyler achterin zitten. Ik ging helemaal vooraan aan de rechterkant zitten en zuchtte. Zo hoef ik me niet met hem bezig te houden. Ik nam mijn boeken erbij en begon er wat in te tekenen, ook al moesten ze netjes blijven tot het eind van het jaar. Daar was ik niet zo goed in. Mijn boeken zagen eruit alsof ze door de grasmaaier waren geweest en of er kleuters op getekend hadden. Zo hield ik me wel bezig in de les.

Conor
Toen we naar het lokaal liepen zag ik Julie staan. 'Hey babe.' zei ik en drukte een kus tegen haar lippen. 'Wachtte je op mij?' vroeg ik haar en keek kort het lokaal in om te zien wie er al allemaal was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/25/2018 11:08 PM

Julie
"Ja" zei ik knikkend terwijl ik mijn lippen terug op de zijne plaatste." Sorry van de laatste tijd" zei ik nog snel tegen hem terwijl ik zijn hand vastnam en hem mee de klas binnen trok. Niet veel later waren we klaar met de les en liepen we richtingz mjn dorm. 

Tyler
Ik zat met Mabel in de aula terwijl ik haar aan haar kraag dichter naar me toe trok." En hoe bevalt Night academy Je?" Vroeg ik grijnzend terwijl ze speels op haar onderlip beet "best wel.. kan niet wachten om in te trekken." Ik glimlachte zwak en zag Teresa zitten als ik een onbekend gezicht op haar af zie lopen. Bijt ik op mijn onderlip.. vooral omdat het om een jongen ging hier
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/26/2018 01:40 PM

Teresa
Wanneer de les was afgelopen liep ik weer naar de aula. Ik ging er zitten en keek naar mijn nagels die ik opnieuw moest laten doen. Als ik opeens een stem hoor keek ik op. 'Hey T.' zei Jonathan. Ik glimlachte. 'Hey Jon.' zei ik zacht en keek terug naar mijn nagels terwijl hij ging zitten. 'Ik heb wat voor je.' zei hij en schoof een zakje cocaïne naar me toe. Ik nam het aan en glimlachte naar hem. 'Dankje, heb je het opgelost met.. je weet wel wie?' vroeg ik. 'Ze gaan hem niet vinden, beloofd.' zei hij. Ik legde mijn hand op de zijne en gaf er een zacht kneepje in. 'Bedankt.' zei ik en keek kort rond of iemand ons in de gaten hield om vervolgens de coke weg te stoppen.

Conor
Na de les liepen we naar Julie haar dorm. Ik ging op bed zitten. 'Je hoefde geen sorry te zeggen weet je. Ik had gewoon meteen eerlijk moeten zijn, maar het is niet echt iets waar ik graag over praat of waar ik je mee lastig wil vallen.' zei ik en klopte naast me als teken dat ze naast me moest gaan zitten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/26/2018 05:02 PM

Julie
Ik ging naast hem zitten en gaf hem een knik." Begrijpelijk " zei ik tegen hem "maar alsnog snap ik niet waarom het zo een probleem is om me het gewoon te vertellen.." Zei ik zuchtend "Sorry je hebt ook privacy op je verleden." Zei ik zuchtend ik gaf hem kort een kneepje in zijn schouder "vind het erg als ik even ga douchen?" Zei ik alleen omdat ik het gevoel had dat ik weer iets doms zou zeggen om het uit hem te krijgen.

Tyler
Ik luisterde mee terwijl een frons op me voorhoofd verscheen bij;" Ze gaan hem niet vinden" "babe?" Ik schrok op bij het horen van Mabel en schudde kort mijn hoofd "hey vind je het goed als jij alvast gaat lunchen en dan kom ik er zo aan." Ik stak haar mijn creditcard toe terwijl ze die grijnzend aan nam en er vandoor ging.."golddigger" zei ik verveelt. Terwijl ik Jona achterna nam en hem tegenhield "hey gast.. wat deed je zo net bij Teresa?" Hij keek me fronsend aan "niet dat je het wat aan gaat.. maar ik gaf haar een een beetje cocaïne verder niks." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/26/2018 06:44 PM

Teresa
Als hij met een knipoog de tafel verlaat glimlachte ik zwakjes en richtte me weer op mijn nagels. Ik kwam overeind en gooide mijn lunch weg om vervolgens de aula weer uit te lopen. Ik liep door de gang en zag Tyler Jonathan hardhandig tegen de muur duwen. 'Zeg bemoei jij je eens even met je eigen zaken en laat Jon met rust.' zei ik tegen Tyler terwijl ik hem van Jonathan af trok en hem boos aan keek.

Conor
Ik beet op mijn lip. 'Nee wacht even babe.' zei ik en haalde diep adem. 'Ik wil het je vertellen, maar je moet beloven om er je mond over te houden ook tegen Teresa en wie dan ook.' zei ik tegen haar. Als dit uit kwam kon ik mijn studie hier sowieso vergeten. Ik slikte even en keek naar Julie. 'Beloof je het me?' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/26/2018 06:52 PM

Tyler
Als Teresa me weg trekt van Jona kijk ik geirriteerd op ''ik hoop maar voor je dat je de waarheid spreekt Jon.'' Zei ik terwijl ik me verveelt lostrok uit Teresa's greep ''waar je ook mee bezig mag zijn.. laat het niet te veel invloed op je hebben'' zei ik waarschuwend.. ik ging er vanuit dat ze iemand om het leven had gebracht vanwege de woede die in haar woeste vanwege mij en haar familie. Ik liep verder de gang op en liet ze achter ''damn wat is zijn probleem?'' Horde ik Jona nog zeggen.

Julie
Ik fronste als het op eens sirieus is ''ja natuurlijk.'' Zei ik tegen hem terwijl ik hem aankeek ''ik beloof het,''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/26/2018 07:03 PM

Teresa
Ik gniffelde cynisch en rolde mijn ogen. Als hij weg liep en Jonathan vroeg wat hem bezielde haalde ik mijn schouders op. 'Hij verveelt zich en denkt dat hij zich dan kan bemoeien met dingen die hem eigenlijk niet eens interesseren. Zoals mijzelf dus laat hem maar.'zei ik en rolde mijn ogen. 'Kom, we delen de coke wel. Als compensatie van je verdane tijd door hem.' zei ik en nam hem mee naar mijn dorm.

Conor
Ik was gerustgesteld door haar belofte en likte even langs mijn onder lip. 'Ik was 15. Hier op de academy was een vrouwelijke lerares. Ze gaf les in geschiedenis van de magische werelden en ze was echt een mooie vrouw. Op een leeftijd als 15 zit je sowieso midden in je hormonen. Ik was vroeger heel erg beïnvloedbaar. Ze bleek raar genoeg ook interesse in mij te hebben. Zij was toen 30 dus het was een gigantisch verschil. Misschien nog erger dat ze getrouwd was. Ik wist niet wat ik deed en ik had niet door dat ze me was aan het beïnvloeden. Ik moest steeds vaker nablijven of ze vroeg me na school naar haar lokaal te komen. Ze deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat ze aan me zat waardoor ik het ook zo ging denken.' zei ik en hield even een pauze om het verhaal op een rijtje te zetten. 'Als 15 jarige jongen ben je natuurlijk trots als je met een vrouw naar bed gaat. We waren dus ook een hele tijd met elkaar bezig. Het begon ook langzaam op een relatie te lijken. Uiteindelijk kwam de moeder van Ty erachter en toen ging het bergafwaarts. Ze heeft haar het leven zuur gemaakt. Gezorgd dat ze van school werd verwijderd en dat ze haar man kwijt raakte.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/26/2018 07:32 PM

Julie
Als hij het verhaal op tafel legt kijk ik hem vebluft aan ''dus ze heeft je in andere worden verkracht... want je was minderjarig.. onder de invloed van haar toch?'' Zei ik tegen hem ''ik weet niet of ik het erg voor je moet vinden of helemaal niet.'' Zei ik met een lachje ''ik had verwacht dat je ofzo zou zeggen met Teresa je 1ste keer... maar als voorbeeld... niet dat het ook echt waar zal zijn.'' Zei ik met een zwakke glimlach ''sorry ik praat te veel..maar my love ik ben blij dat je het me heb verteld.. en ik veroordeel je echt niet er voor dat 1 of andere docent met waarschijnlijk grote tetten je heeft genaaid dat is bijna elke jongen zijn natte droom.. waarschijnlijk.'' Zei ik terwijl ik in zijn ogen keek ''i still love you.. maakt niet uit wat er in het verleden is gebeurt.''

Tyler
Ik tikte een blikje uit de automaat en moest er achter komen wat Teresa in haar schild voerde. Binnenkort kreeg ik weer een neefje of nichtje erbij.. ik heb die vrouw al zolang niet gezien dat ik niet eens meer weet of ze nog leeft. Mijn vader ook niet the bastard is er vandoor gegaan mijn moeder en Xenia helemaal alleen achter gelaten in Rusland. Ik kon het hem ook niet kwalijk nemen.. 4 kinderen maar 2 komen van een affaire. Ik nam hevig een slok van mijn cola en liep richting mijn dorm. Ik werd al ziek van hier ronddwalen me zorgen maken over zaken die me niks aan gingen.. allemaal de schuld van Teresa.. en haar geweldige lichaam stoerheid.. en die grote muil van haar. Er ging geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk ookal had ik Mabel.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/26/2018 07:40 PM

Conor
'Nou ondanks alles was het wel vrijwillig dus geen verkrachting.' zei ik en haalde mijn schouders kort op. 'Teresa? Nee wat denk je wel niet van me. Ze is mijn zusje!' riep ik lachend en keek haar raar aan. 'Ik ben blij dat je er zo over denkt babe. Ik wist gewoon niet wat je ervan zou vinden en ik wou niet dat je... nou goed. Ik ben blij dat je zo reageert.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Nou kom, gaan we samen douchen.'

Teresa
Eenmaal op mijn dorm legde ik 3 lijntjes voor mij en 3 lijntjes voor Jonathan. Ik snoof die van mij op en plofte op het bed. 'Hoe zit dat nou tussen jullie?' vroeg hij. 'Niet, hij is mijn neef.' zei ik tegen hem. 'Als ik dit had geweten was ik sowieso nooit voor hem gegaan. Zo bijzonder is hij toch niet.' zei ik. Al was dat een dikke vette leugen. Hij was altijd al alles voor me geweest. Het was gewoon niet goed voor de familienaam om dit toe te geven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/26/2018 09:16 PM

Julie
Ik glimlachte zwak en liep alvast richting de badkamer terwijl ik mijn uniform uittrok en de kraan alvast open draaide. Ik was blij dat Conor eerlijk met me was. Ik stripte mijn bhklip open en trok mijn string langzaam uit.

-
Ts?

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum