ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/26/2018 09:31 PM

Teresa
De volgende ochtend werd ik vermoeid wakker van de wekker. Veel had ik dan ook niet geslapen. Ik keek naast me waar Jonathan lag. Ik dacht even terug aan gisteren. Het was een heftige avond. We waren beide stoned van de coke en waren doof door de harde muziek. Ik kwam overeind en drukte de wekker hardhandig uit waarna ik richting de badkamer liep. 'Jon, word wakker.' riep ik nog en begon mijn tanden te poetsen. Ik wist niet meer of er iets was gebeurd tussen ons, maar het interesseerde me eigenlijk ook niet.

Conor
Ik werd wakker en rekte me uit zover het kon. Julie lag namelijk op mijn arm vredig te slapen. Ik keek glimlachend naar haar gezicht. Ik was blij dat we weer oké waren. Ik had dit gezicht toch voor geen goud willen missen. Ik haalde langzaam mijn arm onder haar vandaan om haar niet wakker te maken en kwam zacht overeind.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/26/2018 09:59 PM

Julie
Ik bleef rustig liggen en nam een kussen tegen me aan om langzaam op gang te komen.'' Goeiemorgen babe'' zei ik gapend terwijl ik mijn string uit mijn naat haalde en rechtovereind ging zitten met zijn bloes half over mijn schouder. Gister hadden we alleen in de douche seks gehad maar dat was meer oraal dan uberhaupt inelkaar geweest te zijn.

Tyler
Ik was al vroeg uit de veren vandaag zou ik terug naar huis keren.. Ik voelde aan dat ik er wat meer voor mijn moeder en zusje moest zijn nu mijn vader uit het familieplaatje was.  Ik zat in de kantine en slokte een bloedbag naar binnen terwijl ik dacht aan Teresa was het wel zo slim om Teresa hier achter te laten? 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/26/2018 10:24 PM

Teresa
Ik douchte me nog snel erachteraan en kwam toen in schone lingerie de kamer weer in en zag Jon ook weer met kleren aan op bed zitten. Ik glimlachte. 'Hoeveel plekken weet je eigenlijk nog? Ooit moeten we toch iets anders regelen.' grijnsde ik en hij keek denkend naar me. 'Maak jij je maar geen zorgen hoor. Je kan harten uitrukken wat je wilt.' zei hij. Ik grijnsde breed en kleedde me verder aan in een strakke zwarte jeans en een groen blouseje. Eronder deed ik zwarte naaldhakken en liep zo met hem mijn dorm uit richting de aula voor ontbijt.

Conor
Ik keek om en glimlachte. 'Heb ik je wakker gemaakt?' vroeg ik haar en begon me aan te kleden aangezien ik alleen in mijn boxershort had geslapen. Ik haalde een hand door mijn warrige haar. 'Ga je mee ontbijten of blijf je nog even liggen?' vroeg ik haar. 'Ik kan je ook wat meenemen. Hoef je niet uit bed te komen.' zei ik en liep naar het bed waar ik overheen hang om haar een kus te geven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/26/2018 10:42 PM

Julie
''Neem maar wat mee'' zei ik slaperig ''en iets sterks graag.. want krijg zo het gevoel als je terug bent dat ik je dan wil neuken.. maar niet op een zwakke maag'' zei ik liefjes tegen zijn lippen aan. Terwijl ik weer ging liggen.

Tyler
Voordat dat ik zou gaan moest ik mijn broer hiervan op de hoogte stellen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/26/2018 11:25 PM

Teresa
Ik kwam de aula binnen en ging op een plek zitten terwijl Jonathan voor ons beide wat te eten haalde. Ik nam mijn telefoon erbij en keek kort alle social media door. Het was nog vroeg, maar zo kon ik ook wel weer rustig wakker worden. Als Jonathan terug kwam met wat eten en koffie nam ik daar meteen een slok van.


Conor
Ik grijnsde tegen haar lippen en knikte. Ik nam mijn beurs en deed die in mijn achterzak. 'Iets in gedachte?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar. 'Of zal ik van vanalles wat iets halen.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/27/2018 08:24 PM

Julie
"Wat je maar wilt maar doe wel snel." Zei ik terwijl ik een joint opstak en mijn haar achter mijn oren streelde. 

Tyler
Ik zag Jona en Teresa en keek expres de andere kant op. Ik sms e  Con en liep naar de snackautomaat voor een twix -meet me in de aula.. ga waarschijnlijk naar huis voor de komende tijd.. en dan misschien thuisles aanvragen.. Ik zeg je de rest later wel -Tyler.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/27/2018 10:02 PM

Conor
Ik liep net de gang op als ik de sms kreeg en liep dan ook door naar de aula. Ik keek rond en zag bij het automaat Tyler staan. Helemaal aan de andere kant zat Teresa. Nou natuurlijk zitten hun weer samen. Ik liep naar Tyler en keek hem meteen fronsend aan. 'Je wilt naar huis?' vroeg ik hem meteen. 'Waarom?'

Teresa
Ik at gewoon rustig mijn ontbijt en probeerde vooral te negeren dat ik in dezelfde ruimte zit als Tyler. Als Conor dan ook nog eens binnen komt zuchtte ik nog eens. 'Niet aan denken. Gewoon negeren.' zei Jon. Ik glimlachte en haalde een hand door mijn haar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/28/2018 11:53 AM

Tyler
"Ja mam en onze zusje hebben me nodig... nu pa weg valt.. wil ze niet alleen laten in Rusland." Zei ik tegen hem "op night cademy blijven was toch niet mijn grootste droom.. aangezien ik koning word volgende maand word ik 18." Zei ik tegen hem terwijl ik naar Teresa keek "let jij op haar?" Ik knikte naar Teresa en wreef kort over mijn stoppelbaardje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/28/2018 10:41 PM

Conor
Ik keek naar Tyler en zuchtte. 'Ik ga je kutkop wel missen hier broertje.' zei ik met een lachje en keek naar Teresa. 'Ik let wel op. Als jij toegeeft dat je nog altijd zoveel om haar geeft als van te voren.'zei ik en keek hem serieus aan. Na een paar seconden schoot ik in de lach. 'Nee, is goed. Ik let op haar.' zei ik en gaf hem een stoot tegen zijn schouder met mijn vuist.

Teresa
Ik at het laatste op en kwam overeind. Ik keek kort naar Conor en Tyler en rolde mijn ogen om vervolgens de aula uit te lopen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 03/01/2018 09:01 AM

Tyler
Ik mompelde wat en rolde mijn ogen terwijl ik een joint opstak." Op deze laatste joint dan maar" ik nam een paar teugjes en gaf hem vervolgens door aan Conor. Ik hield van joints deed me vergeten aan mijn echt gevoelens voor T.

2 maanden later

Julie
De Lacrosse wedstrijd van Conor was voorbij terwijl ik in mijn cheerleaderpakje hem opzocht. Als ik hem eenmaal vind helemaal alleen in de kleedkamer met alleen een handdoek om zijn middel. Ben ik helemaal turned "gefeliciteerd met je overwinning Bae" ik draaide de deur opslot. En bekeek hem lipbijtend Tyler was nu al 2 maanden weg alles was drastische veranderd ik en Conor waren een super team. En vooral op elkaar gesteld niemand kwam tussen ons.. Maar ik had nog steeds een beste vriendin aan de andere kant en het was ook zijn zusje. Maar de laatste tijd waren we uit lkaar  gegroeid ik was te veel bezig met Conor en zij had andere plannen met haar schoolleven dan ik. Het was moeilijk voor T want ze kon zich nergens aan vastbinden.

Tyler
Ik zat op mijn troon met een joint tussen mijn lippen terwijl Xenia haar 1ste verloofde verkiezing mocht doen. En ik natuurlijk als grote broer mocht zeggen of de kandidaten  wel goed genoeg voor haar waren. In de 2 maanden dat ik thuis was had ik alleen maar mijn moeder geholpen met papier werk en thuisles gevolgd. Ik deed namelijk aan schermen en rijkelui's sporten.. gewoon om in conditie te blijven.. voor het geval dat mijn moeder iets ergs over kwam of mijn zusje. Ik nam flink wat teugjes en blies die uit terwijl ik luisterde "volgende hij is veel te mietjes achtig." Zei Xenia verveelt terwijl ze echt op mijn moeder leek net zo vol minachting voor andere mensen." Niet zo gemeen zusje" zei ik met een lachje "er is nieuws van koning Darren heer!" Ik fronste "lees op" ik kwam overeind terwijl mijn lakei begon "beste familie- vandaag heeft mijn weduwe leven gegeven aan een nieuw broertje zijn naam is Sam Snow.. hij word niet toegelaten om mijn familie naam te dragen daarom deze bastaard achternaam.. mogen jullie hem willen zien kom gerust vandaag langs.- The King.-

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum