ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 03/17/2018 11:35 PM

Conor
Ik was al redelijk snel thuis waar ik meteen naar binnen liep. Ik liep op het geluid van de tv af en zag Xenia zitten. 'Hey, Xen.' zei ik en nam haar in mijn armen. 'Alles oké?' vroeg ik haar en omvatte haar gezicht met mijn handen om te controleren of ze oké was. Ik drukte een kus op haar voorhoofd. 'We pakken degene die dit gedaan heeft. Ik beloof het je.' zei ik en kwam overeind terwijl ik naar Tyler liep. 'Ben jij wel oké?' vroeg ik en keek naar de bloedvlek die nog op zijn shirt zat.

Teresa
Ik liep de trappen af en hoorde Stella en Julia. 'Tis oké Stella.' zei ik en liep richting Julie. 'Leuk om jou gezicht weer eens te zien. Herken je nog niet meer.' zei ik sarcastisch, doelend op dat ze me de laatste tijd meer verwaarloosde dan iets anders. Ik liep richting de woonkamer waar ik een glas whiskey inschonk en ik op de bank neerplofte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 03/22/2018 09:52 PM

Julie
"T wees nou niet boos op me." Zei ik terwijl ik naar haar keek "kan je me alsjeblieft vertellen wat er is gebeurt?" Vroeg ik lipvijtend.

Tyler
"I'm fine." Probeerde ik te zeggen zonder stress "Ik raak alleen gewoon moe van al het familie gebeuren.. Ik weet niet of ik dat kind wel terug moet halen.. misschien is het veilig bij pa en je ma.. het zou hier toch alleen uitgekotst worden." Xenia schoot overeind "niet als het aan mij ligt.. Ik wil niet dat mijn broertje me niet kent in de toekomst." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 03/23/2018 01:17 PM

Conor
Ik beet op mijn lip en keek op naar Xenia als ze er heftig op tegen is. 'Xen, misschien heeft Tyler wel gelijk. Koning Darren gaat niet goed voor Sam zorgen dus daar wordt hij hardstikke ongelukkig. Een kind is meestal het gelukkigst wanneer het bij beide ouders opgroeit. Ik denk dat je Sam heus wel mag komen opzoeken. Ik zorg ervoor.' zei ik tegen haar.

Teresa
Ik nam een slok. 'Niks bijzonders, die klote vader van Conor, Tyler en Xenia, oftewel mijn oom, probeerde me te vermoorden met een pijl, raakte hierbij zijn eigen zoon om vervolgens mijn moeder en zijn andere zoon te stelen en dr vandoor te gaan.' zei ik tegen haar en dronk het laatste slokje uit mijn glas om hem vervolgens nog eens bij te vullen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 03/23/2018 09:04 PM

Tyler
Als Conor Xenia kalmeerd ga ik rustig zitten. Ik raakte depressief.

Julie
Als ze dat allemaal zegt krijg ik een schuldgevoel  ''weet je zeker dat je het je oom was?'' Vroeg ik terwijl ik om me heen keek en koning Darren nergens zag.'' Al zou het je oom zijn we halen je broertje wel terug'' zei ik tegen haar terwijl ik haar een knuffel wilde geven.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 03/23/2018 09:26 PM

Teresa
'Ja ik weet zeker dat hij het is. Wie heeft er anders baat bij mijn moeder mee te nemen? Iedereen haat dat kreng.' zei ik en dronk mijn glas weer leeg. Zodra ze me een knuffel wou geven stapte ik van haar weg en keek haar recht in haar ogen aan. 'Denk je nu dat je me kan troosten wanneer het je uitkomt? Ik heb jou nooit laten vallen en nooit iets aangedaan en toch behandel je mij als stront.' zei ik tegen haar. 'Ik heb geen medelijden of troost nodig. Ik zoek wel mijn eigen manieren.' zei ik. Mijn vader moest eens weten hoe slecht Julie me had gediend. 

Conor
Ik keek op naar Tyler en beet op mijn lip. Ik zei tegen Xenia dat ze alvast naar boven moest gaan en dat ik haar zo nog kwam instoppen. Wanneer ze de kamer uit was ging ik naast Tyler zitten. 'Sorry Ty.' zei ik. Ik kon er niks aan doen, maar ik had er kunnen zijn. Misschien had ik pa dan wel tegen kunnen houden. Ik haatte het dat het mijn ouders waren die 2 gezinnen kapot maakten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/03/2018 10:30 PM

Julie
Als ze dat zegt knapt er iets bij mij "je hebt gelijk ik doe je te kort.. maar doe niet als of het mijn schuld is dat je niet met Tyler kan zijn.. want voorheen kon je best zonder me." Ik had nog nooit zo tegen Teresa gepraat in mijn hele carrière omdat mijn leven alleen maar om haar draaide. Maar nu ik iets met Conor heb.. waren de plannen veranderd." Je hebt wel een hele grote muil tegen de koningin" zei Stella terwijl ze al giftig werd." Ze is niet alleen de koningin maar ook mijn beste viendin  maar helaas ziet zij dat niet meer i'm done." Ik liep het kasteel uit en zou hier echt wel voor boeten maar ze had het zelf gzegd we zijn vriendinnen.

Tyler
Ik schudde mijn hoofd "Con er is iets wat ik je moet vertellen." Zei ik lipbijtend ik ging overeind staan "Ik ben verliefd op Teresa.. Ik weet dat het niet kan maar ik hou gewoon van haar ze is het meisje van me dromen.. Die oude Tyler die zei dat ie alleen maar mistresses wil is verdwenen.. Ik ben gewoon aan het ondervinden waarom ik die gevoelens heb ookal is ze familie." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/03/2018 11:02 PM

Teresa
Ik keek haar verontwaardigd aan. ‘Dat ik zonder je kan betekend niet dat ik dat wil Juliette!!’ Riep ik haar na en ik schudde mijn hoofd. ‘Misschien moet je het niet eens meer willen. Kijk hoe ze nu weer van je weg loopt.’ Zei Stella. Ik rolde mijn ogen en liep naar de tuinen waar ik op een bankje ging zitten en ik nadacht over vandaag. Ik was dit leven zo zat. Het liefst zette ik al mijn gevoel uit. In principe had ik nu toch niemand meer om een fuck om te geven. De enige waar ik om gaf liep net de deur uit en de ander kan ik niet mee samen zijn omdat hij verdomd familie is.

Conor
Ik keek naar Tyler en zuchtte kort. ‘Als ze echt je ware liefde is moet je er voor gaan Ty. Het is niet alsof er in de familie niet vaker regels zijn over treden op gebied van familie liefdes. Je moet je alleen realiseren dat het kan zijn dat het volk zich tegen jou en Teresa keert wat het voor haar maar ook voor jou lastig maakt om te regeren. Je moet weten wat je opgeeft om met haar te zijn. Als je dat kan accepteren staat je niks in de weg. Ja misschien oom Darren. Maar als hij ziet hoe gelukkig je Teresa kan maken draait hij vast bij. Je bent geschikt om te regeren daar zal het niet aan liggen.’ Zei ik hem en zuchtte over het dilemma. ‘Ik weet ook zeker dat Teresa nog gevoelens voor jou heeft.’

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/04/2018 08:26 AM

Tyler
"Jij hebt makkelijk praten jij kan nog vrij je toekomstige bruid kiezen.. Ik heb geen keuze" zei ik terwijl ik ging zitten." Ik hou van Teresa en alles aan haar turns me on.. dat zal jij waarschijnlijk met Julie hebben.. dat je er alles aan doet om haar niet te verliezen." Zei ik.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/04/2018 12:01 PM

Conor
‘Er is niemand die je nog dwingt.’ Zei ik tegen hem en beet op mijn lip. ‘Julie is in principe maar een servant dus er zijn genoeg mensen die het niet met onze relatie eens zijn. Maar mij interesseert het niet. Ik wil van Julie mijn vrouw maken en ik laat mij niet door stomme vooroordelen of suffe regels tegenhouden.’ Zei ik en dacht aan Julie ik hoop dat Teresa het haar niet moeilijk maakte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/05/2018 11:51 PM

Tyler
Als hij dat zegt neem ik diep adem "ik wou dat ik dat ook kan." Als ik Teresa mijn vrouw maakte was ik zo goed als dood zeker met wat had ik had gezien. Hoe hij zijn eigen vrouw zou vermoorden. Dan moesten we maar vluchten of zo iets. Maar nu zou ze me echt niet terug willen en zeker met wat er in de familie speelt." Ik ga gewoon  school volgen dat is het beste" zo was ik afgeleid.. daar was Teresa gewoon de Teresa die ik ken.. en geen gevreesde koningin. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum