ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/03/2017 09:08 PM

Conor
Ik beet op mijn lip als ze me knap noemde, maar hoorde al snel Dinah achter ons. Ik rolde mijn ogen en draaide me om. 'Ik kom eraan.' zei ik tegen haar en draaide me kort terug naar Julie. 'Leuk je weer te zien.' zei ik met een knipoog en liep vervolgens het lokaal uit naar Dinah. 'Wie was dat?' vroeg ze meteen. 'Niet zo jaloers jij. Gewoon een nieuw meisje in onze klas.' mompelde ik en liep door de gangen heen richting de kantine.

Teresa
Ik rolde met een grijnsje mijn ogen en keek hem na. Zo makkelijk was ik niet. Hij blijkbaar wel. Alle mannen waren makkelijk in principe. Dat was omdat ze maar aan een ding dachten. Seks. Ik beet op mijn lippen. Vanavond zou een interessant avondje worden. Ik appte Julie om te vragen waar ze was en liep zelf naar de kantine. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/03/2017 08:27 PM

Julie
Als Conor ineens tegen me komt praten en dat allemaal zegt. Grinnik ik zacht om zijn gezicht en houding ik schudde mijn hoofd ''zo iets.. ik ben hier alleen om een beetje op haar te letten.'' Zei ik tegen hem ''jij bent nog steeds zo knap gebleven trouwens.'' Zei ik liefelijk''Conor!'' Horde ik een boos vriendinnetje roepen ik keek op en zag zijn vriendin staan.

Tyler
Ik likte langs mijn onderlip ''ik hou wel van speelse meisjes.'' Zei ik als ze vraagt of ik nog vragen heb schud ik mijn hoofd.'' Kan niet wachten om je te zien dansen''zei ik alleen speels in haar oor terwijl ik er vandoor ging richting de aula. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/03/2017 07:58 PM

Teresa
Ik verliet het klaslokaal zo snel als ik kon en hoorde al snel dat ik op de voet gevolgd word. Als ik een stem hoor keek ik kort naar de jongen maar bleef ondertussen doorlopen. 'Ben maar niet bang dat ik een feestje mis.' zei ik met een grijnsje en stopte bij mijn kluisje. Kort keek ik hem weer aan. Hij zag er wel echt heel knap uit, maar ik liet mijn stalen blik op staan. 'Nog iets wat je wou vragen, pretty boy.' vroeg ik terwijl ik mijn boeken wisselde.

Conor
Wanneer de bel ging bleef ik zitten tot iedereen weg was. Alleen Juliëtte was er nog. Ik liep naar haar toe. 'Hey, Julie. Sorry dat ik je niet herkende. Je bent veel veranderd. Goed veranderd, bedoel ik dan.' zei ik met een zenuwachtig lachje. Werd ik nou zenuwachtig van haar? Ik herpakte me na dit belachelijke gedrag. 'Dus ze laten je nu undercover werken voor Teresa?' vroeg ik haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/03/2017 07:31 PM

Julie
''Maar tere..'' De bel ging net af en weg was ze net als iedereen, Ik nam diep adem en keek naar ''het werk'' ik liet het liggen. En moest nog wennen aan alles hier. 

Tyler
''Jaja'' zei ik terwijl mijn ogen dat kontje van Teresa volgde ik likte langs mijn onderlip en kwam overeind.'' Ik zie jullie in de aula'' ik liep Teresa achterna ''hey ik ben Tyler.. ga je vanavond naar het feest?'' Vroeg ik grijnzend aan Teresa terwijl ik om me heen keek. En Ceasar al jaloers zag kijken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/03/2017 07:25 PM

Conor
'Nee dat zeg ik niet omdat ik van haar houd, want ik heb een band van 0 met haar dus het boeit me vrij weinig. Maar ik geef wel om jou broertje.' zei ik tegen ze en lachte. Ik vroeg me af of Teresa wel zo een slet was als iedereen nu voor zich zag. Ik keek naar het meisje naast haar. Ik dacht na over wie ze kon zijn en toen viel het me in. Juliëtte. Zo heette de servant van Teresa. Ze zal niet blij zijn dat ik haar niet herkende daarstraks. Ik beet op mijn lip. Ze is ook nooit mooier geweest dan dat ze er nu uitziet.

Teresa
Met een grijnsje keek ik af en toe iemand recht aan waardoor ze zich betrapt voelde. Ik keek naast me en zag dat Julie mijn werk aan het maken was. Ik pakte haar pen af en keek haar glimlachend aan. 'Lieve Julie, hoe fijn ik het ook vind dat al mijn werk voor me gedaan word. Het hoort niet echt bij het hele normale tiener gebeuren. Als normale tiener ga je je eigen huiswerk moeten maken. Ik wil dat je dat eerst maakt.' zei ik tegen haar en gaf haar een knuffel. 'Leef een beetje. Mijn ouders zijn er niet om je te controleren.' zei ik en gaf haar daarna een knipoog waarna ik mijn werk terug pakte. 'Ik vind wel iemand anders die mijn huiswerk kan maken.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/03/2017 07:12 PM

Tyler
''Dat zeg je alleen omdat je van haar houd.'' Zei ik plagend terwijl ik onderuit zakte en naar Teresa keek. Toch wel raar dat ik een broer deelde met iemand van de hoge piefen. Ik keek naar het andere meisje ze zag er niet bepaald sletterig uit volgens mij was het ook echt een lieverdje.. eentje die je geen pijn wou doen.'' Ik ben de 1ste die haar gaat doen'' Ceasar vol zelfvertrouwen ''had je gedacht vanavond word van mij'' zei ik lachend.

Julie
Ik glimlachte zwak en streek mijn haar na achter. Ik keek af en toe naar Conor. Als klein meisje had ik een crush op hem gehad. Hij was toen nog zo lief en innocent. Terwijl Teresa alle ogen naar haar verleed maakte ik haar werk. Ik wilde zo min mogelijk op vallen en Teresa kunnen beschermen ze was mijn enige vriendin en voelde net als een zus. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/03/2017 07:05 PM

Conor
Zuchtend keek ik naar Tyler. 'Yep, helaas wel.' zei ik en zag Samual met een open mond staren. 'Dude.' zei ik en klapte zijn mond dicht. Vervolgens keek ik naar Tyler. 'Ik zou maar bij haar vandaan blijven Ty. Ze geeft alleen maar problemen.'zei ik nog en keek naar de docent. Waarschijnlijk was ik ook de enigste. Alle meiden in de klas wouden haar zijn en alle jongens in de klas wouden haar doen. Leuk hoor, als dat je familie is.

Teresa
Ik grijnsde naar Julie. 'Daar ben ik voor geboren.' zei ik en pakte mijn boeken erbij alsof ik serieus wou opletten. Alsof ik niet door had dat er gestaard werd. Mensen snappen het niet dat ze op een supernatural school zitten. Ze kunnen fluisteren wat ze willen. Ik hoor alles. Vooral omdat ik mensenbloed drink. Het liefst ook nog eens warm. Ondertussen kleurde een oog rood en een oog fel groen. Ik vond het een heerlijke combinatie. Vampier en duivel. Beide gedoeld op wanhoop creëeren. Mijn vader wou niet dat ik net zo slecht werd als hem. Ik zag geen reden waarom niet.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/03/2017 06:58 PM

Tyler
Als het uitbundige meisje zich zelf voorsteld als Teresa Lincoln. Draai ik me gelijk om naar Conor.'' Is dat je zusje?'' Vroeg ik terwijl ze echt wel lekker was. Van mijn moeder mocht ik niet bemoeien met Levi's familieleden dus was ik er ook niet op de hoogte van dat hij zo een lekker zusje had. Ik keek kort naar het andere meisje die er verlegen bij stond ook niet slecht.. Maar alle ogen waren gericht op die lekkerding met haar schaarse uniform. 

Julie 
Ik ging verlegen naast Teresa zitten en zag dat ze aan werd gestaard.'' Jij maakt ook echt altijd van alles een show'' zei ik met een lachje. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/03/2017 06:38 PM

Teresa
Ik beet op mijn lip. 'Perfect.' zei ik. 'You look hot.' zei ik en nam haar mee. De eerste les zou zometeen beginnen. Wiskunde, een onzin vak maar ik was er wel goed in. We liepen door de gangen en kwamen bij het eerste lokaal aan. 'Welkom, Teresa.' zei de docent zodra hij me zag. 'Jongens en meisje, het nieuwe lid in deze klas. Teresa Lyla Lincoln, prinses en erfgenaam van de hell en zo te zien erg creatief met onze gewaardeerde schooluniformen.' zei hij. Ik grijnsde scheef en voelde mijn ogen fonkelen van ondeugd. 'Correctie, overgewaardeerde schooluniformen.' zei ik. 'U vergeet een iemand te introduceren. Dit is Juliëtte, zij zal dit jaar ook deze klas vergezellen, is het niet?' vroeg ik en keek naar Julie die zo te zien nog even moest wennen. Ik nam haar mee naar de tafeltjes waar ik ging zitten en beet grijnzend op mijn lip. Ik palmde deze hele school in binnen minuten.

Conor
'Con we moeten echt gaan. We zijn al te laat, gast.' zei Samual. 'Sinds wanneer boeit jou dat.' lachte ik en liep met hem door de hallen richting de les. Ik was een keer blijven zitten waardoor ik dus een jaar lager zat. Ik liep de wiskunde klas binnen en zag achterin Teresa zitten. 'Perfect, zit ik ook nog met dezelfde lessen.' mompelde ik. 'Lincoln, je bent te laat. Dit word geen herhaling van volgend jaar mag ik hopen.'zei de docent. Verder gaf ik geen antwoord en ging ik maar gewoon op een plek zitten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/03/2017 06:22 PM

Julie
Ik keek naar het uniform.. het was zo verleidelijk.'' Fine'' ik nam het aan en trok mijn Lincoln servant kleren uit terwijl ik mezelf in het uniform hees. En mijn haren los over mijn schouder sloeg.''Nou dit voelt raar'' zei ik terwijl ik mezelf bekeek in de spiegel en het rokje te kort was ik bloosde en trok het een stukje naar beneden.'' Let's go.'' 

Tyler
Ik had mijn dorm verlaten om nog even rond te snuffelen misschien kwam ik een aantal vrienden tegen die ik nog niet had gezien. Ik zag Dinah.. het teken dat Conor eindelijk met zijn reet te voorschijn was gekomen. Na rond gesnuffeld te hebben ging ik naar de les het klaslokaal van wiskunde was best wel vol.. dit jaar zou ik niet van de rails raken. Ik ging naast Ceasar zitten ''net op tijd.. er komt 1 nieuw wijf in de klas.. ze zeggen dat ze de prinses is van de hell.'' Ik fronste.. een familielid van Conor dus.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  |  »  |  Last

« Back to forum