ORPG||Back at it again with walkingdead.

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  51  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von LostSouls am 17.03.2018 11:35

Conor
Ik was al redelijk snel thuis waar ik meteen naar binnen liep. Ik liep op het geluid van de tv af en zag Xenia zitten. 'Hey, Xen.' zei ik en nam haar in mijn armen. 'Alles oké?' vroeg ik haar en omvatte haar gezicht met mijn handen om te controleren of ze oké was. Ik drukte een kus op haar voorhoofd. 'We pakken degene die dit gedaan heeft. Ik beloof het je.' zei ik en kwam overeind terwijl ik naar Tyler liep. 'Ben jij wel oké?' vroeg ik en keek naar de bloedvlek die nog op zijn shirt zat.

Teresa
Ik liep de trappen af en hoorde Stella en Julia. 'Tis oké Stella.' zei ik en liep richting Julie. 'Leuk om jou gezicht weer eens te zien. Herken je nog niet meer.' zei ik sarcastisch, doelend op dat ze me de laatste tijd meer verwaarloosde dan iets anders. Ik liep richting de woonkamer waar ik een glas whiskey inschonk en ik op de bank neerplofte.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von walkingdead am 17.03.2018 11:17

Julie
Niet veel later was ik bij het kasteel aangekomen ik liep rechtstreeks naar binnen." Wat doe jij hier.. Julie" horde ik Stella al arrogant zeggen "waar is mijn beste vriendin?" Vroeg ik verveelt aan haar terwijl ik er aardig uitzag maar zelfs dat boeide me niet.

Tyler
Ik ijsbeerde terwijl Xenia op de bank naar tv zat te kijken. Mijn moeder was in het buitenland en ik wist echt niet hoe ik er mee om moest gaan.. Met alles mijn vader broertje die gekipnaped is. Het leek net of ik zou doordraaien vooral met het gebeuren tussen mij en Teresa. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von LostSouls am 15.03.2018 10:07

Conor
'En Xenia?' vroeg ik erachteraan en keek hoe Juul mijn jas aantrok. 'Ik ga mee.' zei ik tegen haar en bedacht me dat ze misschien liever met alleen Julie wou praten. 'Weet je wat? Ty ik kom naar jullie. Julie gaat naar T en als het niet lukt bel je me oké.' zei ik naar beide gericht. 'Gaan jij en Xen nu naar huis?' vroeg ik en liep met Julie de kleedkamer uit.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von walkingdead am 15.03.2018 08:31

Julie
Ik fronste en nam de telefoon over ''en je hebt niks gedaan?'' Vroeg ik in shock ''natuurlijk wel maar het ging me te snel.. Temminste Teresa is in veiligheid.'' Zei hij mompelend geen wonder dat T me niet belt. Ik gaf Con zijn telefoon terug en trok zijn jas aan klaar om naar Teresa toe te gaan ''Teresa heeft me nodig.'' Zei ik straight terwijl de oude ik een beetje weer naar boven kwam. Ik voelde altijd aan wanneer T me nodig had

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von LostSouls am 08.03.2018 10:54

Conor
Ik fronste en kwam overeind. 'Ho ho, wacht even. Zusjes aangevallen? Ontvoert. Wat is er gebeurd? Wie?' vroeg ik allemaal in een keer en kleedde me aan. Ik keek naar Julie en zette Tyler op luidspreker. 'Is iedereen oké?' vroeg ik bezorgd en haalde een hand door mijn warrige haar. 'Had je dit niet even eerder kunnen melden?' vroeg ik hem. Waarna ik de gemiste oproepen zag. 'Shit.' mompelde ik op mezelf.


Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von walkingdead am 08.03.2018 07:43

Julie
Ik kwam hijgend op adem en keek grijnzend naar Conor terwijl ik mijn cups weer goed zetten en mijn rokje. Ik keek naar mijn bloes die aan stukken op de grond lag. En nam zijn shirt uit zijn locker waarna ik mijn string goed zetten. Ik voelde dat ik heftig was klaargekomen en straks nog even een douche zou nemen.

Tyler
"Goed om je weer te horen broer." Zei ik zuchtend terwijl ik met Xenia in de koets zat "nou in de tuss2n tijd dat je seks had is er een hoop gebeurt.. 1 je broertje is ontvoerd en je zusjes zijn aangevallen in koning Darren's kasteel." Ik schraapte mijn keel "ik denk dat Teresa de aandacht van jou en Julie wel kan gebruiken.."

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von LostSouls am 08.03.2018 06:53

Conor
Na dat ze was gekomen gaf ik nog een paar stoten voor ook ik mijn hoogtepunt bereikte. Ik liet mijn edel deel uit haar glijden en ging op het bankje zitten. Ik hijgde om mijn ademhaling terug te krijgen en hoorde weer mijn telefoon. 'Pfff... kan de wereld nooit een uurtje zonder mij?' vroeg ik geïrriteerd. Ik nam op en probeerde zo neutraal mogelijk te klinken. 'Met Con.' zuchtte ik en keek naar Julie met een grijns.

Teresa
Ik stuur een bericht terug dat ik over een dag weer ben en liep naar de tuin waar ik aan het meer ging zitten. Ik tikte met mijn nagels op het schermpje van mijn telefoon. Misschien moest ik wel niet meer terug naar de academie. Misschien moest ik wel hier blijven. Niemand die dan op me let. Ik kon wezens vermoorden en martelen zoveel ik wou.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von walkingdead am 08.03.2018 05:54

Julie
Ik genoot van zijn vriend en kwam kreunend klaar "godverdomme Conor." Zei ik grijnzend "alleen jij kan me zo goed laten voelen."

Tyler
 Ik keek Teresa na en nam diep adem. Ik snapte niet waarom ze me ineens haten. Misschien omdat we waren gestopt om elkaar te naaien. Ik belde Conor nog 1 keer op en kon al raden wat hij met de atendant van zijn zusje deed.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von LostSouls am 04.03.2018 12:29

Teresa
Ik rolde mijn ogen als Tyler opeens over mijn moeder begon. 'Ze heeft je familie verneukt, Tyler. Ga nu niet doen alsof je om haar geeft. Al ben je daar natuurlijk heel erg goed in.' zei ik. Doelend op ons. Ik keek hem kil aan en keek vervolgens naar mijn vader als hij zijn leven bedreigd door hem te wijzen op onze lieve huisdiertjes. Ik beet mijn kaken op elkaar en voelde mijn telefoon trillen in mijn broekzak. Ik wist precies wat het sms'je zou zeggen en van wie hij was. Jon had me weer eens geholpen. 'Misschien is het beter als je gaat.' zei ik tegen Tyler en liep vervolgens terug richting binnen. Ik kon niet te lang bij Tyler in de buurt zijn. Ik kon niet weer die gevoelens toelaten die me kapot hebben gemaakt. Ik kon er geen traan om laten dat mijn moeder weg was. Al vond ik het wel een beetje erg dat hij mijn kleine broertje mee had genomen.

Conor
Ik hijgde van de inspanning en haar woorden motiveerde me alleen maar meer. Ik stootte op een vlot tempo en liet een paar grommen horen die weergalmde door de kleedruimte. Ik kneep kort in haar rechterbil om er vervolgens een klap op te geven. 'Er is niemand die me zo geil maakt als jij babe.' hijgde ik.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

von walkingdead am 04.03.2018 12:15

Tyler
"Wauw ze is bijna een replica van haar vader." Zei ik mompelend ik kalmeerde Xenia en zei tegen haar dat ze in de koets moest wachten. Ik liep de 2 achterna mijn vader zou het niet zijn kunnen geweest.. Hij zou nooit op zijn eigen dochter schieten Hij hield van Xenia." Geven jullie überhaupt om die vrouw?" Vroeg ik "waar zie je me voor aan een koning die trouwt met zo een dom wicht voor haar liefde.. ben alleen met haar getrouwd voor rijkdom." Zei de koning satanische "ze heeft geluk dat ze me mijn little girl heeft geschonken.. anders had ik haar om het leven gebracht er zijn genoeg andere dome wijfen die ik kan neuken." Zei hij verveelt "dat rot kind van haar en zij zelf mogen ver weg blijven.." Hij bekeek de kogelhulsen "want ik weet zeker dat Levi hier achter zit." 
Dat rot wijf is haar moeder en de moeder van mijn broertjes .. ze mag dan een hoer zijn maar dat betekend niet dat ze geen mens is." Zei ik uitdagend "je hebt gelijk... alleen denk ik niet dat je net als hun wilt eindigen." Hij wees naar een kooi met hyena's waar een lakei menselijke delen voerde als ik een piemel rond zie vliegen gaat een rilling over mijn rug. 
Julie
"Baby" zei ik kreunend "Dit voelt zo goed." Zei ik terwijl ik genoot van zijn stoten en zijn lit die helemaal hard was geworden van het spelletje met mijn vriendin. Seks ging voor alles bijna het maakte niet uit wat het was we deden het met elkaar voor dat we überhaupt iemand hielpen.  

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  51  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum