ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/15/2017 10:11 PM

Conor
'Het is niet alsof je hier echt een leerling bent. Rook een joint met me.' zei ik met een glimlachje en haalde een hand door mijn haar. 

Teresa
Geen reactie van Julie. Ik beet op mijn lip en keek naar Tyler voorin de klas. Ik dacht even terug aan gister en voelde weer al zijn aanrakingen op mijn lijf alsof hij op dit moment aan me zat. Ik haalde diep adem en probeer van gedachte te veranderen voordat ik er teveel in doordraafde. Ik wou niet makkelijk zijn en deze gedachtes maakten dat alleen maar moeilijker.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/15/2017 11:12 PM

Julie
Als hij vraagt of ik een joint met hem kom roken. Bijt ik op mijn onderlip.. ik viel altijd voor de slechte kant.'' Heb je al gedraaid?'' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek en ik wel zin had om een jointje te delen met mijn ex crush.

Tyler
''Tyler en Teresa naar de directeur .. je praten constant.'' Riep de leraar terwijl ik fronste en ik alleen maar een pen door gaf.'' Ok maar ik ga alsnog niet gaan'' zei ik brutaal terwijl ik mijn spullen bijelkaar raapte en er vandoor ging.. Dut gebeurde elk jaar nooit dat ik mijn neus in de boeken zou kunnen volhouden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/15/2017 11:24 PM

Teresa
Als ik opeens mijn naam hoorde keek ik op naar de docent. 'What the fuck ik heb letterlijk geen enkel woord gezegd.' zei ik en keek hem arrogant aan. 'Nu Lincoln.' zei hij streng. Ik kwam boos overeind en pakte mijn spullen. Ik keek naar Tyler die net als mij eruit werd gestuurd. Ik rolde mijn ogen en liep het lokaal uit waar ik mijn armen over elkaar sloeg. 'Lekker dan.' mompelde ik geïrriteerd.

Conor
'Tuurlijk.' zei ik en keek kort om me heen. Ik haalde een joint te voorschijn en glimlachte zwakjes. 'Kom.' zei ik terwijl ik de joint weg stopte en Julie bij haar pols nam. Ik trok haar mee naar de achterkant van de school, waar op dit moment niemand te vinden was. Ik ging tegen het muurtje staan en zette de joint tegen mijn lippen. Ik steek hem aan en nam een diepe hijs waarna ik hem door gaf aan Julie.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/15/2017 11:34 PM

Julie
Ik nam ook een paar hijsjes en bekeek hem van top tot teen.'' Hoe was je avond gister geeindigd?'' Vroeg ik met een grijnsje terwijl ik wel benieuwd was en de high al voelde inwerken.

Tyler
Ik gooide mijn boeken in mijn kluisje en keek Teresa aan.'' Voor een nieuweling val je wel aardig in de smaak bij de meeste.'' Zei ik tegen haar ''al een jongen geneukt?'' Vroeg ik zonder schaamte terwijl bijna elke freshmen zich liet meeslepen door een senior om zo aandacht te krijgen van de hoge bitches. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/17/2017 12:34 AM

Teresa
Ik haalde een hand door mijn haar en rolde mijn ogen. 'Niet dat het jou aan gaat maar nee. Ik ben niet zo makkelijk in bed te krijgen.' zei ik en zuchtte. 'Heb je gister vast gemerkt.' zei ik met een zelf voldaan grijnsje. 

Conor
Ik grijnsde wanneer ze dat vraagt. 'Wil je dat echt weten?' vroeg ik haar en nam de joint weer terug. Ik nam nog een paar hijsjes. 'Celina heeft me meegenomen naar haar kamer. De rest kun je zelf wel invullen denk ik.' zei ik tegen haar en gaf de joint terug aan haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/17/2017 04:05 PM

Julie
"Voorspelbaar." Zei ik tegen hem terwijl ik nog een paar hijsjes nam. En de joint uitbranden met mijn voet." Nou ik ga weer" Ik was niet geintresseerd in een fuckboy.. En moest me focussen op Teresa's welzijn. 

Tyler
Ik grinnikte "ik dacht dat ik niet aantrekkelijk genoeg was." Zei ik met een glimlach terwijl ik overeind ging staan." Je lijkt echt niet op mijn broer trouwens" zei ik tegen haar. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/17/2017 06:52 PM

Teresa
'Daar ontbreekt het je niet aan hoor.' zei ik tegen Tyler. 'Ik ben gewoon niet zo een slet als dat je misschien gewend bent op deze school.' zei ik tegen hem en keek naar mijn nagels. Ik lachte kort. 'Is het niet logisch dat ik niet op je broer lijk?' vroeg ik met een lachje. 'Mafkees.' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Zullen we hem smeren? Voordat we ook nog echt naar de directeur moeten. Daar heb ik dus echt geen zin in.' zei ik tegen hem en begon al te lopen voor ik überhaupt antwoord kreeg.

Conor
Ik zuchtte kort en keek naar de joint die vertrapt op de grond lag. 'Vergeet vannacht je deur niet af te sluiten. Niet alleen Teresa valt in de smaak bij de mannen. Je weet maar nooit wat ze onder invloed doen met je tijdens nightwatch.' zei ik nog tegen haar terwijl ik tegen het muurtje bleef staan.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/17/2017 07:10 PM

Tyler
Als ze de zin niet sirieus neemt loop ik achter haar aan." Ik Ben Tyler Fagelion Levi Lincolns half broertje" Zei ik tegen haar "een betere versie van hem." Zei ik zelfverzekerd terwijl ik onderweg een sigaretje opstak. Jep afkicken met blowen.

Julie
"Dan kennen ze je zusje nog niet." Zei ik met een knipoog tegen hem "En waarschijnlijk Ben ik er toch niet." Ik liep richting mijn dorm en zuchten zacht.. hij was echt veranderd niet meer de jongen die ik vroeger leuk vond. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/17/2017 07:30 PM

Teresa
Ik fronste wanneer hij dat zei en stopte met lopen. 'Dat kan niet, dat hadden mijn ouders toch wel verteld. Dezelfde vader of dezelfde moeder?' vroeg ik terwijl ik langzaam weer begon te lopen. Ik hoopte toch niet dezelfde moeder, want dan had mam wat uit te leggen. 

Conor
Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. Nog steeds was ik niet zeker of ik mijn zusje wel wil kennen. Ze word altijd door iedereen als een verwend arrogant kut kind geschetst. Niet dat ik dat niet was.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/17/2017 08:10 PM

Tyler
"Vader dus we zijn niet related." Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek "Conor was een ongeluk zegt mijn vader.. maar ik Ben alsnog blij met hem als broer." Zei ik tegen haar "ookal kan ik hem soms wel vermoorden."  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum