ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/22/2017 10:12 PM

Teresa
Ik haalde een hand door mijn haar. 'Het standaard type dus.' zei ik en grijnsde breed. 'Eitje.' zei ik en haalde lipbijtend mijn schouders op. Als Julie vraagt of ik niet gewoon zin had om mee te gaan beet ik op mijn lip. 'Weet je het zeker dat jij me niet nodig hebt?' vroeg ik haar en keek vervolgens kort naar Tyler.

Conor
Zuchtend ging ik bij de fontein zitten en keek op als Keith naast me kwam zitten. Ik sloeg mijn armen over elkaar, net als hij en nam ongemerkt uit zijn hand mijn zakje met cocaïne over. Ik stopte het in mijn zak en glimlachte. 'Thanks, betaling binnen 24 uur.' zei ik tegen hem en hij knikte. 'Dat hoop ik voor je Conor.' zei hij en kwam weer overeind.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/22/2017 10:23 PM

Julie
''Je kan gaan ik zie je later wel.'' Zei ik kort af terwijl ik me duizelig voelde en even moest gaan zitten. Ik liet Tyler en Teresa achter en kwam vermoeid aan bij de dormhalen.'' Volgens mij zat er iets verkeerds in de sigaret'' zei ik sissend terwijl ik wazig zag. En nooit een joint met hem had moeten delen.

Tyler
We keken Julie na terwijl ik Teresa aankeek ''zullen we gaan?'' Vroeg ik terwijl ik mee werkte aan Conor's plan ik kreeg zijn zusje en hij kreeg Julie. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/22/2017 10:34 PM

Teresa
Kort keek ik Julie na en knikte maar. 'Als ik maar optijd terug ben om die ex van jou op haar plaats te zetten.'zei ik tegen hem en liep met hem mee. Geen idee of ik zijn vrienden wel zou mogen, maar goed. Ze moeten maar eens iets proberen dan hebben ze de hel en de hele onderwereld op hun dak. 'Je hebt toch wel een beetje goed spul.' zei ik tegen hem.

Conor
Met een lachje op mijn gezicht liep ik door de gangen bij de dorms. Ik zag Julie strompelen door de gang en liep naar haar toe. 'Alles oké? Je ziet een beetje pips.' zei ik tegen haar en glimlachte klein.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/23/2017 10:27 PM

Julie
Als ik Conor zijn stem hoor kijk ik hem wazig aan.'' Ik ben oké'' zei ik fel terwijl ik hem strompelend aan de kant duwde. Maar voor ik het wist verloor ik mijn evenwicht en zag ik niks meer.

Tyler
Ik stelde Teresa voor aan Ceasar en Coop ''Jongens dit is Teresa Lincoln Teresa Ceasar en Coop.'' Ik nam Coop's jointje over en keek naar Teresa ''dus jij bent het half zusje van meneer kansloze relaties.'' Iedereen wist dat Conor vaak relaties had gehad met meisjes maar hij toch niet het type was om een relatie echt te onderhouden, Hij was net een valstrik hopelijk was Teresa dat niet.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/23/2017 11:39 PM

Teresa
Ik glimlachte naar de twee en ging tussen Tyler en Ceasar in zitten. Als hij dat verteld over Conor moest ik giechelen. 'Meneer kansloze relaties? Die heb ik nog niet gehoord.' grinnikte ik. 'Maar ja, zelfde moeder, andere vader.' zei ik en nam de joint af van Tyler. Ik nam een hijs en keek de twee aan. 'Is dat waar ik nu bekend om sta? Het zusje van?' vroeg ik ze. Als dit zo was, moest daar dringend verandering in komen.

Conor
Ik hield haar in de gaten en merkte al snel dat ze niet helemaal lekker was. Ze viel om en binnen no time had ik haar opgetild in mijn armen en liep ik richting haar dorm. Ik opende de deur en legde haar op haar bed. Vervolgens liep ik naar haar badkamer waar ik een washandje nat maakte met koud water en vervolgens terwijl ik naast haar op bed ging zitten op haar voorhoofd depte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/24/2017 06:31 PM

Julie
Ik kwam langzaam weer bij zinnen en zag Conor zitten." Wat doe jij hier?" Zei ik in een reflex terwijl ik overeind school. Ik keek gelijk of ik mijn kleding nog wel aan had.

Tyler
"Hoezo geen goeie band met Conor?" Vroeg Ceasar terwijl ik er al Op de hoogte van was dat ze elkaar niet mogen. Ik gaf Teresa mijn joint en voelde me al high. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/24/2017 06:39 PM

Teresa
Ik beet op mijn lip. 'Niet bepaald. Vraag me niet waarom.' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik nam een hijs van de joint en gaf hem door aan Coop.

Conor
'Rustig, niet te snel overeind komen. Je viel op de gang opeens knock out dus ik heb je naar je kamer gedragen. Don't stress, ik heb niks gedaan.' zei ik en kwam overeind.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/24/2017 08:06 PM

Julie
Ik rolde mijn ogen "oke ik vertrouw je op je woord voor deze ene keer." Even was ik stil en kwam ik uiteindelijk toch overeind "bedankt.. maar met jou deel ik nooit meer een jointje."

Tyler
Ik grinnikte "laten we zeggen dat ze tegenpolen zijn.." Zei ik terwijl ik Teresa erg aantrekkelijk vond hoe ze zo smookte. Ik was blij dat ze niet op Conor leek want anders zou het raar zijn geweest. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/24/2017 08:34 PM

Teresa
'Totaal verschillend, denk ik.'zei ik. Ik kon Conor nauwelijks dus ja. Dan weet ik ook niet of we verschillen. Ik nam de joint weer van Caeser en nam een hijs. Ik voelde me al high worden en giechelde een beetje terwijl ik mijn hoofd tegen de muur liet liggen. 'Zijn er nog aankomende feesten waar ik vanaf moet weten?' vroeg ik ze.

Conor
'Wie zegt dat dat aan mijn joint lag?' vroeg ik met een grijnsje en keek rond in haar kamer. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. 'Als ik jou was zou ik het rustig aan doen, demoontje.' zei ik tegen haar en keek haar aan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/24/2017 09:52 PM

Tyler
''Jep vanavond geven we een strandfeest.. en jij bent officieel uitgenodigd.'' Zei Ceasar terwijl hij met haar probeerde te flirtte. Ik rolde mijn ogen ''Conor zal er ook zijn dus probeer je niet al te slutty te gedragen.. straks word je grote broer nog boos!'' Zei Layla terwijl ze met haar 2 vriendinnen giechelend voorbij liep ''Tjeez Lay be nice.'' Zei ik tegen haar terwijl ik Teresa aankeek ''trek je niks van haar aan.''

Julie
Als hij dat zegt kijk ik hem belachelijk aan ''moet jij zeggen duiveltje.'' Zei ik tegen hem terwijl hij me echt opzocht.''Ik denk dat wij beter niet met elkaar om kunnen gaan.. je zusje zou dat niet aangenaam vinden namelijk.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum