ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/24/2017 10:28 PM

Teresa
Ik glimlachte naar Ceaser en haalde een hand door mijn haar. Wanneer ik opkijk zie ik waarschijnlijk dus Layla. 'Ik zal er zeker van zijn niks uit jou kast te lenen. Bedankt voor de tip, love.' riep ik haar na en keek vervolgens naar Tyler. 'Als je denkt dat ik bang word van haar ken je mij nog niet.' zei ik tegen hem en nam nog een hijs van de joint.

Conor
'Teresa kent me praktisch niet eens, dus ze heeft geen reden om het onaangenaam te vinden sweetheart.' zei ik en glimlachte kort. 'Ik zie je vanavond op het strand.'zei ik met een knipoog en liep haar kamer uit.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/24/2017 10:54 PM

Julie
Als hij mijn sweetheart noemt moet ik bijna kotsen.'' Waar ziet hij me voor aan.. een slet?'' Dacht ik verveelt. 

Tyler
Ik grinnikte en zag Conor ''Yo Con!''Riep ik terwijl ik nog een hijsje nam van de joint. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/24/2017 11:03 PM

Teresa
Zodra ik Conor zie opdraven beet ik op mijn lip en keek naar hem. Qua uiterlijk leken we gelukkig niet veel op elkaar. Ik nam de joint van Tyler en nam de laatste hijs waarna ik hem kapot stampte op de grond.

Conor
Als ik buiten loop keek ik op wanneer ik Tyler hoor roepen. Ik knikte en liep naar ze toe. 'Guys, ik zie dat jullie mijn kleine zussie al hebben ontmoet.' zei ik met een plagerig grijnsje. 'Maak me niet aan het kotsen Conor.' zei ze waardoor ik klein moest grinniken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/24/2017 11:40 PM

Tyler
''Wat een liefde'' zei ik grijnzend tegen Conor ''ze haat je meer dan dan mij.. en dan woont ze niet eens met jou in in 1 huis..ik ben jaloers.'' Zei ik met een knipoog naar Teresa. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/24/2017 11:44 PM

Conor
'Ha-ha Ty wat ben je lollig.' zei ik met een nep grijnsje en richtte me op Teresa. 'Misschien moet je zo even bij Julie gaan kijken. Ze is net niet lekker geworden op de gang.' zei ik tegen Teresa en beet op mijn lip. Ze knikte en keek kort naar de rest.

Teresa
'Ik zie jullie vanavond boys.' zei ik met een glimlachje en liep weg van het groepje richting de ingang. Ik voelde gewoon hoe de blikken branden op mijn billen totdat ik om de hoek verdween.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/25/2017 12:12 AM

Tyler
Ik floot kort en keek grijnzend naar Conor ''en hoe gaat het met operatie demoontje?'' Vroeg ik Conor aangezien iedereen al wist dat hij achter haar aan zat. Is kijken of hij haar daadwerkelijk aan de haak kan slaan. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/25/2017 12:16 AM

Conor
'Ze is een lastige maar uiteindelijk valt ze wel voor mijn charmes. Ik moet gewoon de strategie veranderen.' zei ik tegen hem met een grijnsje en dacht na. Ze was anders dan andere, waardoor ik haar natuurlijk ook niet zoals derest van behandelen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/25/2017 08:19 PM

Tyler
 "Dat betwijfel ik brother." Zei ik met een lachje "ik zie jullie vanavond heb nog dingen te doen voor ik het feest betree." Ik dacht alvast na hoe ik Teresa kon inpalmen.. een beetje spelen met haar was toch niet zo erg?
-
Ts feest? 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/25/2017 08:40 PM

Teresa
Met mijn arm in die van Julie gehaakt liepen we het strand op. Ik keek glimlachend naar haar. 'Ik ben blij dat je met me mee bent gekomen. Deze school zou een stuk saaier zonder jou zijn.' zei ik met een lachje en keek naar het grote kampvuur. Al heel veel studenten waren er, oftwel wij waren gewoon laat.

Conor
Ik zat bij het kampvuur met een jointje tussen mijn lippen en zag hoe de meiden hun heupen draaiden op de muziek en zich nu al naar de tyfus dronken. Heerlijk om te zien. Ik nam een hijs en keek op als ik wat ophef hoorde zodra mijn zusje met Julie het strand op kwam gelopen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/25/2017 10:24 PM

Julie
"Echt.." Zei ik lipbijtend terwijl ik Conor zag bij het kampvuur. Hem moest ik maar negeren en gewoon genieten van het feest. Ik wilde ook gewoon tiener kunnen zijn.. Teresa had ggelijk hier moest ik me geen zorgen om haar maken." Hey biertje?" Zei een best wel knappe jongen "yeah thx" Zei ik grijnzend.

Tyler
Als ik Teresa op het oog krijg loop ik op haar af." Hey jullie zijn er" Zei ik tegen ze terwijl het al erg druk was. Ik keek naar Teresa en wat ze aan had mijn blik goed gelijk naar de heerlijke volle billen. Ik wilde haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum