ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 03:22 PM

Anya
Ik stem in over het hebben van geen planning. Ik knik en sta op van de bank en schenk nog een beetje in mn glas en ga vervolgens weer terug om me op de bank naast hem te laten vallen. '' Hm oke, eentje dan '' knik ik en schiet in de lach '' Nee ik ben geen bodybuilder '' lach ik '' Maar yoga wel bijna alle dagen maar dat doe ik veel thuis maar dat is niet zo speciaal ofzo '' knik ik. '' MAar voetbal dus, wat doe je nog meer? '' 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 03:31 PM

Sam
Ik kijk haar na als ze naar de keuken loopt. Gaat ze nou nog meer wijn drinken? Nou ja, niet mijn probleem. Ik lach zacht en zeg lachend "Had ik ook al niet verwacht, yoga past veel beter bij je." Ik knik en zeg "Jep voetbal. Ehm... verder doe ik vrijwilligerswerk bij het kinderziekenhuis en verder doe ik niet zo veel speciaals behalve mijn moeder helpen met mijn broertjes en zusje." zeg ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 05:46 PM

Anya
'' Dankje? denk ik '' lach ik zacht en trekt het kleed omver hem en luister naar hem en frons eventjes. '' Hm niet verwacht dat jij vrijwilligerswerk deed in een kinderziekenhuis '' zzeg ik '' Ik zie je meer als vrijwilliger bij de padvlinderij, dat dacht ik dan '' grinnik ik zacht '' En verder? Ik ken je eigenlijk niet zogoed en vn mn moeder mocht ik nooit met vreemden praten '' grap ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 05:50 PM

Sam
Ik lach zacht "Het was als een compliment bedoeld." Zeg ik lachend. Ik frons even "Waarom niet?" Vraag ik en lach zacht "Je weet dat ik nu nog een vooroordeel over jou mag hebben hè?"zeg ik lachend. Ik zucht en zeg "Ehm... Verder is mijn vader weggegaan toen ik tien was en heeft mijn moeder en mij met mijn broertjes en zusje achtergelaten, dus daar besteed ik veel tijd aan. Verder nog vragen?" Vraag ik en bijt op mijn lip. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 06:06 PM

Anya
'' Hm oke dan maar, vooruit '' knik ik. '' Tsja het komt toch door die vooroordelen hoor '' lach ik zacht. '' Oke kom maar op, nog vooroordelen over mij? dan staan we weer quite '' grijns ik. Ik kijk even verbaasd en ik weet even niet hoe ik moet reageren omdat ik me nog nooit in deze situatie heb bevonden. '' Nee verder niet, tenzij jij nog meer wilt vertellen ''' 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 06:15 PM

Sam
Ik lach zacht "Hmm even denken. Je lijkt me iemand die wijn drinkt omdat het charmant is, maar het eigenlijk helemaal niet lekker vindt."zeg ik. Ik bijt op mijn lip en ben even stil. "Ehm... Vertel jij eens iets over jezelf." Besluit ik maar te zeggen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 06:19 PM

Anya
'' Nu verzin je gewoon wat '' lach ik. '' Nee ik doe het eigenlijk alleen in het weekend en na een lange dag school, het is een soort van spa '' knik ik '' Maar doordeweeks zijn het 2 halve glaasjes dus een hele '' knik ik. '' Wat over mezelf? '' mompel ik en moet toch eventjes na denken. '' Nou ik vind yoga leuk om te doen en in het weekend ben ik eigenlijk overal en enrgens behalve thuis, interesanter ben ik helaas niet ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 06:46 PM

Sam
Ik lach zacht en luister naar haar. Ik frons even "Is er niks dat ik nog niet over je weet?" Vraag ik verbaasd en kijk haar aan.
Ik drink ng wat en kijk op de klok. Ik kan nog wel even blijven. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/05/2017 06:54 PM

Anya
Ik denk even na en glimlach breed '' Hm iets dat niemand weet '' zeg ik en srping overeind. '' Kom '' zeg ik en trek hem aan ze hand mee naar boven naar zolder. We komen aan in grote ruimte met veel ramen waardoor er veel licht binnenkomt. Op de grond liggen zeilen, er staat een ezel en overal staan schilderijen en blanko canvas '' Ik hou van schilderen en tekenen, telt dat? '' zeg ik en haal mijn schouders op. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/05/2017 06:57 PM

Sam
Ik kijk haar aan en glimlach even. Ik loop achter haar aan als ze mijn hand vastpakt en me mee trekt naar zolder. We komen aan in een kamer en ik kijk om me heen. Ik zie schilderijen en tekeningen "Heb jij deze gemaakt?" vraag ik verbaasd en bekijk er eentje wat beter. "Ze zijn prachtig. Waarom weet niemand dit?" vraag ik terwijl ik me naar haar omdraai.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum