ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 06:34 PM

Anya
Ik kijk om en frons even “ sorry? “ zeg ik vragend en kijk naar hem en zie dat hij weer zich tot z’n opdrachten keert dus ik doe het ook. Uiteindelijk praat hij toch weer en kijk ik om. “ sorry voor wat? “ vraag ik aan hem en leg m’n hand oo z’n boven been en geef er een liefelijk knijpen in. “ gaat het wel met je? Je bent afwezig “ fluister ik zacht “ heb ik wat verkeerds gezegd? “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 07:08 PM

Sam
Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip "Sorry dat ik zo bot reageerde." Zeg ik en kijk weer naar mijn schrift. "Het gaat prima." Zeg ik kort. Ik heb geen zin om mijn problemen aan iemand te vertellen. Niemand kan me helpen, dus wat heb ik er aan? Ik glimlach even "Nee, je hebt niks verkeerds gezegd. Het is gewoon... Niks... Laat maar." Zeg ik en kijk weer naar mijn schrift. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 07:14 PM

Anya
Ik trek m’n hand terug en knik enkel “ hm oké dan “ zeg ik. Hij zag er niet prima uit maar blijkbaar wilde hij er niet over praten. “ vrijdag vrijhouden he “ knik ik en pak z’n agenda. - vrij houden - schrijf ik erin. “ Dna vrolijk ik je wel weer op “glimlach ik klein. Ik pak m’n spullen en begin naar de volgende les te lopen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 07:19 PM

Sam
Ik bijt mijn kaken op elkaar. Nu laat ik Anya zich ook nog ongemakkelijk voelen, ik kan ook niks goed doen vandaag. Ik kijk haar aan en zeg "Sorry, het gaat goed met me." met een glimlach. Ik lach zacht "Zal ik doen." Zeg ik zacht tegen haar. De bel gaat en ik stop alles in mijn tas waarna ik in mijn eentje naar de volgende les loop.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 07:22 PM

Anya
Ik wacht bij de deur en sla m’n armen over elkaar heen en wacht op Sam en hou hem tegen voordat we de klas in gaan. “ je kan niet tegen me liegen, ik heb een leugendetector in me zitten “ knik ik. “ we gaan niet eerder naar binnen voor dat je het zegt “ “ het maakt me echt niet uit hoor als je me pijn doet, I’m used to it “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 07:26 PM

Sam
Ik zie Anya bij de deur staan en glimlach even als ik naar haar toe loop. Ik zucht en zeg "Luister, ik zeg niet dat er iets is of niet, maar als er iets zou zijn zou ik het niet vertellen en zou je me al helemaal niet kunnen helpen." Ik probeer langs haar te lopen, maar dat lukt niet dus til ik haar op en draag haar het lokaal in waarna ik haar neerzet bij een stoel. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 07:31 PM

Anya
“ just trying to be your friend “ zeg ik “ maar als je alles verborgen houdt ja dan snap ik als je ze kwijt raakt “ mompel ik in mezelf. Ik blijf stug staan als hij er langs wilt maar het gaat niet. Toch komt hij op het idee om me op te tillen en ik schiet in de lach “ Sam “ roep ik lachend en voel hoe hij me de klas in draagt. Ik zie toch wat meiden jaloers kijken en grijns even naar ze “ Je krijgt nu wel aandacht “ grijns ik en ga zitten op de stoel.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 07:33 PM

Sam
Ik snuif en kijk boos naar haar. "Jij bepaalt niet wat ik wel of niet tegen iemand zeg." Zeg ik boos. Ik zet haar neer bij de stoel en zeg geïrriteerd "Ik hoef geen aandacht, ik wilde er gewoon langs." 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/07/2017 07:51 PM

Anya
Ik rol met m’n ogen en sta op “ ik heb vandaag geen bijles nodig “ zeg ik. Ik had geen zin om met een chagrijn de hele dag door te brengen. Zijn negativiteit brengt mij alleen maar naar beneden dus het beste lijkt me dan ook om mijn spullen te pakken en naar de andere kant van de klas te lopen zo ver mogelijk bij hem vandaan en ga aan een tafel zitten met m’n boeken open. Ik stop m’n oortjes in wn zet muziek op en luister daar na en staar ondertussen uit het raam vandaan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/07/2017 07:54 PM

Sam
Ik zucht en ga zitten. "Best, succes met overgaan." Zeg ik geïrriteerd. Ik wrijf in mijn gezicht als ze wegloopt en voel tranen opkomen. Waarom nu? Waarom op school? Ik houd ze binnen en bijt hard mijn kaken op elkaar. Ik doe mijn best om op te letten, maar het lukt niet. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum