ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:00 PM

Anya
Ik knik en kijk hem even na en pak dan mn mobiel er bij en speel een spelletje. Ik hoor een luide stem boven en ik bijt even op mn lip inhoop dat het wel goed gaat. Ik kijk op van mn mobiel als ik voetstappen naar beneden hoor gaan en glimlach klein naar hem '' Alles oke? '' vraag ik aan hem. '' Je moet echt een avondje uit, even weg van dit '' knik ik, nu ik dit allemaal zag had ik wel echt bewondering voor hem om hoe hij nu is.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 12:04 PM

Sam
Ik bijt mijn kaken op elkaar en knik als ze vraagt of het gaat. "We moeten gaan." zeg ik kort en pak mijn jas en geef haar jas aan haar. Ik loop naar buiten naar mijn fiets en haal hem van het slot. Ik stap op en vraag aan Anya "Kom je? We gaan eerst mijn kleine broertje halen en dan mijn zusje."

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:08 PM

Anya
Ik slik eventjes en sta op en pak mn jas aan die ik aan doe en loop achter hem aan. '' Volgende keer moet ik echt mn fiets meenemen hoor, nu moet jij extra zwaar fietsen '' grinnik ik zacht en ga achterop zitten en knik. '' Is goed '' glimlach ik klein ookal kon hij het verder niet echt zien.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 12:13 PM

Sam
"Hoeft niet hoor, dan wordt ik tenminste een beetje sterk." zeg ik lachend. Ik doe echt mijn best om zo vrolijk mogelijk te zijn voor haar. We fietsen naar de school van mijn broertje en hij staat al klaar met zijn fiets naast hem. Ik stap af en zeg "Anya, dit is Jason. Jason, dit is Anya." stel ik ze aan elkaar voor. "Kom, we moeten Nina ook nog ophalen." zeg ik en stap weer op mijn fiets. We fietsen naar mijn oma's huis en ik bel aan. Nina doet open en heeft haar jas al aan. Ik glimlach even als ik haar zie "Hey prinses, hoe voel je je?" vraag ik en til haar op in een knuffel. Ik wordt altijd vrolijk als ik haar zie.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:18 PM

Anya 
'' Dan krijg je straks nog van die gespierde benen '' grinnik ik. Als we er zijn stap ik af en kijk even naar het kleine jongetje, hij leek best veen op Sam. Ik glimlach even '' Jij bent een grote jongen en wat heb jij een stoere fiets zeg '' glimlach ik naar hem. Ik ga achterop zitten en als we bij een huis zijn stap ik weer af en wacht bij de fiets. Ik zie het meisje als ze wordt opgetild door Sam en zwaai naar der, wat moesten ze wel niet denken dat er een vreemde de heletijd meegaat.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 12:23 PM

Sam
Ik hoor Nina opeens in mijn hoor fluisteren "Sam, wie is dat meisje?" vraagt ze. Ik lach zacht en zeg "Dat is Anya, ze is heel lief." Ik zet haar weer op de grond en zeg "Kom, we gaan naar huis. Levi zal ook wel thuis zijn." zeg ik en ik pak mijn fiets. Ik zet Nina op de stang en begin te fietsen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:28 PM

Anya
Ik moet zqacht lachen, ze was schattig. '' Hoeveel broertjes en zusjes heb je wel niet ?'' vraag ik aan hem als ik ook nog de naam Levi hoor. '' Jij bent de oudste? ''. Ik ga weer achterop en kijk naar Jason hoe hij er naast fietst. Als ik ze zo samen zie dan merk ik dat Sam een heel ander persoon is dan dat hij net was voor hij ze ging halen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 12:35 PM

Sam
Ik lach zacht "Ik heb twee broertjes en één zusje." zeg ik lachend "Ja, ik ben de oudste." zeg ik er achter aan en fiets naar huis. Ik zie in de verte iemand staan roken voor ons huis en als we dichterbij komen zie ik dat het Levi is. Ik word opeens heel boos en fiets er naar toe. Ik stap af en zet Nina op de grond. Ik loop naar Levi toe en pak hem bij zijn hand. Ik kijk om naar Anya en vraag "Kan jij Nina en Jason iets te eten en drinken geven?" waarna ik Levi naar zijn kamer breng. Ik zet hem op zijn bed en ga tegenover hem zitten. "Ben je helemaal gek geworden? Je bent twaalf! Weet je wel niet hoe slecht dit voor je is?" schreeuw ik tegen hem en er springen tranen in zijn ogen. Ik word wat kalmer en zeg "Levi, je weet dat ik het beste voor je wil. Echt waar, maar dit is echt heel slecht voor je. Als er iets is kan je het altijd tegen me zeggen. Dat weet je toch?" Hij knikt en ik ga naast hem zitten en geef hem een knuffel. Ik merkte al een tijdje dat iets hem dwars zit, ik denk dat hij begint te merken dat onze thuissituatie echt niet normaal is. Ik sta op en loop naar beneden. "Sorry" zeg ik tegen Anya en pak een koekje.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:42 PM

Anya
Ik knik '' Ze lijken echt allemaal op je hoor '' knik ik. Als we iets sneller fietsen kijk ik vooruit en naar Sam, dat zal zn andere broertje zijn. Ik stap rustig af en kijk op als Sam vraagt of ik Nina en Jason eten en drinken kan geven. Ik knik en til Nina op '' Jullie hebben vast wel honger he '' glimlach ik naar ze en loop naar binnen toe. Ik help Nina met der jasje en pak die van Jason ook aan en hang ze op '' Wie als eerste bij de keuken is '' zeg ik en loop lachend achter ze aan. Ik pak twee glazen en kijk in de koelkast. '' Limonade? '' vraag ik en als ze knikken maak ik het voor ze en open de andere kast en zie een pak koekjes. Ik geef ze er beide een en berg hem op en breng hun glazen voor naar tafel en ga met ze op de bank zitten. '' Nog leuke dingtjes gedaan vandaag? '' vraag ik aan ze en ze beginnen van alles door elkaar te vertellen. Als ikSam weer hoor kijk ik op '' Het is oke '' glimlach ik naar hem. '' Mijn moeder werd ook echt boos maar je kan er helaas niet altijd wat tegen doen '' knik ik. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 12:51 PM

Sam
Ik glimlach en zeg "Ik wist niet dat jij zo goed met kinderen om kan gaan." als ik zie dat Nina en Jason zich helemaal op hun gemak voelen. "Lekker geruststellend hoor om te weten dat ik er niks aan kan doen en dat hij zijn longen dicht zal roken." zeg ik en kijk haar meteen aan "Sorry, ik bedoelde het niet zo." zeg ik en kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik hoor gestommel en geroep boven. "Shit" zeg ik zacht. Ik heb denk ik mijn moeder wakker geschreeuwt en nu gaat ze hem slaan ofzo. Ik ren de trap op en ik had gelijk. Ik loop naar de kamer van Jason en houd mijn moeders hand vast vlak voordat ze hem kan slaan. "Mam, niet doen. Ik regel het wel." Nu begint ze tegen mij te schreeuwen "Dit komt ervan als jij het regelt. Je kan nooit iets goed doen!" en nog veel meer. Ze slaat me in mijn gezicht en ik laat haar los. "Niet waar Jason bij is." zeg ik en loop zijn kamer uit.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum