ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 12:58 PM

Anya
'' Ik doe alleen wat mijn aupair bij mij deed '' grinnik ik '' Blijkbaar werkt het '' knik ik. Ik bijt even op mn lip '' Zo bedoelde ik het niet, kinderen zijn gewoon eigenwijs en dat bedoel ik niet gericht op het roken'' knik ik. Als ik boven wat hoor slik ik even en kijk naar Sam die de trap op rent. Ik glimlach naar de kinderen om hun bezig te houden. '' Wat zijn jullie een kledderkonten '' lach ik als ik overal kruimels zie. Ik veeg het weg en leg het in het lege glas op tafel, ik zou het straks wel wegspoelen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 01:02 PM

Sam
Als mijn moeder klaar is met me en weer op bed ligt loop ik naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en mijn wangen zijn rood. Ik doe de kraan aan en doe wat koud water op mijn wangen. Het helpt niet veel, maar toch iets. Ik loop naar Jason en ga naast hem zitten. "Sorry" zeg ik in plaats van onze moeder. Ik slik even en geef hem een aai over zijn hoofd "Ik ben beneden." zeg ik en loop naar beneden.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 01:08 PM

Anya
Ik doe een spelletje met ze en kijk om als Sam ook weer beneden is. '' Ben zo terug '' zeg ik tegen ze en loop naar Sam en bijt op mn lip als ik zijn wangen zie en slik even. Automatisch wil ik vragen of het wel ging maar ik wist nu wel al zijn antwoord, hij zou ja zeggen terwijl het juist niet was. '' Als jullie een keer weg willen voor de rust zijn jullie welkom hoor '' knik ik naar hem. Ik wilde hem zo graag helpen maar zelfs ik kon waarschijnlijk niks doen. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 01:16 PM

Sam
Ik zie hoe ze een spelletje met de kids speelt, schattig. Ik bijt op mijn lip en kan even niks zeggen, dus knuffel ik haar. Ik laat haar na een tijdje weer los en zeg "Dankje" Ik loop naar Nina en zet haar op mijn schoot. Ze geeft me een kusje op mijn wangen, wat pijn doet, maar ik glimlach toch zodat ze het niet merkt. Ik kijk hoe ze een spelletje spelen en glimlach. Na een tijdje komt Levi naar beneden en vraagt "Kan je even komen?" Ik knik en zet Nina op een stoel waarna ik achter Levi aan loop naar zijn kamer.

Reply Edited on 12/11/2017 03:52 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 01:21 PM

Anya
Ik glimlach klein en leg mn armen even stevig om hem heen '' Je zegt het maar '' knik ik en laat hem an ook los en draai me om en lach even om die kinders. Ik pak mijn rugtas en ga bij ze zitten en haal daar mn kleurpotloden uit en een schrift '' Jij vind tekenen ook wel leuk denk ik? '' glimlach ik en geef het aan nina die vrolijk alle kleurtjes gebruikt en speel een makkelijk spelletje kaarten met Levi zodat Sam ook gewoon even rust kan hebben en niet op hoeft te letten.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 01:30 PM

Sam
Eenmaal in de kamer van Levi begint hij te huilen en ik ga naast hem op bed zitten en houd hem stevig vast. Hij begint iets te zeggen over onze moeder en dat hij niet meer wilt dat ze zo doet "Ik ook niet" zeg ik zacht en houd hem nog steviger vast. "Ik ga hulp zoeken" zeg ik zacht en bijt op mijn lip. Ik laat hem weer los als hij is gestopt met huilen en zeg "Ga maar naar beneden, Anya is heel aardig." Hij knikt en ik adem even diep in en uit voor ik de kamer van mijn moeder in loop. Ze zit op bed en begint al te schreeuwen als ze me ziet. In plaats van gewoon staan en niks zeggen, wat ik altijd doe, schreeuw ik nu terug "Levi was aan het huilen, omdat jij hem wou slaan. Dit is niet normaal. Je bent altijd dronken! Houd daar verdomme eens mee op! Ik kan niet in mijn eentje zorgen voor drie kinderen!" roep ik boos. Ze is even stil en staat dan op. Nu geeft ze me een volle stomp in mijn gezicht, vlak onder mijn oog. Ik pak haar vast en duw haar op het bed. Ik loop naar de badkamer en zie een straaltje bloed over mijn wang lopen.
Ik probeer het schoon te maken, maar dat is best lastig in mijn eentje. Dus loop ik de trap af, maar niet de kamer in. Ik wil niet dat de kinderen het zien. Ik roep Anya en wacht op haar.

Reply Edited on 12/11/2017 03:51 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 01:38 PM

Anya
'' En? '' Vraag ik en draai me om maar het is Levi in plaats van Sam '' Kom doe mee, het is leuker met zn drieën '' glimlach en ik schuif een stoel naar achteren toe. '' Ik pak wel wat drinken voor je, wat wil je? '' vraag ik hem en vul een glas en geef het aan hem. Ik pak het pakje koekjes '' Sst niet tegen Sam zeggen he '' fluister ik en Nina moet er om lachen en geef ze nog een koekje en ruim het op. Net wanneer ik wil zitten is het ook stil boven en hoor ik mn naam. '' Niet vals spelen he, ik zie alles '' glimlach ik en loop naar de trap af en schrik even en slik '' Dit kan echt niet Sam '' fluister ik zacht. '' Blijf zitten '' zeg ik en loop snel naar de keuken en haal wat doekjes. Snel loop ik weer terug en probeer Sam te helpen en het bloedde te stoppen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 01:57 PM

Sam
Ik ga op de trap zitten en wacht op Anya. Als ik zie dat ze schrikt bijt ik op mijn lip "Is het zo erg?" vraag ik zacht. Ik haal mijn hand weer langs de pijnlijke plek en zie dat het nog steeds bloedt. Ik glimlach klein en zeg zacht "Dankje, ik weet niet wat ik zonder je zou moeten." Het doet pijn wat ze doet, maar ik blijf stil zitten. "Denk je dat ze schrikken als ze het zien?" vraag ik aan Anya en ik bijt op mijn lip. Opeens hoor ik iemand achter haar kuchen en ik zie Jason staan. Er staan tranen in zijn ogen en ik kijk Anya even aan. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. "Zou jij ze mee naar huis kunnen nemen?" vraag ik aan haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 02:03 PM

Anya
Ik glimlach klein '' Het kan erger? '' zeg ik en trek zn hand weg. '' Niet aanzitten '' knik ik. '' Voortaan gewoon vertellen he, je ziet maar wat andere voor je kunnen betekenen '' zeg ik. '' We verzinnen wel wat '' zeg ik en als ik gekuch hoor kijk ik om '' Je hebt in mn kaarten zitten kijken he? '' probeer ik lachend te zeggen om hem op te vrolijken. '' Het is niks, trappen zijn gevaarlijk '' knik ik en draai me om naar Sam '' Ja maar dan ga jij ook mee, ik laat je niet achter '' zeg ik tegen hem '' Mijn ouders komen volgende week weer terug voor een paar dagen '' 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 02:12 PM

Sam
Ik bijt mijn kaken op elkaar "Ik red me wel, ik wil niet dat Nina en Jason dit zien." zeg ik en wijs naar mijn wang. "Echt, ik kan haar wel aan." probeer ik het lachend wat luchtiger te maken. Ik kijk naar Jason en zeg dat hij even naar de kamer moet gaan. Ik leg mijn handen op de schouders van Anya en zeg "Ik ga hulp zoeken. Ik wil niet dat dit hun ook overkomt. Ik heb alleen wat tijd nodig. Als je het niet ziet zitten, moet je het gewoon zeggen. Ik vind er wel wat op." Ik bijt op mijn lip. Ik wil geen hulp zoeken, ik wil niet dat ze iets met mijn moeder gaan doen ofzo, maar ik kan haar niet de jeugd van Nina, Jason en Levi verpesten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum