ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 03:22 PM

Anya
Ik knik '' Ik vind alles prima echt waar, ik ben blij dat jullie er zijn '' '' Het klinkt misschien fijn ouders die altijd aan het werk zijn maar ook dat is niet ideaal ''. Ik moet zacht lachen '' Maar dan ben jij ook geweldig, kijk hoe je zorgt voor je broertjes en zusje '' '' jij bent geen opgever, ik had allang de hoop weggelegd '' zeg ik. '' He pasop jij he '' lach ik naar Jason en kijk Sam aan '' Tsja, het blijven kinderen '' lach ik. Ik sta weer op en pak mijn boeken uit mn tas, ook dat moest gedaan worden en nu moest ik ook nog het goede vorbeeld geven. '' Ik ben zo terug '' zeg ik en ga even naar buiten achter de poort waar ik snel een sigaret oprook en dan in de keuken glazen drinken maar en eentje zelf snel opdrink om de stank weg te brengen. Ik ga dan aan tafel zitten en begin alvast aan het huiswerk.   

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 03:32 PM

Sam
Ik knik "Oke" zeg ik en lach zacht. "Lijkt me eerlijk gezegd echt saai, je hebt nooit iemand om tegen te praten." zeg ik. Ik lach zacht en glimlach even. "Ik ben echt niet geweldig." zeg ik zacht. "Ik kon niks anders." zeg ik en bijt op mijn lip. Wat had ik dan moeten doen? Wegrennen? Waarheen dan? En de kinderen? Ik kon echt niks ander. Ik lach zacht en kijk Anya aan "Ja" zeg ik en als ze opstaat bij ik op mijn lip. "Is goed" zeg ik. Ik ga naast haar aan tafel zitten en vraag "Snap je het allemaal nog?" Ik pak een pen en schrijf -Waag het niet om iets aan Levi te geven- en kijk haar even serieus aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 03:36 PM

Anya
'' Ja hoor tot nu toe is het opzich wel te doen '' knik ik en kijk hoe hij een pen pakt en trek een wenkbrauw op en kijk naar hem. '' Nee natuurlijk niet, wat een vertrouwen toch '' sis ik zacht en buig me weer over mn boek heen en maak de opdrachten. Waarom moest hij gelijk nou weer denken dat ik wat zou kunnen geven aan een twaalfjarige. Ik zou nooit sigareten geven aan iemand uit het niets. '' Ik zal straks wel beginnen met koken, ze lusten alles? '' vraag ik aan hem. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 03:40 PM

Sam
"Mooi" zeg ik. "Sorry" zeg ik zacht en bijt op mijn lip. Ik moest het gewoon zeggen, ik wil niet dat er iets met ze gebeurt. "Ik maak me gewoon zorgen om hem." voeg ik er aan toe. Ik voel even aan de wond op mijn gezicht, wat pijn doet. "Ik wil ook wel koken, dan kan jij nog huiswerk maken." bied ik aan. Ik heb het toch al af en ze heeft al zoveel voor ons gedaan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 03:43 PM

Anya
'' Ik doe het niet voor niks achter de poort, het komt goed '' knik ik en kijk eventjes naar hem '' Zit er nou niet aan '' lach ik zachtjes '' Dan gaat de makeup er ook af '' knik ik. '' Er stat van alles in de lades en koelkast, je moet alles dan maar gewoon alles open trekken '' grinnik ik '' Ik zal me best doen met dit werk, ik ga volgende week mn eerste zeven halen '' roep ik blij en maak even een dansje met mn armen en ga dan verder.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 03:48 PM

Sam
Ik knik en glimlach even. Ik lach zacht "Sorry" zeg ik en glimlach. Ik veeg mijn hand af aan mijn broek en sta op. "Is goed." zeg ik en ik loop naar de keuken waar ik wat kastjes opentrek. Ik schiet in de lach als ik haar een dansje zie doen met haar armen. "Niet overmoedig worden he? Je moet wel gewoon goed leren om een zeven te halen." zeg ik en vind wat spullen waar ik wel risotto mee kan maken.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 03:52 PM

Anya
Ik kijk hem even na '' Oh ja wel ik ga hem halen '' knik ik en grijns even. Na een tijdje ruik ik al eten '' Oh wat ruikt dit goed '' glimlach ik en kijk over zn schouder mee '' Als ik dit had moeten maken was het waarschijnlijk droog geweest of verbrand '' grinnik ik en ruim mn spullen dan op als ik bij de tafel ben en dek de tafel.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 03:56 PM

Sam
Ik lach zacht en ga verder met koken. Ik glimlach als ze zegt dat het lekker ruikt. Ik lach zacht en vraag lachend "Wat eet je dan altijd?" Ik pak vijf borden en schep het eten op. Als ik klaar ben zet ik ze op tafel en roep de kinderen "Eten" zeg ik tegen de jongen en zet Nina vast aan tafel. Ik schuif haar stoel aan en ga naast haar zitten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 04:11 PM

Anya
'' Wat ik eet? Brood, ik bestel of zn kant en klare maaltijd '' lach ik en zet een kan water op tafel met glazen erbij en neem plaats aan tafel. '' Eetsmakelijk '' glimlach ik. Ik neem een eerste hap en maak een genietend geluid '' Dit is beter dan kant en klare maaltijden '' knik ik en eet snel verder '' Zo lekker, ik kan je wel zoenen '' lach ik en loop naar het aanrecht en schep nog een beetje op.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 04:20 PM

Sam
Ik lach zacht "Hoe houd je dan zo'n mooi figuur?" vraag ik lachend en begin met eten. Ik lach zacht om het geluid dat ze maakt en eet verder. "Dat is gewoon zooi met een heleboel zout." zeg ik lachend en als ik klaar ben sluit ik mijn bestek. Ik kijk geschrokken op en kijk haar na als ze naar de keuken loopt. Zijn ze dat nou echt? Ik weet even niet wat ik moet doen en bijt op mijn lip. "Ik... ehm... ik ga even naar de wc." zeg ik en ik sta op.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum