ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:00 PM

Anya
Ik glimlach als ik hem dichter tegen me aan voel en voel zijn warmte tegen mn rug aan. Als hij vraagt of ik lekker lig, knik ik '' hm hm '' glimlach ik mompelend met gesloten ogen. '' Je bent lekker warm '' gaap ik en val niet veel later gelijk weer inslaap.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 06:26 PM

Sam
Ik lach zacht als ze al bijna slaapt en nog wat mompelt. "Jij bent ook hot" fluister ik in haar oor en merk dat ze al slaapt. Ik doe mijn ogen dicht en val zelf ook snel weer in slaap. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:31 PM

Anya
Ik zucht als ik de wekker hoor en zet hem snel uit en leg mn mobiel onder de kussen. Ik merk dat Sam nog lekker warm tegen mn rug aan ligt en blijven nog even liggen aangezien ik nog wel erg lekker lag. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 06:34 PM

Sam
Ik hoor ergens in de verte een geluid dat al snel weer ophoudt. Ik ga nog wat dichter tegen Anya aan liggen en houd haar steviger vast waarna ik weer in slaap val. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:38 PM

Anya
Als ik wat beweging naast me voel open ik mn ogen en denk dat Sam ook wakker is maar ik hoor niks en voel zijn lichaam nog dichter tegen de mijne en dat hij mij steviger vast pakt. Stiekem geniet ik even van het moment aangezien het lang geleden is dat dit is gebeurd. Ook ik sluit weer mn ogen en probeer te slapen maar diep inslaap val ik niet. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 06:47 PM

Sam
Na een tijdje word ik wakker en ik voel Anya tegen me aan liggen. Ik glimlach even en fluister in haar oor "heey, sleeping beauty, tijd om naar school te gaan." Ik haal voorzichtig mijn arm weg en wrijf even in mijn gezicht. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:51 PM

Anya
Ik wordt wakker van een fluisterende stem in mn oor waar ik kippenvel van krijg. Ik hoor het wordt school en kreun even '' Nee nog heel eventjes '' mompel ik gapend en trek zn arm terug '' Nog een minutje '' zeg ik zacht en blijf liggen met mn ogen gesloten.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 06:54 PM

Sam
Ik lach zacht en ga weer tegen haar aan liggen. Het voelt of de hele wereld om ons heen even op pauze staat en wij gewoon nog uren kunnen blijven liggen. Ik merk dat ze kippenvel krijgt en ik lach zacht "Je hebt kippenvel, heb je het koud?" Vraag ik fluisteren in haar oor. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 06:58 PM

Anya
'' Sst '' mompel ik als hij lacht, ik kon nog wel uren zo doorslapen maar langzamerhand word ik helaas wel wakker. '' hm mn oor '' kreun ik en pak een shirt van de grond dat ik over zn hoofd leg en rek me dan langzaam uit. '' Niet in mn oor '' gaap ik en kijk op de klok '' Kunnen we niet thuis blijven? ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 07:02 PM

Sam
Ik lach zacht en haal het shirt van mijn hoofd. "Nee, dan haal je nooit een zeven. En daarnaast moet ik de kids- fuck." Zeg ik en ik schiet overeind. Ik doe snel een shirt en spijkerbroek aan en ren naar de andere kamers. Daar ligt niemand meer dus ik frons en ren naar beneden. Ik zie een briefje op tafel -wij zijn alvast naar school, jullie lagen zo lief te slapen. Ik heb Nina ook al naar haar school gebracht ~Levi~- ik glimlach en loop weer naar boven.

Reply Edited on 12/13/2017 12:34 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum