ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 11/13/2017 07:21 PM

Sam
Ik eet mijn bord leeg en drink wat. Ik schud mijn hoofd en zeg "We kunnen dat morgen wel doen." Ik knik als ze vraagt of ze nog naar boven kan. Als ze ook klaar is met eten, ruim ik onze borden op. Ik loop naar haar toe en leg mijn armen om haar heen. "Ik hou ook van jou" zeg ik en ik zoen haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/13/2017 06:56 PM

Anya
Ik blijf rustig eten en neem af en toe een slokje van mn drinken. '' Hebben we nog veel huiswerk? Denk je dat ik zo nog even naar boven kan? '' vraag ik aan hem en schep nog een beetje op maar al gauw daarna zit ik vol en drink mn glas leeg en wacht rustig op hem.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 11/13/2017 06:44 PM

Sam
Ik sta op als zij dat ook doet en kijk naar haar. Ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen. Ik knik als ze begint over het eten en bijt op mijn lip. Ik ga tegenover haar aan tafel zitten en kijk naar haar. Ik glimlach als ze zegt dat het lekker is en neem ook een hap. Ik vind haar echt heel leuk, maar hou ik van haar? Ik weet het gewoon nog niet.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/13/2017 06:39 PM

Anya
Ik kijk op als hij stopt en me aan zit te kijken, ik slik eventjes. Misschien was dit niet handig om te zeggen. Ik glimlach klein naar hem en sta snel op. In mn ooghoeken zie ik het eten staan, gered. '' Kom het eten wordt koud '' glimlach ik klein. Ik schenk voor ons drinken in en ga aan tafel zitten. Ik schep voor hem op en ook voor mezelf en neem dan een hap. '' Ik zou toch dat het lekker zou zijn '' grijns ik en eet rustig verder.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 11/13/2017 05:53 PM

Sam
Ik glimlach even en als ze zegt dat ze van me houdt, schrik ik. Ik weet even niet wat ik moet zeggen en kijk haar aan. Ik denk dat ik van haar hou, maar we kennen elkaar echt nog niet zo lang en we hebben nog geen dag een relatie. Ik kijk haar aan en heb niet echt door dat ik nog steeds niks heb gezegd.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/13/2017 05:49 PM

Anya
Ik glimlach even en kijk hem aan en sluit dan genietend mijn ogen als ik zijn lippen in mn nek voel.  '' Ik hou echt van je '' mompelt er kreunent over mijn lippen en trek hem tegen me aan. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 11/13/2017 11:26 AM

Sam
Ik glimlach tegen haar lippen als ik haar benen om mijn middel viel. Ik zoen haar en haal een hand door haar haren. "Je bent zo mooi" fluister ik in haar oor en laat een spoor van kusjes achter in haar nek. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/12/2017 09:20 PM

Anya
Ik glimlach en klem mn benen om zijn middel heen als hij begint te lopen. Niet veel later voel ik een bank onder me en laat mn benen losjes op hem heen hangen en zoen zacht met hem mee.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 11/12/2017 08:41 PM

Sam
Ik glimlach als ze zegt dat ik goed kan kopen en geef haar een kus. Ik grijns als ze dat zegt en loop met haar naar de bank waar ik haar op neerleg. Ik ga boven haar hangen en zoen haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/12/2017 08:38 PM

Anya
'' Hm vast wel, je kan heerlijk koken '' grijns ik en schiet in de lach als hij me optild en beantwoord zn kus '' Niet alleen koken '' knik ik even en druk nog een kus op zijn lippen.  

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum