ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 07:07 PM

Anya
Ik schud mn hoofd en bijt har dop mn lip als hij me wilt kietelen en ik moet gillen '' Stop please '' mompel ik zacht. Niet veel daarna is het al gestopt. '' Hm prima, doet me niks '' grinnik ik en pak een kleedje van bed en loop mee naar beneden toe en laat me zakken op de bank met een kleedje.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 07:11 PM

Sam
Ik frons even en kijk haar aan. "He, wat is er?" vraag ik aan haar. Ik loop naar de bank en ga naast haar zitten. "Jammer" lach ik zacht en zeg "Laten we eerst de jongens op bed liggen, anders krijgen jullie nog nachtmerries" zeg ik tegen Jason en Levi en kijk even naar Anya.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 07:19 PM

Anya
Ik grinnik '' Ja jammer he '' plaag ik hem en kom even overeind. '' Doe jij ze naar bed? Dan pak ik wat te drinken en eten '' glimlach ik. Ik leg mn kleedje even aan de kant en pak voor hem een cola en neem zelf toch een half glaasje wijn en maak nachos met gesmolten kaas.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 07:24 PM

Sam
Ik lach zacht en ga ook weer staan. Ik neem de jongens mee naar boven en leg ze in bed. Ik geef ze allebei een kus en een aai over hun hoofd. Ik loop de kamer uit en sluit de deur achter me waarna ik naar beneden loop. Ik zie de nachos met kaas "Nachos!" zeg ik en neem er al één. "Mmmm, heerlijk." zeg ik lachend en ga op de bank zitten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 07:28 PM

Anya
'' He dat is niet van jou '' lach ik en breng het drinken naar voor en haal dan de bak met nachos en de warme gesmolten kaas. '' Oh god ik kwijl bijna '' mompel ik en laat me op de bank zakken. Ik geef Sam de afstandsbediening en kruip zelf onder het kleed en zet lachen de bak op schoot '' kies jij maar wat uit '' knik ik en eet van de nachos en maak genietende geluiden.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 07:33 PM

Sam
"Jammer dan, ze zijn heerlijk." zeg ik lachend en ga op de bank zitten. "Niet op de nachos kwijlen!" zeg ik en zie dat ze de bak op haar schoot zet. "Ik vind het goed dat jij de bak op schoot hebt, maar dan moet je wel wat dichterbij komen zitten." zeg ik glimlachend en eet ook wat van de nachos. Ik lach zacht als ik de geluiden hoor die ze maakt.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 08:28 PM

ANya
'' Ja ze zijn heerlijk '' grijns ik en eet rustig verder. '' Mn kwijl is anders net een finishing touch '' knik ik. Ik schiet even in de lach '' Als jij ze ook wil kom je ze maar halen en hier zitten '' lach ik en kruip in het hoekje waar ik leun '' Zet je die film nog op of wat? '' pruil ik naar hem.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 08:33 PM

Sam
Ik lach zacht "Ze zijn verrukkelijk" zeg ik lachend. Ik trek een vies gezicht "Nou, dan hoef ik geen finishing touch op mijn nachos." en ik schiet ook in de lach. "Is goed, zal ik gewoon boven op je gaan zitten?" vraag ik terwijl ik opsta en doe alsof ik op haar ga zitten. Ik ga dichter naast haar zitten, zodat ik makkelijk bij de bak kan. Ik lach zacht "Niet zo ongeduldig jij" en ik kies een hele enge film uit "Deze is echt gaaf" zeg ik glimlachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 08:37 PM

Anya
'' Nou dan niet, des te meer voor mij '' grijns ik en schud mn hoofd '' Nee ik hoef die dikke kont niet op me '' lach ik en duw hem aan de kant als hij op me wilt gaan zitten. '' Op je eigen kont graag' ' knik ik. Ik trek mn benen op en deel mn kleedje dan '' Heel ongeduldig '' '' Maar het is niet leuk als jij hem al hebt gezien ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 08:40 PM

Sam
"Nee, jij gaat gewoon niet kwijlen op de nachos" zeg ik lachend. Ik kijk verdrietig en zeg met een pruillip "Zo dik is 'ie toch niet?" en ik lach als ze me aan de kant duwt. "Ach, wat lief van je" zeg ik glimlachend als ze het kleedje met me deelt en ik ga er ook onder zitten. Ik lach zacht en zeg "Jawel, dan kan ik zeggen wanneer jij je ogen dicht moet doen."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum