ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 11/03/2017 06:59 PM

Sam
Ik lach zacht en beantwoord haar kus. Als ik de lasagne op tafel heb gezet zeg ik lachend "Nu maar hopen dat het ook lekker is" Ik loop naar haar toe en til haar lachend op terwijl ik haar kus. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 11/03/2017 03:24 PM

Anya
Ik knik '' Hm dankje, dan moet ik hem ook maar vaker aan denk '' plaag ik hem en beantwoord zijn kus. '' Oke oke, ik laat ook nog wel een hapje over voor jullie '' grijns ik en trek hem even tegen me aan en druk een lange kus op zn lippen. '' Het ruikt echt lekker '' glimlach ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/28/2017 12:22 AM

Sam
Ik lach zacht en knik even. "Alleen omdat het je zo goed staat" zeg ik grijnzend en geef haar een kus. Ik lach zacht en zeg "Waag het niet" Ik haal de lasagne uit de ovenen zet het op tafel. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/27/2017 05:52 PM

Anya
Ik lach zacht '' Ik mag hem vast wel even lenen '' grijns ik en laat hem dan los. '' Gelukkig, ik eet alles alleen op '' grap ik en begin met de tafel te dekken.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/26/2017 07:05 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Klopt" Ik trek haar wat dichter tegen me aan en zeg lachend "Daarom heb ik hem ook gekocht" Ik beantwoord haar kus en lach zacht. "Mooi, want ik heb een beetje veel gemaakt."  Ik laat haar los en draai me om om de lasagne in de oven te doen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/26/2017 06:49 PM

Anya
Ik grijns even naar hem '' Hm alles staat me '' plaag ik hem en leg mn armen rond zn nek. '' Het zit wel erg lekker '' grijns ik en druk een lange kus op zn lippen. '' Ik krijg al honger van de geur '' glimlach ik breed. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/26/2017 11:39 AM

Sam
Als ik bijna klaar ben met koken hoor ik Anya achter me en ik glimlach even. Als ik haar amren om me heen en een kus in mijn nek voel draai ik me om. Ik lach zacht als ik zie dat ze een shirt van mij aan heeft en zeg glimlachend "Staat je goed" Ik leg mijn handen op haar heupen en zien haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/26/2017 10:11 AM

Anya
Als ik het eten begin te ruiken, ruim ik de spullen op en ga een verdieping naar beneden. Ik trek mn badjas uit en trek een simpele broek aan en pak een shirt van Sam die ik zie liggen en ga dan door naar beneden. '' Hm, wat ruikt het al lekker '' glimlach ik breed en knuffel hem van achteren en druk een kus in zn nek.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/25/2017 08:54 PM

Sam
Ik lach zacht als ik haar hoor roepen en kome weer rechtop zitten. Ik kijk even op de klok en zie dat het 18:00 uur is. Ik sta op en loop naar beneden om alvast te beginnen met koken. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/25/2017 08:20 PM

Ayna
'' Ja lasagne '' roep ik naar beneden en moet even zacht lachen. Ik pak een ander kleuren palet nadat ik het raam dicht heb gedaan en de kachel heb aangedaan zodat het iets warmer wordt. Ik geniet even van de rust om me heen en ga lekker schilderen.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum