ORPG//: Aimee

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  89  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 24.10.2017 07:13

Sam
Ik lach zacht en druk haar stevig tegen me aan. "Mij ook niet, ik kan wel iets van lasagne maken" zeg ik en ik beantwoord haar kus. Ik pruil even als ze opstaat en zeg "Mooi" Ik glimlach als ze me een paar kusjes geeft en knik. Ik kijk naar haar als ze de kamer uitloopt en ik laat me achterover op bed vallen.

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Aimee

von Justfororpgs. am 24.10.2017 02:04

Anya
Ik lach eventjes “ hm dan laat ik je zo toch even alleen “ glimlach ik. “ mij maakt het ook niet uit, ik alleen niet bepaald ideeen “ glimlach ik en druk een lange kus op z’n lippen. “ perfect “ knik ik en sta oo. Ik knoop m’n badjas beter dicht “ ik ben even boven “ glimlach ik en druk nog een paar kusjes op z’n lippen en ga dan door naar zolder. Ik haal een nieuw canvas te voorschijn en begin de nacht van gisteren te schilderen.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 23.10.2017 08:05

Sam
Ik lach zacht en zeg "Hm, ik voelde me ook een beetje eenzaam, maar gelukkig nu niet meer" Ik kijk naar haar en haal mijn schouders even op. "Weet ik niet, zal ik koken of wil jij dat doen?" vraag ik lachend en geef haar een kus. Ik kijk naar haar als ze aan mijn haar frunnikt en lach zacht "Zit het nu weer goed?" vraag ik lachend aan haar.

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Aimee

von Justfororpgs. am 23.10.2017 08:03

Anya
'' Ja je zag er zo eenzaam uit '' grinnik ik en schiet in de lach als hij hetzelfde bij mij doet. '' Wat gaan we eten vanavond? '' vraag ik aan hem en frunnik aan zn haar om het goed te krijgen.  

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 23.10.2017 07:56

Sam
Ik lach zacht als ze op mijn schoot gaat zitten en zeg "Nee, maar dit vind ik zeker niet erg" Ik leg mijn handen op haar heupen en kijk haar aan. Ik lach zacht als ze me een kus op mijn neus geeft en ik geef ook een kus op haar neus. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Aimee

von Justfororpgs. am 23.10.2017 07:51

Anya
Ik zoen even met hem mee en reinig mijn gezicht als Sam wegloopt. Als ik klaar ben loop ik naar de kamer en kijk hoe Sam daar zit en ik moet even lachen en ga op zn schoot zitten met aan elke kan een been '' Je wachtte toch niet op mij ? '' grinnik ik en druk een kus op zn neus.  

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 23.10.2017 07:48

Sam
Ik draai me naar haar om en zoen haar even. Ik sla de handdoek om mijn middel als ik me heb afgedroogt en loop naar de kamer. Ik pak een trainingsbroek en een shirt en doe die aan. Ik ga op het bed zitten en kijk even naar Anya.

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Aimee

von Justfororpgs. am 23.10.2017 07:46

Anya
'' Oeh nou word ik wel nieuwsgierig hoor '' grijns ik en beantwoord zn kus '' Ik verstop het toch, hoe mooi je het ook vind '' grinnik ik. Ik pak de handdoek aan en droog me af, ik sla de handdoek om me haar op mn hoofd en trek mn badjas aan en druk een paar kusjes op Sam zn rug.  

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 23.10.2017 07:44

Sam
Ik pruil en knik "Ja, anders word ik jaloers en dat wil je niet hoor" zeg ik lachend en kijk naar haar nek. "Het staat je prachtig" zeg ik en geef haar een kus. Ik grijns en knik. Ik stap onder de douche vandaan en pak een handdoek en geef er ook één aan Anya. Ik droog mezelf af en kijk even glimlachend naar haar.

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Aimee

von Justfororpgs. am 23.10.2017 07:41

Anya
Ik schiet in de lach '' Wat dan? Anders wordt je jaloers? '' plaag ik hem. '' HEt ziet er niet uit '' pruil ik '' Ik verstop ze wel weer '' grinnik ik en druk een kus op zn lippen. '' Hm ik sta wel lekker zo maar is goed, nog genoeg douche beurten te gaan '' knik ik. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  89  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum