ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 08:46 PM

Anya
Ik haal even mn schouders op '' Ik zeg niet dat je dronken hoeft te worden maar plezier in het leven is wel verplciht en daarom gaat vrijdag gewoon door en heb je gewoon een zwaar weekend dit keer '' knik ik en geef hem een zacht duwtje. '' Niet zo gemeen over ze, dit werkt anders nooit hoor ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 08:51 PM

Sam
"Ik haal meestal plezier uit andere dingen." Zeg ik. "Auw! Je hoeft niet meteen agressief te worden." Zeg ik plagend en geef haar een duwtje terug. "Ander werkt wat niet?" Vraag ik lachend met een knipoog. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/02/2017 08:54 PM

Anya
'' Zoals? Schaken? '' plaag ik hem en kijk hem even verwarrend aan maar rol dan even met mn ogen, mafkees. '' Dan krijg je ze nooit, niemand wilt er uit zien als een zombie '' knik ik '' Je moet aardig tegen ze zijn, dan krijg je er nog wat voor terug '' '' De meeste dan ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/03/2017 07:43 AM

Sam
Ik lach zacht "Schaken? Nee sorry zo'n nerd ben ik net niet." Zeg ik lachend. "Ik hoef ook geen meisje die er uit ziet als een zombie. If ben ik nu te kieskeurig?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 10:15 AM

Anya
'' Oh niet? '' knik ik '' Wat voor een dan wel? '' plaag ik hem en begin intussen aan mn laatste opdracht. '' Hm valt mee hoor, geloof me het kan veel erger '' grinnik ik '' Wacht maar tot je de smaak te pakken hebt ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/03/2017 12:59 PM

Sam
"Nee, ik ben gewoon een nerd die zn huiswerk maakt, hoge cijfers haalt en verder niet zo speciaal is." Zeg ik en kijk met haar mee."Nog erger?" Vraag ik verbaasd. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 07:08 PM

Anya
'' Hm oke dan, dan valt het misschien nog wel mee '' knik ik bedenkelijk. '' Ja hoor nog erger '' lach ik zacht '' Als je eenmaal op meidenjacht gaat dan wordt het steeds kieskeuriger hoor '' plaag ik hem en pak mn schrift in mn tas. '' Laatste les? '' zucht ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/03/2017 07:12 PM

Sam
Ik lah zacht en kijk haar aan. "Volgens mij kan ik niet veel kieskeuriger meer worden." Zeg ik lachend. Ik knik "Ja, laatste les. Zal ik je vanmiddag helpen met het huiswerk voor morgen?" Vraag ik aan haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/03/2017 07:22 PM

Anya
'' Ja nu zeg je alleen geen zombies, straks val je nog alleen op lange of korte meiden en moeten ze specifiek bruin, rood of blond hebben '' lach ik zacht '' Ja als je dat zou willen, ik loop nogal. Ja hoe zeg je dat? '' '' Ver achter? '' knik ik en moet toch eventjes lachen. '' Waar halen de mensen de tijd vandaan om na school nog meer te doen? '' zeg ik en begin te lopen naar de laatste les van vandaag. Ik had dee tijd erger verwacht maar gelukkig praat Sam nog wel. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/03/2017 07:26 PM

Sam
"Dat is nogal specifiek." Zeg ik lachend. "Is goed. Geeft niet hoor, daarvoor heb je mij." Zeg ik grijnzend. "Bij jou of bij mij? Mijn huis is meestal vrij druk." Zeg ik terwijl ik achter haar aan loop. "Het is niet zo veel als je vanaf het begin van het jaar alles goed bijhoudt." Zeg ik. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum