ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:32 PM

Anya
“ nee ik ga wel mee, frisse lucht doet me misschien wel goed “ glimlach ik en knik. “ hm oké dan, het word wel een beetje eng hoor “ grap ik en haal diep adem als er ontbijt staat en begin er langzaam van te eten. Als ik klaar ben en hij alles opruimt glimlach ik naar hem “ dit mag je wel vaker doen hoor “ grijns ik en haal m’n schouders even op “ geen idee roep maar “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 01:39 PM

Sam
"Gezellig" zeg ik. Ik grijns naar haar en zeg "Straks krijg je vanacht nog een nachtmerrie over mij" Ik lach zacht en zeg "Hm, wen er maar niet aan" Ik kijk naar haar en glimlach "Ik weet het ook niet" zeg ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:42 PM

Anya
Ik grinnik “ wie weet “ glimlach ik “ dat Meri je snachts dan wel “ knik ik. “ Ah kom op, ik begin er nu al aan te wennen” “ anders moet ik elke dag maar een kater hebben “ grijns ik en ga op de bank zitten “ vanavond vroeg naar bed “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 01:45 PM

Sam
Ik lach zacht "Hm, liever niet. 's Nachts slaap ik liever" zeg ik lachend. "Dan moet ik nu maar ophouden" zeg ik lachend. "Doe dat maar niet" zeg ik en bijt op mijn lip. Ik ga naast haar op de bank zitten en zeg "Goed idee"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 01:51 PM

Anya
Ik lach zacht “ hm hm “ grinnik ik “ Dat zag ik gisteren wel “ plaag ik hem. “ nee niet ophouden “ knik ik “ nee elke dag een kater zou ik niet aankunnen “ glimlach ik. “ maar wat van gister avond? “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 06:47 PM

Sam
Ik lach zacht "Niet als er zo'n mooi meisje naast me ligt" zeg ik grijnzend. "Oke dan, alleen vandaag, tenzij jij heel lief voor me bent. Dan wil ik het misschien nog wel een keer doen." Zeg ik lachend en kijk naar haar. "Dan zou je je elke dag vielen alsof je dood gaat." Zeg ik glimlachend. Ik kijk haar aan "wat van gisteravond" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 07:55 PM

AYna
“ Tsja jij komt hier logeren dus die zal nog lang bij je liggen “ grinnik ik. “ he ik ben harstikke lief, ik ben helemaal voor jou m’n bed uitgekomen en me normaal aangekleed “ glimlach ik. Ik schiet in de lach “ hm ja nee dat wil ik ook niet, eke dag dood voelen “ knik ik. Als hij vraagt naar gister avond bijt ik op m’n lip “ hm nee niks laat maar “ knik ik. Had hij zoveel op dat hij het van gisteren niet meer weet of wil hij het niet weten dat hij er anders over denk dan ik. Gaat er door m’n hoofd

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 08:03 PM

Sam
Ik lach zacht "Dat vind ik niet erg hoor" zeg ik grijnzend. "Hm, je bent heel lief" zeg ik lachend. Ik lach zacht en knik. Ik bijt op mijn lip als zij dat ook doet en til haar op mijn schoot. "Nee, niks laat maar. Wat wil jij?" Vraag ik aan haar en kus haar nek. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:22 PM

Anya
“ vandaar dat je er nog bent “ grap ik en knik “ ja toch, liever kan je niet krijgen “ knik ik “ misschien dat ik je ook nog ga aanlmoedigen mits mijn stem dat toe laat “ knik ik. Ik lach als hij me op schoot trekt “ nee niks laat maar “ zeg ik nog een keer grinnikend “ nee niet m’n nek “ pruil ik naar hem.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 08:27 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg sarcastisch "Ja, dat is de enige reden waarom ik hier nog ben" Ik lach zacht "Ach, dat zou ik wel heel lief van je vinden" zeg ik lachend. "An, wat wil jij? Wil je een relatie of wil je niks meer met me te maken hebben of iets anders?" Vraag ik en ik kijk haar aan. Ik grijns en zeg "Gosteravond leek je dat anders heerlijk te vinden"

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum