ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  73  |  74  |  75  |  76  |  77  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 09:14 AM

Anya
Ik knik '' hm ja oke '' glimlach ik en luister naar de verhalen die over de tafel gaan. Als hij moet gaan knik ik en beantwoors zn kus '' Je best doen he '' glimlach ik '' Ik ben alvast buiten '' knik ik en loop naar buiten als ik hem niet meer zie waar ik leun tegen de zijkanten van het voetbal veld en rook snel een sigaret.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 09:18 AM

Sam
We lopen het veld op en ik zet mijn spullen in de dug-out. Ik kijk langs de lijn op zoek naar Anya en ik zie haar een sstukje verder. Ik loop naar haar toe en geef haar een kus. Ik adem in en ruik dat ze een sigaret heeft gerookt. Ik glimlach en vraag "Ga je daar ooit mee ophouden?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 01:57 PM

Anya
Ik glimlach als Sam komt aanlopen. '' Misschien ooit, ik ben al geminderd he '' knik ik en pak kauwgom uit mn tas '' beter? '' grinnik ik en kijk eventjes naar hem '' Hm ja het is best sexy '' grijns ik '' Net zoals ik gedacht heb ''. Ik druk een kus op ze wang '' Succes, je kan het '' glimlach ik lief naar hem.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 02:00 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ik ben ook zo'n goede inlvoed" Ik knik en zeg "Veel beter" Ik draai een rondje als ik zie dat ze naar me kijkt. "Hm, daarom doe ik het ook aan he?" zeg ik lachend en glimlach als ze me een kus op mijn wang geeft. Ik geef haar een kus en zeg "Dankje" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 02:15 PM

Anya
Ik schud lachend mn hoofd '' Ik moet maar vaker komen kijken dan '' grijns ik. '' Nou ga anders beginnen ze straks zonder je '' grinnik ik en geef hem een tik op zn kont '' Nu mag ik alles '' grijns ik lachend naar hem. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 02:22 PM

Sam
Ik lach zacht en geef haar een kus. "Oke oke" zeg ik en ik draai me om. Als ik een tik op mijn kont voel draai ik me om en grijns "Ik dus ook" Ik loop het veld op en ga op mijn positie staan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 02:25 PM

Anya
Ik lach zacht en schud mn hoofd '' You wish '' plaag ik hem en kijk hem na. Als hij er staat begint het ook gelijk daar kwam een lange 90 minuten kijken Hoewel het wel leuk was maar het duurt altijd zo lang.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 02:28 PM

Sam
Ik grijns en kijk nog een keer om naar haar. Na 45 minuten spelen waarin ik heb gescoord en twee assists heb gegeven, is het rust. Ik loop naar de kant en pak een bidon waarna ik naar Anya loop en haar een kus geef. "Vind je het een beetje leuk?" vraag ik en drink wat.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 02:30 PM

Anya
Ik glimlach als ik sam zie en trek hem even tegen me aan en beantwoord zn kus. Ik knik even '' Ja maar het duurt wel lang hoor, zeg ik je eerlijk '' grinnik ik en druk nog een kus op zn lippen '' Ja je bent wel goed hoor '' grijns ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 02:35 PM

Sam
Ik glimlach als ze me tegen zich aan trekt en zeg lachend "Ik ben helemaal bezweet hoor" Ik knik en zeg "Klopt, zeker als je alleen staat te kijken" Ik beatwoord haar kus en lach zacht. "Mooi, wat had ik gemoeten als mijn vriendin me niet goed vindt?" vraag ik lachend en geef haar nog een kus.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  73  |  74  |  75  |  76  |  77  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum