ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  86  |  87  |  88  |  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 09:19 PM

Sam:
Ik kijk even naar de opdracht die ze maakt en zie dat ze iets fout doet "Je bent hier het kwadraat vergeten" zeg ik terwijl ik het aanwijs. Ik ga stil verder met mijn eigen sommen en af en toe zeg ik het als ze iets niet goed doet. Aan het einde van de les gaat de bel en ik stop alles weer in mijn tas. "Nogmaals sorry" zeg ik voor ik wegloop. Het is nu pauze en ik loop naar beneden en naar buiten. Ik ga aan een picknickbank zitten terwijl ik wacht op mijn vrienden.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 09:13 PM

Anya
'' En dat is de honderste die het zegt, werkt het? Nee volgens mij niet '' mompel ik '' Misschien moet jij het eens proberen? '' zeg ik schouderophalend. Verder negeer ik hem en open het boek op de goede bladzijde die bekent voorkomt als in het begin dat ik hem zeg. Ik zoek een lege pagina in mn schrift en probeer de uitleg te lezen en daarna de som te maken die er onder staat. Niet dat ik er veel van bak maar er staat tenminste iets in.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 09:06 PM

Sam:
"Je kan ook proberen te stoppen." zeg ik zacht. Ze zal het vast niet leuk vinden dat ik dat zeg, maar wat moet ik anders zeggen?
Ik lach zacht en zeg "Zo snel zal dat niet gebeuren." Ik zie dat ze de goede pagina niet kan vinden en ik zeg "82" terwijl ik naar haar kijk. "Ik zal mijn best doen wat aardiger te zijn." zeg ik na een tijdje.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 09:02 PM

Anya
Ik kijk op als ik iemand naast me hoor zitten en rol met mn ogen als het Sam is. '' Hoe bedoelde je het dan? Ik weet dat je het gewoon zegt omdat het zo is '' zeg ik '' Waarom ga je nog naast me zitten, straks vergif ik je nog met mn adem ''. Ik open zn boek en probeer de goede bladzijde te zoeken maar zelfs die kan ik niet vinden. Ik zucht gefrustreerd en sluit het boek weer en staar naar het bord. Ik had niks meer tegen hem te zeggen.
girl5.jpg 

Reply Edited on 10/01/2017 09:02 PM.

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 08:56 PM

Sam
"Weet ik ook niet, maar ze willen wel dat je het weet op je examen." zeg ik. Ik zucht en maak weer een opgave. Ik merk dat ze ergens anders gaat zitten en ik pak mijn spullen waarna ik weer naast haar ga zitten. "Sorry, zo bedoelde ik het niet" zeg ik zacht terwijl ik naar mijn schrift kijk. Ik heb ja gezegd tegen de studiebegeleider en nu ga ik ook zorgen dat ze voor haar examen slaagt.
Ik ben niet iemand die snel opgeeft, ook al is Anya wel lastig.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 08:46 PM

Anya
'' Waarom zou iemand dat willen weten '' mompel ik meer tegen mezelf. '' Soms heb je die pauze eerder nodig en niet om twee uur '' zeg ik en pak mijn spullen bij elkaar '' Weet je wat, laat maar '' zeg ik en ik sta op en ga aan een ander leeg tafeltje zitten. Als de studiebegeleider dit echt wilde kon hij ook vast wel iemand anders regelen. Ik open mn schrift weer en teken de figuurtjes van het bord over tegen verveling.

girl2.jpg 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 08:42 PM

Sam:
"Wel iets belangrijks, tenzij je natuurlijk al lang weet hoe je de inhoud van een bol berekent, maar dat verwacht ik niet." zeg ik en ik rol met mijn ogen. "We verdienen zeker een pauze, daarom krijgen we die ook om de twee uur. Zo lang kan je toch best wachten?" vraag ik geïrriteerd. Ik rol met mijn ogen als ze zegt dat ik stink en ik antwoord "Hmmm, lekker, verrookte kauwgom."
Ik zucht en vraag "Snap je iets niet?"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 08:37 PM

Anya
Ik haal mijn schouders op '' Niks belangrijks dus '' zeg ik '' We verdienen gewoon een pauze op zn tijd '' knik ik en open een schirft. Als hij zegt dat ik stink kijk ik hem aan en trek mn wenkbrauw op '' Je hebt jezelf niet geroken zeker? '' zeg ik en pak kauwgom uit me tas. '' Zo beter? '' zeg ik en schuif zn boek een stukje naar me toe. '' Dus leg je me nog wat uit anders ga ik naar de studiebegeleider en dan kunnen we hier gelijk wel mee stoppen denk? '' zucht ik.

girl1.jpg 

Reply Edited on 10/01/2017 08:38 PM.

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 08:30 PM

Sam:
"Dat je het van me over zou schrijven." zeg ik en ik rol met mijn ogen. Ik loop naar de wiskundeles.
Na een tijdje komt ze weer naast me zitten. Ik rol met mijn ogen en zeg "Wat dacht je van de helft van de les?" zeg ik en ik snuif in. "Je stinkt" zeg ik geïrriteerd en ik maak nog wat opdrachten.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/01/2017 07:31 PM

Anya
'' Wat dacht je al ? '' vraag ik hem en zie dat hij alles in zn tas stopt en het lokaal uitloopt. Ik frons eventjes en pak mijn mobiel van tafel vandaan en loop naar buiten. Ik heb wel een kleine pauze verdient. Ik pak een flesje drinken waar ik uit drink en steek een sigaret op. Als ik klaar ben loop ik naar binnen en kijk zuchtend om me heene, waar moest ik nu weer heen? Ik kijk uiteindelijk op mn mobiel en loop dan anar het lokaal toe en ga weer langs Sam zitten. '' Dus wat heb ik gemist? '' vraag ik aan hem en pak een schrift uit mn tas vandaan.

girl6.jpg 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  86  |  87  |  88  |  89  |  »  |  Last

« Back to forum