ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 01:59 PM

Fayena
Ik schud m’n hoofd “ nee echt niet “ glimlach ik en haal dan mijn schouders op “ nou dan wacht ik nodig rustig af “ zeg ik en haal even een hand door m’n blonde haren heen. “ pak jij eff het boek “ grap ik en blijf rustig op z’n handen zitten. “ niks, lekker blijven zitten op je handen zodat je mij niet kan gaan kietelen “ “ ik moet wat doen om te overleven “ grijns ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 02:30 PM

Jason
Ik lach zacht en schud lachend mijn hoofd. "Wie is hier nou gemeen?" Vraag ik en kijk haar aan. Ik grijns even en trek mijn armen naar me toe waardoor Fayena bij mij op schoot komt te zitten. Ik kijk naar haar als ze een hand door haar haren haald en glimlach even. "Hoe wil je dat ik dat ga doen?" vraag ik lachend. Ik lach zacht en kijk haar aan "Ik zal je heus niet vermoorden hoor" zeg ik lachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 02:39 PM

Fayena
Ik glimlach en haal mijn schouders oo “ jij, jij bent de duivel” “ niet ik “ knik ik ontschuldig. Ik kijk verbaasd op APS ik me over het beeld een stukje voel schuiven “ wat doe jij nou? “ lach ik en kijk even hoe ik op z’n schoot zit “ dit had ik nou ook weer niet gedacht “ grinnik ik zacht. “ Ja helaas je komt er nu niet bij dan kunnen we maar geen bijles doen “ zeg ik alsof het heel ernstig is. “ als jij me kieteld dan ga ik dood “ knik ik zielig.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 02:43 PM

Jason
Ik lach zacht "Nou, ik denk dat we op dit moment allebei even gemeen zijn" zeg ik lachend. Ik lach zacht als ze verbaasd kijkt en grijns even "Ik ben ook zo verrassend" zeg ik lachend. Als ze zegt dat ik er niet bij kan leun ik naar voren waardoor onze gezichten heel dicht bij elkaar komen. Doordat ik naar voren leun valt ze achterover op het bed en kan ik het boek pakken. Ik grijns en houd het voor haar. "Wat zij je ook al weer?" vraag ik grijnzend en schud mijn hoofd. "Je stelt je aan" zeg ik lachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 02:48 PM

Fayena
Ik schud m’n hoofd “ oh nee zeker niet, jij begin dus jij bent gemener “ grijns ik en schiet dan in de lach “ ja jij rovers zo van alles uit de kast vandaan “ knik ik lachend. Ik kijk rustig naar wat hij doet, en voel me langzaam achterover vallen en rol lachend m’n ogen “ jij he “ lach ik en blijf lekker liggen. Ik kijk op als hij het boek heeft en pak hem uit z’n hand en gooi hem dan richting de deur “ welk boek? “ grijns ik even. “ ik me aanstellen? Ik zou niet durven “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 02:51 PM

Jason
Ik schud mijn hoofd "Jij houdt niet op, dus jij bent gemener" zeg ik lachend. Ik grijns "Klopt, ik kan goed toveren" zeg ik lachend. "Wat is er met mij?" vraag ik grijnzend en ga boven haar hangen. Als ze het boek weggooit naar de deur kijk er even naar en kijk dan weer naar haar. "Nu moet ik jou straf geven" zeg ik grijnzend en leg mijn handen weer in haar zij.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 02:54 PM

Fayena
“ jij houdt niet oo “ knik ik en haal m’n hand weer door mijn haren heen. “ ja misschien moet je er wat mee gaan doen, er werk van maken “ grijns ik en haal even m’n schouders op “ dat weet je zelf ook wel “ knik ik ontschuldig en kijk even naar hem. Ik schiet in de lach hoe hij gaat als ik het boek heb weg gegooid “. Als hij over straffen begin schud in snel m’n hoofd “ nee niet doen alsjeblieft “ pruil ik zielig.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 02:59 PM

Jason
Ik schud hard mijn hoofd "Nou jij anders ook niet" zeg ik lachend en volg haar hand door haar haren. Ik knik "Misschien is dat wel een goed idee, ik denk dat ik er heel veel geld mee kan verdienen" zeg ik lachend. Ik schud weer mijn hoofd "Geen idee" zeg ik grijnzend en kijk haar aan. Ik grijns en zeg "Oke, ik heb genade, maar alleen omdat jij het bent" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 03:03 PM

Fayena
“ ik ben heel lief “ knik ik “ maar dit is zelf verdediging “ tegen jou “ glimlach ik breed. “ ja toc, goochelaar Jason “ zeg ik “ laat mensennover het bed vliegen “ knik ik “ klinkt goed “ “ jaja meneer bijdehand dat weet je wel “ knik ok en haal opgelucht adem als hij zegt dat hij genade heeft. “ Fayena is je heel erg dankbaar op dit moment “ zeg ik glimlachend.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 03:07 PM

Jason
Ik schud hard mijn hoofd "Echt niet, dit is geen zelfverdediging, dit is mij irriteren" zeg ik lachend. Ik schud mijn hoofd en zeg "Misschien moeten we wel een andere artiestennaam verzinnen" Ik grijns en zeg "Ik kan nog veel meer hoor" Ik kijk haar aan en veeg een pluk haar uit haar gezicht. Ik lach zacht "Dat is mooi. Heb je al een manier verzonnen om het goed te maken?" vraag ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum