ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 04:43 PM

Fayena

“ Ja helaas, ik kan er helaas verder ook niks aan doen “ grinnik ik en rol eventjes met m’n ogen “ slijmbal “ knik ik lachend. Ik kijk toe hoe hij het briefje op mijn voorhoofd legt “ Ieuwl “ roep ik en trek een vies gezicht. Ik pak het briefje en stop het in z’n kontzak aangezien die voor het grijpe licht “ vies briefje “ knik ik lachend. Ik denk weer even na “ hm nee verder komt er niks in me oo “ knik ik glimlachend. “ zeg maar gewoon wat je wil, ik kan het echt wel leuk maken hoor “ lach ik. “ Maar wat doe je dan? “ vraag ik aan hem “ zodra er wat open is dan moet je roepen hoor “

Reply Edited on 01/03/2018 04:47 PM.

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 04:48 PM

Jason
Ik kijk haar zielig aan en zucht diep. "Jammer" zeg ik zacht. Ik kijk haar verbaasd aan "Hoezo slijmbal? Ik zeg gewoon de waarheid" zeg ik glimlachend. Ik schiet in de lach en trek mijn wenkbrauwen op als ze het in mijn kontzak stopt. Ik pak het eruit en stop het in haar kontzak. "Dat is dan jammer voor je, ik hoef hem ook niet. Hij had al in jouw bh gezeten" zeg ik lachend. Ik grijns "Dan moet je wat harder nadenken" zeg ik lachend. Ik bijt mijn kaken op elkaar "Gewoon... Normaal werk..." Lieg ik. Ik knik "Eh... ja, zal ik doen" lieg ik weer.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 04:54 PM

Gayena
“ ja sorry “ knik ik “ moet je toch opzoek gaan naar vrienden “ plaag ik hem. “ Al die complimentjes de heletijd, slijmbal “ “ je moet vast wel wat hebben “ lach ik. Ik kijk hoe hij het briefje weer pakt uit zijn broek en het dan in mijn broekzak stopt “ jij viespeuk, zit je nou gewoon aan m’n kont? “ probeer ik zo verbaasd mogelijk te zeggen. “ nou of dat z’n probleem is “ lach ik en pak het uit m’n zak en denk even goed na en verander toch van gedachten wat ik eerst zou doen en stop het terug in zijn voor broek zak. “ hou bij je “ lach ik. “ Als ik nog harder denk spatten m’n hersens uit elkaar “ knik ik. Ik schiet in de lach, “ gewoon werk? “ grinnik ik “ ga je me nog vertellen wat of dat niet? “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 04:59 PM

Jason
Ik pruil en knik "Dan moet ik dat maar doen ja" zeg ik lachend. Ik schud mijn hoofd "Het is gewoon de waarheid hoor" zeg ik grijnzend. Als ze vraagt of ik aan haar kont zit knik ik en zeg grijnzend "Ja" Ik knik weer en zeg "Nou, dat vind ik erger dan in mijn broekzak hoor" Ik lach zacht en kijk haar aan "Waarom wil je dat ik het heb?" vraag ik. Ik schud mijn hoofd "Nee joh, dat valt best wel mee, nu overdrijf je" zeg ik lachend. Ik bijt op mijn lip en ga op de rand van het bed zitten. "Nee" zeg ik en sta op. "Ik moet gaan" zeg ik en pak mijn tas van de grond.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 05:06 PM

Fayena
Ik knik “ als je niet alleen wilt zijn ja dan moet je dat doen ja “ glimlach ik breed. “ Ja dat zeg ik toch, een slijmbal “ grinnik ik “ een slijmbal die graag aan kontjes zit “ plaag ik hem. “ de binnenkant van m’n bh is mooier dan jou broekzak hoor, dat briefje van vijf is blijer dat hij daar heeft gezeten “ grap ik. Ik haal even m’n schouders op “ ik raak het toch kwijt, ik gooi het ergens neer en daarna is het verdwenen “ glimlach ik. “ ik overdrijven? Zou niet durven “ glimlach ik. Ik frons als hij opstaat. Hij wilde het niet vertellen, prima maar waarom moest hij gelijk gaan? Ik zucht zacht en kom overeind. “ je bent boos zeker? Ik ben weer te ver gegaan? “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 05:13 PM

Jason
Ik lach zacht en knik "Nou, wil jij vrienden met me zijn?" vraag ik pruilend. Ik schud mijn hoofd "Nee geen slijmbal, gewoon lief" zeg ik. Ik lach zacht en knik "Zeker, maar dan wel alleen die van jou" zeg ik grijnzend. Ik lach zacht "Nou, bedankt het, nu is mijn broekzak echt verdrietig." zeg ik lachend. "Ik kan het me niet voorstellen. Wie of wat wil nou liever in mijn broekzak zitten dan in jou bh?" vraag ik lachend en kijk haar aan. "Dan ben je ook niet echt voorzichtig met geld" zeg ik lachend. Ik schud mijn hoofd "En toch doe je het" zeg ik lachend. Ik haal een hand door mijn haar en kijk naar haar terwijl ik op mijn lip bijt. "Nee, ik ben niet boos op je... Het is gewoon... Ik eh... Ik moet gewoon weg" zeg ik en loop de kamer uit en de trap af.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 05:16 PM

Fayena
Ik knik, ja ik had het toch wel gedaan, ik was te ver gegaan over z’n privéleven wat hij privé wilde houden. Ik ha ook uit bed en kijk hoe hij de trap af loopt “ Ja ik geef verder mezelf wel bijles, komt goed “ mompel ik tegen mezelf en pak de glazen en drinken en loop achter hem aan naar beneden. “ tot morgen “ zeg ik, hij wist vast zelf wel de weg. Ik loop naar de keuken waar ik alles opruim en een glas wijn pak.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 05:22 PM

Jason
Ik loop naar beneden en pak mijn jas van de kapstok. Als ze nog wat zegt draai ik me naar haar om. "Sorry... Ehm... Ik kan je morgen wel weer helpen" zeg ik en bijt op mijn lip. Ik doe mijn jas aan en loop naar de deur. "Tot morgen..." zeg ik. Ik twijfel nog even of ik echt weg zal gaan, maar loop toch de deur uit. Buiten op de stoep schop ik hard tegen een steentje aan en loop naar huis.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 05:24 PM

Fayena
“ Ja prima, ga maar straks kom je te laat “ zeg ik en als ik de deur dicht hoor gaan kijk ik op de klok. Snel loop ik naar boven en probeer toch zelfstandig nog een beetje huiswerk te maken. Zelf had ik nog een uur voordat m’n ouders kwamen en dan erna nog twee uur voordat ik zelf weer aan de slag moet voor m’n ouders. Ik zucht zacht. Neem een grote slok en begin aan de stapel werk.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/03/2018 05:28 PM

Jason
Ik loop naar huis waar ik mijn huiswerk afmaak en wat eet. Rond een uur of tien wordt ik gebeld door Zack. "Het is tijd" hoor ik alleen. Ik pak mijn spullen en loop naar beneden. Ik ben helemaal in het zwart en pak mijn rugtas. Ik stap in mijn auto en scheur weg. Op naar mijn werk.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum