ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:40 AM

Fayena
Ik kijk hem even aan en moet zacht glimlachen “ verlegen he “ zeg ik en knik “ daar kunnen we wel wat mee “ zeg ik. Ik kijk de instructies van een jongen en kijk om naar Jason “ ik doe je geen pijn “ glimlach ik naar hem “ ik bijt ook niet, tenzij je dat wilt “ grijns ik eventjes en trek hem mee naar boven. In m’n hoofd tel ik de deuren aan de linker kant en open hem als we niks e goede zijn. Ik sluit de deur achter ons en neem Jason mee naar het bed en laat hem plaats nemen. Ik neem plaats op z’n schoot met aan beide kansen een been, neem z’n handen en laat die over mn lichaam glijden.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 09:45 AM

Jason
Ik schud mijn hoofd en bijt op mijn lip. Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. Ik loop achter haar aan als ze me meetrekt en ga op het bed zitten. Ik kijk even naar haar en bijt op mijn lip. "Fay..." zeg ik zacht. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:50 AM

Fayena
Ik kijk naar hem en als hij weer m’n naam zegt schud ik lachend m’n hoofd “ je haalt me wel door ellende “ knik ik “ het is gewoon Ashley voor jou “ glimlach ik naar hem en ik haal een hand door zijn bruine haren heen en laat m’n handen door glijden via z’n nek naar beneden toen ik stop als ik aan het begin ben van zijn blouse en de knopen. Ik maak de eerste twee los en kijk hem dan weer even grijnzend aan voor meer toestemming

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 09:54 AM

Jason
Ik zucht en zeg "Sorry... Ashley" Ik kijk haar aan als ze haar hand door mijn haar haalt en ik bijt op mijn lip. Eigenlijk geniet ik hier wel van, maar ik wil het niet zo. Als ze bij mijn blouse is aangekomen kijk ik haar aan. Ze opent de eerste twee knopen en ik schud mijn hoofd. "Ik... ik wil het niet zo" zeg ik en sta op. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:59 AM

Fayena
Ik laat m’n handen zakken als hij zegt dat hij het niet wilt en ik knik dan. “ Het is jou keuze “ knik ik en sta ook op en loop voor hem uit naar beneden toe terug de woonkamer in. Iedereen kijkt om “ Iemand die wel wilt, jullie hebben tenslotte betaald “ zeg ik en kijk even naar Zack en knik naar hem “ Volgens mij vind jij dit geen probleem “ glimlach ik breed en wenk naar hem en ik loop zelf terug naar boven waar ik rustig wacht oo het bed.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 10:03 AM

Jason
Ik bijt op mijn lip en loop naar beneden. Iedereen kijkt om en Fay- Ashley staat al met Zack te praten. Ze loopt weer naar boven en twee seconden later gaat Zack erachteraan. Ik laat me zichtend op de bank vallen en kijk een beetje om me heen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:06 AM

Fayena
Als Zack naar beneden loopt loop ik door naar de badkamer toe waar ik mezelf even opfris en alles goed bijwerk. Als ik naar beneden loop krijg ik een glas wijn waar ik absoluut geen nee tegen kan zeggen en neem plaats naast Jason en ga dicht bij hem zitten en streel even over zijn bovenbeen heen en neem een grote slok.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 10:10 AM

Jason
Ik kijk op als Zack naar beneden komt. Hij heeft een enorme grijns op zn smoel "Haal die grijns van je smoel" zeg ik geïrriteerd zonder naar hem te kijken. Als 'Ashley' ook beneden is kijk ik even naar haar. Ze gaat naast me zitten en streelt over mijn bovenbeen. Ik bijt op mijn lip en sta op. Ik loop naar de koelkast en haal er een biertje uit. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:18 AM

Fayena
Ik kijk Jason even na en zet m’n glas op tafel. Een van de andere jongens komt eraan met geld dat ik aanpak, na tel en dan in m’n bh stopt. “ het is even anders gelopen maar ik denk niet dat dit een probleem is “ knik ik puur zakelijk en leg nog wat visite kaartjes op tafel neer en drink m’n glas leeg. Ik hoor een auto voor rijden en sta zelf ook op. “ Het was me een genoegen “ knik ik en zeg iedereen persoonlijk gedag met een kus op wang en raak iedereen express nog even aan.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 10:26 AM

Jason
Ik kijk vanuit de keuken naar Fayena en zucht even als er weer iemand met geld op haar afloopt. Na een tijdje doet ze aantalte om te vertrekken, dus loop ik achter haar aan naar de deur. "Ik... eh... ik zie je nog wel" zeg ik en open de deur voor haar. Ik kijk naar de auto en zie er een paar bekende jongens inzitten. "Fuck" zeg ik zacht en gooi de deur weer dicht. "Fay ik wil dat je naar boven gaat en je ergens verstopt ofzo" zeg ik tegen haar en sleur Zack uit de kamer. We doen onze bandanas om en pakken allebei een geweer. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum