ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:31 AM

Fayena
Ik trek m’n jas aan en kijk erachter me en zie Jason achter me aankomen. “ Maandag op school is Fayena der gewoon “ knik ik en druk een kus op z’n wang. Als ik de deur weer uit wil lopen zie ik dat Jason de deur weer dicht gooit en fuck roept, had hij nu toch wel zin. Voordat ik er overna kan denken “ Ashley “ zeg ik en kijk hem even verwarrend aan en ik loop terug de woonkamer in en ik kijk hoe Zack ook wordt uit een kamer wordt gesleept en wat er allemaal van te oas komt. Ik. Frons eventjes als ik de geweren zie “ heel leuk maar er zouden geen kinky dingen van te pas komen, duidelijk afgesproken “ zeg ik wat verward.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 10:35 AM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Fijn" Ik zicht en zeg "Het naakt me niet uit wat je naam is" ik pak een zwart vest en doe de capuchon op. "Fay- Ashley, dit heeft even niks met jou te maken" zeg ik emotieloos en laad mijn geweer. Op dat moment komen er een paar van de bendeleden binnenstormen en schieten meteen op ons. "Blijf achter me" roep ik naar Fayena en schiet het geweer uit de handen van een van de bendeleden. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:39 AM

Fayena
Ik schrik even van hoe hij praat, zo herkende ik hem niet eens, hij was altijd zo lief en nu in eens alsof er een schakelaar omdraait en geen emotie toont. Ik kijk om naar de deur als ik wat gestorm hoor en mijn ogen worden groot als er een groep binnen stormt en begint te schieten. Ik doe gelijk wat hij zegt en klamp me vast aan zijn vest “ be safe “‘ mompel ik zacht en sluit m’n ogen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 10:44 AM

Jason
Ik glimlach even als ik haar aan mijn vest voel vastklampen en knik. Ik schiet drie bendeleden in hun been en zie dat Zack ondervuur ligt. Ik sla er één knockout en pak zijn geweer af. Ik help Zack door ze neer te schieten. Opeens is er één veel te dichtbij me en in een reflex schiet ik hem recht in zijn hart. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:48 AM

Fayena
Het enige wat ik hoor ik schoten km mij heen en probeer aan wat leuks te denken. ALS ik Jason voel bewegen open ik menigeen en zie dan iemand zo neervallen, “ nou sporten is ook niet nodig “ zeg ik meer tegen mezelf. Als ik Jason weer hoor schieten kijk ik om en zie iemand bloedend neervallen “ oh God “ mompel ik en sla m’n handen voor m’n mond en kijk geschrokken naar Jason “ are u ok? “ vraag ik zacht.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 10:54 AM

Jason
Ik lach zacht als ze begint over sporten. Dit is niet handig, ik moet me concentreren. "Sorry" zeg ik snel tegen Fayena "Gaat het?" Ik hoop dat ze niet in shock is. Ik steel nog een pistool en geef die aan Fayena. "Hier, ik ga naar buiten, ga naar boven en schiet op iederen die binnen een straal van tien meter van je komt" zeg ik en loop naar de deur. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 10:59 AM

Fayena
Ik bijt even oo m’n lip en knik “ dit is niet jou schuld “ knik ik en kijk even naar hem en wat hij doet. Ik kijk hem met grote ogen aan als ik het koude metaal in m’n handen voel. Ik knik en kijk hoe hij weglooot. Ik wilde niet dat hij op dit moment ging. Ik loop in een waas door naar boven herhalend wat hij zij l schiet oo iedereen binnen een straal van 10’meter “ herhaal ik en ga os bed zitten en staar naar het wapen, geen ideeen hoe het moest. Ik druk perongeluk op het knopje. Als hij schiet geef ik een zachte gil van de schrik en zie een kogel belanden in de kast.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 11:02 AM

Jason
Ik loop naar buiten en schiet op de auto waar nog een paar bendeleden inzitten. Als ik boven een schot hoor schrik ik. Ik sein naar Zack dat ie het even alleen moet doen en ren naar boven. "Fay?" Roep ik en open alle deuren tot ik haar eindelijk vind. Ik kijk de kamer rond, maar zie niemand. "Verdomme, Fayena, ik dacht dat er iemand was hier" zeg ik en loop naar haar toe. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 11:07 AM

Fayena
Niet veel seconden na mijn schot hoor ik iemand de trap op rennen en duik snel een hoekje in met het pistool gericht oo de deur. Als ik zie dat het Jason is optijd laat ik hem snel vallen “ ik heb de kast gesloopt “ mompel ik en kijk dan van de kast weer naar Jason en knuffel hem échtes “ gaat het? “ vraag ik zacht terwijl ik hem zowat dood knuffel. “ zijn ze weg? “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 11:12 AM

Jason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd "Geeft niet, nu weet je tenminste hoe die werkt" zeg ik geruststellend. Ik frons even als ze me knuffelt en knuffel haar terug "Tuurlijk gaat het, dit is mijn werk" zeg ik en geef een kus op haar hoofd. "Ze zijn bijna weg" zeg ik en laat haar weer los. "Red je het om hier nog even alleen te blijven? En zorg dat je niet voor het raam staat, dan zien ze je." zeg ik en kijk haar aan.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum