ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/18/2017 11:03 AM

Fayena
Ik trek even een wenkbrauw op wanneer hij begint te lachen. Ik luister naar wat hij allemaal zegt en deels heeft hij ook wel gelijk in maar waarom zou ik die aan hem geven, hij kon niet zomaar alles over mij gaan beslissen. '' Weet je wat jij moet gaan worden, psycholoog '' zeg ik oogrollend. Ik pak met tegenzin een schrift voor me neus en het boek open ik op de juiste bladzijde nadat ik weer rond heb gekeken waar we zijn. Ik kijk even naar wat er in staat en zucht eventjes, dit was echt niet leuk.   

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/18/2017 04:03 PM

Jason
Ik kijk naar haar als ze iets zegt en frons even. "Luister, ik zeg gewoon wat ik zie en ik vind het best als je dat niet wilt confronteren en dus zo reageert, maar dan kom je nergens." Ik ga verder met wat opdrachten en kijk af en toe naar haar antwoorden. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 11/28/2017 09:33 PM

Fayena 
'' Ja dat zeg ik toch je bent net een psycholoog, die weten ook altijd wat ze denken te zien '' knik ik. Ik begin wat met mijn pen te tikken op tafel en daarna begin ik met schrijven en het beantwoorden van de vragen. Af en toe kijk ik stiekem in mijn ooghoeken naar zijn schrift wat er in staat maar heel goed kan ik het niet lezen door zn handschrijft. Ik zucht eventjes diep en zie hoe hij af en toe kijkt naar wat ik doe. Ik rol eventjes mn ogen en stop met werken, ik werd er alleen maar zenuwachtig van dat hij me de heletijd zat te controleren. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/30/2017 02:06 PM

Jason
Ik zucht even en maak de opdrachten af. "Kan je alsjeblieft ophouden met dat getik?" vraag ik geïrriteerd. Ik merk dat ze af en toe bij mij probeert af te kijken, maar ik zeg er niks van want dan wordt ze toch weer boos. Als ik zie dat ze stopt kijk ik even hoever ze is en zie dat ze nog niet klaar is. Ik zucht even, maar zeg ook hier niks van. Als zij geen zin meer heeft om iets te doen, moet ze dat zelf bepalen. Na een paar minuten gaat de bel. Ik sta op, stop mijn boeken in mijn tas en sta op. "Kom, we gaan naar de volgende les" zeg ik tegen haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 12/31/2017 11:33 AM

Fayena
Ik laat me pen liggen op stafel als het hem irriteerd en kijk dan weer even in m’n boek. Als hij opstaat pak ik ook mijn spullen in en knik. Ik sta op en leg m’n handen even in z’n onderrug en duw hem zacht naar voor “ wat hebben weg? “ vraag ik zacht aan hem en laat hem los als hij begint te lopen en ik loop achter hem aan. Als we bij de volgende les zijn neem ik plaats en haal een schrift uit m’n tas. “ ik heb de boeken niet bij, mag ik met jou mee kijken? “ vraag ik hem met puppy ogen en schuif dan m’n stoel richting zijn tafel voordat hij geantwoord heeft.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 03:14 PM

Jason
Ik glimlach even als bedankje dat ze stopt met dat getik. Als ik haar handen in mijn onderrug voel trek ik mijn wenkbrauwen op en draai me zacht lachend naar haar om. "We hebben nu Engels" zeg ik kort en loop naar het lokaal. Ik ga zitten en als Fayena ook zit begint ze te praten. Ik kijk naar haar en lach zacht als ik in haar puppy ogen kijk. "Tuurlijk mag je dat, omdat je het zo lief vraagt" zeg ik lachend en leg mijn boek open. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 03:33 PM

Fayena
Mijn oren vullen zich met de stem van Jasln die zegt dat het mag omdat ik het zo lief vraag doelend op het meekijken in zijn boek. Ik schuif m’n schrift ook naar me toe richting zijn tafel en pak m’n pen erbij. “ dus waar zijn we gebleven? “ vraag ik aan hem en leun voorover over het boek heen en met m’n ellebogen op tafel “ dit is niet zo moeilijk, iedereen kan dit wel “ knik ik, Engels was niet echt een vak waar ik problemen mee had aangezien ik zo veel Engelse series, films keek en naar het buitenland ging op vakantie heb ik veel via daar geleerd. “ Maare niet zo lachen hoor, dat ziet er raar uit je moet wel een beetje serieus blijven “ plaag ik hem en haal een hand door mijn haren heen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 04:14 PM

Jason
Ik kijk naar Fayena terwijl ze haar schrift pakt en kijk dan naar het boek. "Ehm... We zijn nu bezig met hoofdstuk drie, maar we hebben hoofdstuk 2 overgeslagen. Dus je hebt maar één hoofdstuk gemist en die was niet zo moeilijk." Zeg ik en pak ook mijn schrift. Ik lach zacht als ik zie dat ze over het boek en leun en zeg "Hé, ik moet ook iets zien" Ik luister naar haar als ze zegt dat het niet zo moeilijk is en ik knik. "Klopt, je moet het even weten en dan kan je het wel" zeg ik en schrijf het antwoord van de eerste opdracht in mijn schrift. Ik lach zacht en doe mijn best om serieus te kijken "Nou, sorry hoor" zeg ik zacht lachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 04:18 PM

Fayena
“ waarom slaan we wat over? Dat slaat ook nergens op “ zeg ik schouder ophalend en blader naar het goede hoofdstuk toe. Als Jason zegt dat hij ook moet kijken frons ik eventjes “ nou ik dacht dat meneer het wel wist maar vooruit “ knik ik en klop eventjes op z’n bovenbeen waar ik m’n hand laat rusten en ga rechtop zitten zodat hij ook nog wat van het boek kan zien. Ik pak m’n pen en schrijf het een en ander op in het hoekje wat ik moet doen en schud m’n hoofd “ SST stil nou, ik wordt door jou er straks weer uitgestuurd “ lach ik zacht en geef hem een vriendelijk kneepjes in z’n been.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 04:29 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Omdat we dat hoofdstuk vorig jaar al hebben gedaan" Ik lach zacht als ze zegt dat ze dacht dat ik het al wist en ik schud even mijn hoofd  als ik haar hand op mijn bovenbeen voel frons ik even en kijk kort naar haar. Als ze rechtop zit maak ik de tweede opdracht die ik nu wel kan zien. Ik lach zacht en zeg nog een keer "Sorry" Ik voel een kneepje in mijn bovenbeen en bijt op mijn lip. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum