ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 09:15 PM

Fayena
Ik kijk naar Jason en glimlach even klein, meer blij om hem te zien en vergeet even de situatie. Ik kijk hoe ze binnen lopen en sta als een zoutzak te kijken wat er gaat gebeuren. Ik hoor m’n vader iets pakken en voor ik het weet houdt Jason m’n vast en kreun eventjes om hoe strak het wel niet ging. Ik voel het koude wapen tegen m’n hoofd aan en bijt op m’n lip. Ik haal even diep adem en voel nep tranen opkomen “ pap alsjeblieft “ jammer ik en probeer een beetje los te komen wat natuurlijk niet werkt “ luister alsjeblieft naar ze “ zeg ik terwijl ik meer tranen op maak.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 09:22 PM

Jason
Ik zie Fayena even glimlachen en glimlach achter de bandana terug. Ik voel een ongelooflijk schuldgevoel door me heen gaan als ze kreunt en houd haar iets minder strak vast. Ik glimlach klein als ze haar vader smeekt, maar dat kan niemand zien. Ondertussen kon mijn partner ongemerkt dichterbij de man komen en houdt hem nu onder schot. "Drop it" roep ik dringend.

Jackson
Ik kijk in de ogen van mijn dochter en zie tranen. Ik bijt op mijn lip en als ik in mijn ooghoek een pistool op mij gericht zie laat ik mijn pistool los en doe mijn handen omhoog. Ik loop naar een laatje waar ik de envelop van twee dagen geleden van ashley pak en geef die aan de jongen die mijn dochter vasthoud. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 09:27 PM

Fayenna
Ik voel hoe hij m’n iets losser pakt en doe net alsof ik tegen werk. “ Alsjeblieft “ smeek ik hem. Ik zie de twijfeling in z’n ogen “ pap “ huil ik. Hij laat z’n wapen vallen en ik kijk op naar waar hij heen loopt. Ik frons als hij de witte envelop pakt die ik eergisteren bij elkaar verzameld heb. Ik slik even, die discussie was voor later. “ Laat me gaan alsjeblieft “ jammer ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/05/2018 09:32 PM

Jason
Als ik de envelop krijg laat ik haar los en neem hem aan. Ik kijk even naar de man en loop dan de kamer weer uit. Voor ik de hoek om loop kijk ik nog even om naar Fayena en knipoog naar haar. Ik loop met mijn partner naar buiten en we stappen in onze auto's. We rijden naar het hoofdkwartier en we geven het geld af. Dan rijd ik weer naar huis. Ze was nog niet weg, dus het duurt denk ik nog wel even voor Fayena weer thuis is.

Jackson
Als de jongens weg zijn kijk ik naar mijn dochter. "Je had boven moeten blijven" zeg ik boos tegen haar. "Nu heb je een heleboel geld weggegooit" zeg ik er achteraan en loop de kamer uit. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/05/2018 09:36 PM

Fayena
Als ze weg zijn kijk ik boos naar m’n vader “ u had eerst instantie niet aan die troep moeten komen en het is u probleem dat u nu oplost met het geld wat ik heb gekregen “ zeg ik zuchtend. Ik loop hem achterna en moet nog te werk waar ik nu geen zin meer in had, ik wilde naar Jason. Na twee uur ben ik weer thuis en omgekleed en al en app Jason dat ik op hem wacht.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 08:13 AM

Jason
Opeens bedenk ik me dat mijn vriendin nu met iemand anders in bed ligt. Ik zucht en laat me op de bank vallen. Ik sluit mijn ogen even en val in slaap. Twee uur later word ik wakker van mijn telefoon en kijk wat voor beeichtje ik heb. Ik glimlach als ik zie dat het Fayena is en stuur een berichtje terug -Kan ik aanbellen of moet ik weer iets door je raam gooien?-. Ik pak mijn autosleutels en rijd naar haar huis. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 01:25 PM

FAyenna
Ik glimlach als hij onderweg is en blijf voor het raam Beneden op hem wachten. Het had niet echt nut om nog een berichtje en sturen als hij toch al onderweg was. Als ik de auto zie spring ik van de bank en loop ik naar de deur “ hehe “ grijns ik en open z’n deurpost “ wat duurde je lang “ grijns ik” ben je er eindelijk “ knik ik en druk een lange kus op z’n lippen als hij uit de auto is.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 01:43 PM

Jason
Ik kijk op als Fayena de deur van mijn auto opendoet en glimlach even. "Heey" zeg ik en beantwoord haar kus. "Ik was in slaap gevallen" zeg ik lachend en pak haar hand. "Je was geniaal" zeg ik verwijzend naar wat er was gebeurd. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 02:16 PM

Fayenna
Ik schiet in de lach “ ja hoor zo moe? Lach ik “ je had ook wel mogen blijven slapen hoor “ grinnik ik zacht en glimlach breed als hij m’n hand pakt. Ik grijns even “ Tuurlijk deed ik dat voor jou “ glimlach ik breed en leg m’n armen om z’n nek “ best spannend hoor zo hardhandig “ zeg ik en wiebel even met m’n wenkbrauwen. “ Ik wist echt niet dat m’n vader dit deed “ zucht ik eventjes. “ Nu moet hij mij terug betalen “ pruil ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 02:19 PM

Jason
Ik lach zacht en knik "Blijkbaar" Ik kijk haar aan en zeg glimlachend "Misschien blijf ik wel weer slapen vanacht" Ik glimlach en geef haar een kus "Dankje" Ik grijns even als ik haar armen om mijn nek voel en kijk haar aan. "Hm, misschien ga ik dat dan wel vaker doen" zeg ik grijnzend en moet zacht lachen om wat ze met haar wenkbrauwen doet. Ik geef haar een kus en zeg "Ik ook niet tot ik voor je huis stond. Denk je echt dat hij dat gaat doen?"

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum