ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 05:16 PM

Fayenna
Ik grinnik '' Vooruit het mag van mij mag het '' grijns ik eventjes '' Maar niet te veel hoor '' knik ik lachend. Ik zucht zielig, '' Waarom niet, niet sexy? '' pruil ik naar hem en hou hem goed vast '' Oke ik zit goed je kan lopen '' grijns ik even. Ik haal mijn schoduers op '' Ik denk niet dat hij het weet, ik herkende je alleen omdat ik weet dat jij het wel moest zijn '' glimlach ik even.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 05:21 PM

Jason
Ik lach zacht en knik "Oke, ik zal me proberen in te houden" zeg ik lachend. Ik schud mijn hoofd "Je bent perfect zo" zeg ik glimlachend en geef haar een kus. Ik knik even en loop naar binnen. Ik frons en vraag "Hoezo moest ik het wel zijn?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 05:46 PM

Fayenna
Ik grinnik en knik '' Hm oke is goed '' glimlach ik en lach zacht. Ik schud lachend mn hoofd '' Slijmbal gaat weer los '' plaag ik hem en beantwoord zn kus. Ik moet zacht lachen als hij begint te lopen '' Ik voel me echt lui nu '' grinnik ik. '' Ik ken je ogen ondertussen wel en hoe je loopt, ook je stem omdat ik je zo al eerder heb gehoord toch '' grinnik ik 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 05:52 PM

Jason
Ik glimlach en knik "Mooi dat je het goed vondt" zeg ik glimlachend. Ik knik "En ik ben niet te stoppen" zeg ik lachend. Ik kijk haar glimlachend aan als ze begint te lachen en zeg "Ik kan je ook nu neerzetten" maar ik laat haar niet los. Ik lach zacht en knik "Denk je niet dat hij mijn stem herkent?" Vraag ik een beetje onzeker. "Of mijn ogen?"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 06:08 PM

Fayenna
Ik schud lachend mijn hoofd '' Nee dat merk ik dat je niet te stoppen bent, maar toch hou ik wel van je hoor '' grinnik ik. Als hij zegt dat hij me nu ook neer kan zetten begin ik snel met mijn hoofd te schudden '' Nee alsjeblieft niet '' pruil ik. Ik haal opgelucht adem als hij mij niet neerzet. Ik schud even mn hoofd '' Nee als ik je niet eerder zo vermomd had gehoord had ik het niet herkent '' knik ik '' He dat ziet hij niet hoor, hij ziet ze niet zoals ik '' grijns ik.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 06:49 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg glimlachend "Ik houd ook van jou" Ik schiet in de lach als ze pruilt en zeg "Oke dan, ik houd je wel vast" Ik glimlach en geef haar een kus. Ik glimlach en zeg "Gelukkig maar, anders zou ik hier niet levend vandaan komen" ik kijk haar glimlachend aan en druk een lange kus op haar lippen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 07:01 PM

Fayenna
Ik lach zacht '' Ben ik even blij dat, dat zo is '' grijns ik en beantwoord vrolijk zijn kus nadat hij zegt dat hij me vast houdt '' je hebt een schat '' lach ik en doe de deur met mn voet achter hem dicht. Ik schiet even in de lach '' Ik ben er ook nog, hij pakt je niet zomaar '' grijns ik en druk een kus terug naar hem. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 07:13 PM

Jason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. "You crazy one" zeg ik lachend. Ik duw haar zacht tegen de muur en druk weer een kus in haar nek. Ik grijns en zeg "Weet ik toch" Ik lach zacht en zeg lachend "Ja, nu voel ik me echt veilig hoor" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/06/2018 07:20 PM

Fayenna
'' He wat, zijn er niet twee? '' plaag ik hem en rol eventjes met mn ogen aangezien ik dit eerder heb gezegd en hij mij voor de gek hield. '' Jason '' mompel ik glimlachend als hij weer in mijn nek zit en wijs naar de muur achter me '' Mn ouders zitten gewoon in de woonkamer he '' grijns ik en streel zn nek.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/06/2018 07:23 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "You crazy two" Ik grijns even als ze zegt dat haar ouders in de woonkamer zitten en druk weer een kus in haar nek "Hm, spannend" zeg ik grijnzend en zoen haar weer. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum