ORPG//: Noah

Erste Seite  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  42  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 01.01.2018 05:30

Jason
Ik zie haar in mijn ooghoeken wat wiebelen op haar stoel en glimlach klein. Ik kijk haar aan en zeg "Ik neem de schuld op me." Zeg ik zacht. "Het maakt niet uit of hij me gelooft, je bent er niet uitgestuurd en dat is waar het om gaat" zeg ik schouderophalend. Ik lach zacht en zeg "Geloof me, ik doe genoeg verkeerd" Ik ga verder met werken en zie in mijn ooghoeken dat ze naar me kijkt. Als ze iets vraagt kijk ik op en knik "Is goed hoor" zeg ik glimlachend en dan hoor ik de bel. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Noah

von Justfororpgs. am 01.01.2018 05:23

Fayena
Ik glimlach klein en wiebel wat op de stoel en kijk naar de klok, nog eventjes en dan was deze les ook weer over. Ik maak nog wat opdracht en kijk even op s hij zegt dat het zijn schuld is “ wat doe je? “ zeg ik “ no offense maar hij geloofd je volgens mij niet hoor “ grinnik ik zacht en sla m’n hand voor m’n mond. “ Volgens mij doe jij namelijk nooit wat verkeerd “ fluister ik zacht en stop met werken en kijk hoe hij verder gaat met werken. Het was allemaal best netjes geordend vergeleken met mijn schrift. Bij mij stonden alle vakken in een schrift. “ Dus vandaag bijles na school? “ vraag ik zacht aan hem.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 01.01.2018 05:05

Jason
Ik moet zacht lachen om haar eigenwijze antwoord en knik "Ook goed"  Ik kijk even naar haar als ze haar haar goed legt en kijk dan weer naar mijn schrift. Ik knik even als ze zegt dat ze snel is afgeleid en maak weer een opdracht. Ik bijt op mijn lip als ze lacht en kijk op als ik haar hand op mijn arm voel. Ik lach ook zacht als ze zegt dat ze al snapte dat ik het over haar opdrachten had. Ik knik even en zeg " Toch sorry" Ik kijk even op als de leraar haar naam roept en ik zeg "Sorry meneer, mijn schuld, we zullen nu stil zijn." Waarop de docent knikt en ik weer verder ga met een opdracht.

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Noah

von Justfororpgs. am 01.01.2018 04:54

Fayena
Ik schud eigenwijs m’n hoofd “ Nah ik snap het vast wel ik heb het jaar toch gehaald “ zeg ik schouderophalend. Ik ga rustig verder met het werk en haal intussen een hand door mijn haren heen en leg het aan een kant voor het weer in m’n schrift hangt. Ik knik “ Ja ik ben gewoon. Snel afgeleid “ zeg ik en kijk weer op. Ik volg zijn blik naar m’n schrift en kijk er ook eventjes naar. Als hij ziet dat het er goed uit ziet knik ik maar al snel ratels hij door en kijk ik op tegen wat rode wangen en ik moet zacht lachen en leg m’n hand even op z’n arm “ ja ik snapte het al dat je m’n antwoorden bedoelde en verontschuldig je maar niet hoor, je bent gewoon een jongen die kijken altijd naar meiden “ zeg ik en ik kijk op als ik me naam weer hoor roepen door de leraar en zucht geërgerd.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 01.01.2018 04:46

Jason
Ik lach zacht en zeg "Anders kijk je er een keer naar en als je het niet snapt kan ik het altijd nog uitleggen" Als ze merkt dat ik naar haar kijk en haar hand weghaalt, bijt ik op mijn lip. "Geen probleem hoor" zeg ik en knik als ze zegt dat ik het maar moet zeggen als het nog een keer gebeurt. Ik lach zacht als ze vertelt dat ze altijd de lul is en zeg "Ik zal mijn best doen minder te praten" Ik maak weer een opdracht en kijk naar haar antwoorden die er goed uitzien. "Ziet er goed uit... je antwoorden bedoel ik... niet dat jij er niet goed uitziet..." zeg ik en ik voel mijn wangen rood worden. Hoe krijg ik het toch weer voor elkaar?

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Noah

von Justfororpgs. am 01.01.2018 04:36

Fayena
Zijn worden vullen mijn oren en ik denk wat na en kijk naar het hoofdstuk in het boek “ hm daar was ik dan ook niet bij denk “ zeg ik zacht lachend.
Ik voel zijn ogen in me prikken en kijk naar m’n hand die ik op m’n eigen schoot ligt “ sorry dit gaat automatisch “ knik ik. “ dit kan vaker gebeuren maar dan moet je het gewoon zeggen hoor “ zeg ik en ga op m’n hand zitten en schrijf met mijn andere hand. “ je wilt niet weten hoevaak ik eruit ben gestuurd omdat andere mensen praten of lachen, ik ben altijd de lul” knik ik. Ik kijk even hoe hij de opdrachten maakt en probeer het zelf dan ook wat nog best goed afgaat.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 01.01.2018 04:29

Jason
Ik lach zacht en zeg "Omdat we dat hoofdstuk vorig jaar al hebben gedaan" Ik lach zacht als ze zegt dat ze dacht dat ik het al wist en ik schud even mijn hoofd  als ik haar hand op mijn bovenbeen voel frons ik even en kijk kort naar haar. Als ze rechtop zit maak ik de tweede opdracht die ik nu wel kan zien. Ik lach zacht en zeg nog een keer "Sorry" Ik voel een kneepje in mijn bovenbeen en bijt op mijn lip. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Noah

von Justfororpgs. am 01.01.2018 04:18

Fayena
“ waarom slaan we wat over? Dat slaat ook nergens op “ zeg ik schouder ophalend en blader naar het goede hoofdstuk toe. Als Jason zegt dat hij ook moet kijken frons ik eventjes “ nou ik dacht dat meneer het wel wist maar vooruit “ knik ik en klop eventjes op z’n bovenbeen waar ik m’n hand laat rusten en ga rechtop zitten zodat hij ook nog wat van het boek kan zien. Ik pak m’n pen en schrijf het een en ander op in het hoekje wat ik moet doen en schud m’n hoofd “ SST stil nou, ik wordt door jou er straks weer uitgestuurd “ lach ik zacht en geef hem een vriendelijk kneepjes in z’n been.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 01.01.2018 04:14

Jason
Ik kijk naar Fayena terwijl ze haar schrift pakt en kijk dan naar het boek. "Ehm... We zijn nu bezig met hoofdstuk drie, maar we hebben hoofdstuk 2 overgeslagen. Dus je hebt maar één hoofdstuk gemist en die was niet zo moeilijk." Zeg ik en pak ook mijn schrift. Ik lach zacht als ik zie dat ze over het boek en leun en zeg "Hé, ik moet ook iets zien" Ik luister naar haar als ze zegt dat het niet zo moeilijk is en ik knik. "Klopt, je moet het even weten en dan kan je het wel" zeg ik en schrijf het antwoord van de eerste opdracht in mijn schrift. Ik lach zacht en doe mijn best om serieus te kijken "Nou, sorry hoor" zeg ik zacht lachend.

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Noah

von Justfororpgs. am 01.01.2018 03:33

Fayena
Mijn oren vullen zich met de stem van Jasln die zegt dat het mag omdat ik het zo lief vraag doelend op het meekijken in zijn boek. Ik schuif m’n schrift ook naar me toe richting zijn tafel en pak m’n pen erbij. “ dus waar zijn we gebleven? “ vraag ik aan hem en leun voorover over het boek heen en met m’n ellebogen op tafel “ dit is niet zo moeilijk, iedereen kan dit wel “ knik ik, Engels was niet echt een vak waar ik problemen mee had aangezien ik zo veel Engelse series, films keek en naar het buitenland ging op vakantie heb ik veel via daar geleerd. “ Maare niet zo lachen hoor, dat ziet er raar uit je moet wel een beetje serieus blijven “ plaag ik hem en haal een hand door mijn haren heen.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  42  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum