ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 12:48 PM

Fayenna
Ik grijns even '' Als je zo met mij vaker loopt dan niet nee '' plaag ik hem en kijk hem eventjes aan. Niet veel later voel ik ons weer omdraaien en moet zacht lachen. '' Someone is bossy today '' grijns ik naar hem en sluit genietend mijn ogen als zijn handen onder mijn shirt verdwijnen '' Gelukkig maar '' grijns ik en sluit weer genietend mijn ogen.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 12:53 PM

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Misschien moet ik dat maar vaker doen dan" zeg ik lachend en kijk haar even aan. Ik grijns en knik "Jep" zeg ik grijnzend en trek haar shirt uit. Ik leg mijn handen in haar zijn en laat een spoor van kusjes achter van haar nek over haar buik. Ik kijk haar even glimlachend aan en zoen haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 12:58 PM

Fayenna
Ik knik '' Daar zeg ik geen nee tegen '' grijns ik naar hem. Ik glimlach breed naar hem en laat hem zijn gang gaan. Ik kom lichtelijk overeind zodat hij het shirt makkelijk uit kan trekken en laat mezelf dan weer op mn rug vallen op bed. Ik leg mijn handen op de zijne en glimlach genietend en kijk naar hem. Als ik zijn lippen voel zoen ik zacht met hem mee.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 01:07 PM

Jason
Ik lach zacht en kijk naar haar. Ik grijns als ik haar handen op de mijne voel en laat een zuigzoen achter in haar nek. Ik grijns even trek mijn shirt uit. Ik gooi het naast het bed en zoen haar weer. Ik glimlach even tegen haar lippen en laat mijn handen weer over haar lichaam glijden.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 01:15 PM

Fayenna
'' Jason '' lach ik zacht als ik voel dat hij wat heeft gedaan in mn nek en bijt even op mn lip '' Dat kan je niet te veel doen hoor '' grinnik ik zacht. Ik kijk hoe hij zn shirt uit doet en lik even over mijn lippen heen en voel al gauw zijn lippen weer op de mijne en zoen met hem mee en streel zn nek.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 01:28 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Hm, jammer" Ik kijk naar haar en zie dat ze op haar lip bijt. Ik geef een kusje en zeg "Niet op je lip bijten" Ik lach zacht als ze naar me kijkt en zoen haar weer. Ik glimlach tegen haar lippen als ze mijn nek streelt en doe haar bh uit. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 01:31 PM

Fayenna
Ik grinnik '' Ja dan zie ik er niet meer uit straks '' grinnik ik en knik '' Sorry, maar het is jou schuld '' knik ik glimlachend en voel zijn lippen weer op de mijne en zoen genietend met hem mee. '' Wat kan jij tijd rekken zeg '' mompel ik plagend tegen zijn lippen en voel hoe mn bh ook langzamerhand verdwijnt.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 01:37 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Jij ziet er altijd goed uit" Ik kijk haar aan en pruil "Hoezo is het mijn schuld?" Ik schiet in de lach als ze zegt dat ik tijdrek en laat me naast haar neervallen. "Babe, nu heb je het verpest" zeg ik lachend en kijk naar haar. Ik zucht even en schud even mijn hoofd. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 01:44 PM

Fayenna
Ik schud lachend mijn hoofd en moet meer lachen als hij ook in de lach schiet en zucht als hij zich naast me neer laat vallen '' Ah kom op '' pruil ik en kruip dicht tegen hem aan '' Ik wacht al de hele dag op je '' fluister ik zacht in zijn oor '' Laat me nu niet in de steek '' pruil ik zacht en druk kusjes rond zijn hele boven lichaam.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 01:50 PM

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Nee, ik ga nu niks meer doen hoor, eigen schuld" zeg ik lachend en leg mijn armen om haar heen. Ik grijns als ik haar lippen op mijn lichaam voel en bijt op mijn lip. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  |  »  |  Last

« Back to forum