ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 01:54 PM

Fayenna
Ik knik en stop dan '' Nou dan moeten we maar gaan slapen he '' knik ik en kruip uit zn armen vandaan en rol hem naar zn eigen kant toe. '' Netjes daar blijven he '' knik ik grijnzend. Ik kleed mezelf verder uit en haal een hand door mijn haren heen en streel express over mn eigen lichaam heen. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 02:00 PM

Jason
Ik zucht en pruil als ze uit mijn armen rolt. "Fay" pruil ik zacht en draai me naar haar toe. Ik schud mijn hoofd en zeg "Dat kan ik niet, je bent een magneet, ik kan er niks aan doen" Ik schuif naar haar toe en bijt op mijn lip. Ik ga boven haar hangen en pruil weer. "Fayena, je bent zo gemeen" zeg ik en leun naar haar gezicht toe. "Kus me nou" zeg ik en kijk naar haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 02:06 PM

Fayenna
Ik negeer hem eventjes en kijk dan eventjes om en grijns naar hem en kijk hoe hij weer naar me toe schuift. '' Nee het was verpest, jij wilt niet meer '' knik ik en kijk hoe hij weer boven mij hangt en kijk naar hem. Ik schud mn hoofd '' Nee hoor ik ben niet gemeen '' knik ik '' Nee meneer ik dacht dat je wel genoeg had '' knik ik en streel bij de rand van zn broek.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 02:09 PM

Jason
Ik schud mijn hoofd "Ik zei dat ik niks meer ga doen, dus jij moet het doen" zeg ik en pruil even. Ik geef kusjes over haar hele gezicht en zeg "Je bent heel gemeen als je niks doet" Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Ik heb nooit genoeg van jou" zeg ik en bijt op mijn lip omdat ze de rand van mijn broek streelt. "Come on Fay" pruil ik en druk een kus op haar lippen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 02:12 PM

Fayenna
'' Hm volgens mij zei je dat ik het verpest had dus ja dan kan ik ook niet veel meer doen '' grijns ik en trek mn handen terug van hem. '' Jij was de baas vandaag toch, niet ik '' knik ik en bijt even op mn lip. Ik schud mijn hoofd '' Nee nee meneer Smith '' knik ik en beantwoord zijn kus en haal even een hand door mn haren.  

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 02:17 PM

Jason
Ik schud mijn hoofd "Nee, je had het verpest en nou moet je het goedmaken" zeg ik en pruil als ze haar handen terugtrekt. "Ik WAS de baas ja, nu niet meer" zeg ik zacht lachend en kijk naar haar. "Niet op je lip bijten" zeg ik en geef weer een kusje op haar lippen. "Ja ja mevrouw Mccomery" zeg ik en kijk glimlachend naar haar. "Pleeeeaaaassseee?" pruil ik en kijk haar met puppyogen aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 02:22 PM

Fayenna
Ik pruil “ maar ik was zo lief, waarom heb ik het mou weer verpest “ pruil ik zielig naar hem. “ Ja ik ben de baas ook niet, wat moeten we hier toch weer mee he? “ zucht ik en kijk ook maar hem. “ Jawel dat is kou schuld “ knik ik en beantwoord z’n kus. “ hm sorry Mr Smith “ “ ik ben een beetje moe “ plaag ik hem en rol op me zij en sluit even m’n ogen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 02:28 PM

Jason
Ik schud mijn hoofd "Nee, IK was lief en toen zei je dat ik langzaam ben" zeg ik pruilend. Ik lach zacht en knik "Je bent wel de baas, voor nu dan even tenminste" Ik schud mijn hoofd en geef weer een kus. "Nee, dat is zo moeilijk zoenen" zeg ik en kijk haar aan. Ik schud hard mijn hoofd en schud haar door elkaar. "Nee, je bent niet moe" zeg ik lachend en pruil even. "Fayena, je moet lief zijn voor mij" zeg ik zacht lachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/11/2018 02:31 PM

Fayenna
Ik schud m’n hoofd “ je was ook zo langzaam “ plaag ik hem “ je pestte me “ knik ik. Ik schud m’n hoofd “ Nee ik ben de baas niet “ knik ik. Ik moet zacht lachen om hem. Ik laat me door elkaar schudden en knik “ heel moe “ zeg ik. Ik schud weer m’n hoofd “ ik was heel lief tot jij ermee kapte “ knik ik pruilend.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 02:37 PM

Jason
Ik pruil en zeg "Ik pestte je niet, ik was heel lief" Ik knik "Dat is waar, want ik ben de baas en jij hebt niks te zeggen" zeg ik lachend. Ik schud mijn hoofd "Nee, niet heel moe, klaarwakker" zeg ik lachend. Ik schud weer mijn hoofd "Nee, je zei dat ik langzaam ben" pruil ik weer. Ik trek mijn broek uit en kijk naar haar. "Je houdt dit toch niet vol" zeg ik lachend en haal een hand door mijn haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  »  |  Last

« Back to forum