ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 06:29 PM

Fayena
Als hij naar de grond kijkt frons ik “ maar ik weet dat wel “ zeg ik eigenwijs “ maare, wordt je nou verlegen dat je naar de grond kijkt? “ grijns ik even. Als we beide zitten blijf ik hem aankijken. “ nou kom op vertel, doe niet zo geheimzinnig “ “ ik zal heus niks door verklappen “ knik ik “ ik zal proberen niet te lachen, maar ik kan het absoluut niet beloven “ zeg ik en pak mijn boeken er ook bij. “ Ik woon vlakbij en m’n ouders zijn nog te werk dus we hebben alle rust en tijd om huiswerk te doen “ grijns ik eventjes en pak ook mijn schrift en pen en kijk even moeilijk in het boek “ ik snap het nu al niet “ verzucht ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 06:37 PM

Jason
Ik kijk op en schud mijn hoofd "eh... nee" zeg ik zacht. Als we zitten en ze me aan blijft kijken schiet ik in de lach. "En vertel mij eens waarom ik dat aan jou zou vertellen" zeg ik grijnzend en open mijn boek en schrift. Ik knik en lach zacht als ik haar zie grijnzen. Ik pak een pen en begin met een opdracht. Ik lach zacht als ik haar moeilijk zie kijken en zeg "Geeft niks hoor" Ik leg het haar allemaal uit en we maken samen de eerste twee opdrachten. "De volgende kan je zelf wel denk ik" zeg ik en glimlach even naar haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 06:41 PM

Fayena
Ik denk even na “ nadat jij mij verteld waarom je het niet aan mij zou vertellen “ knik ik “ Ik kom altijd alles te weten hoor dus als jij het niet verteld ja dan moet ik op onderzoek uit “ knik ik. Als hij begint te lachen frons ik eventjes “ waarom zit jij dan nou weer te lachen ? “ grijns ik en kijk mee hoe hij de opdracht uitleg en probeer mee te doen MEt de eerste twee opdrachten die erbij horen. Als hij zegt dat ik de volgende zelf wel kan knik ik eventjes @ en anders hebben we vanmiddag nog “ zeg ik en richt me weer tot mijn boek en probeer de volgende opdracht zelf. Ik kijk er even na en dan in zijn schrift om het te controleren. Al snel zie ik waar ik de fout heb gemaakt en verbeter het.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 06:57 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Ik zou het jou niet vertellen omdat je zo goed als nooit tegen me praat en als je me niet meer nodig hebt dat ook niet meer zal doen en ik ken je pas net." Ik lach zacht en zeg "niks hoor" Als ik klaar ben met de uitleg en ze is begonnen met de opdracht kijk ik even naar haar. Ik maak alle opdrachten en ben na tien minuten al klaar. Ik zie dat ze haar antwoorden vergelijkt met die van mij en haar fouten verbetert. Ik knik als ze haar fout goed verbetert en glimlach even.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 07:02 PM

Fayena
Als hij verteld waarom hij het niet aan mij zou vertellen knik ik toch “ ja oké ik ben het met je eens “ zeg ik “ maar als het op school is moet daar ook wat over staan “ grijns ik. Ik maak nog wat opdrachten en vraag dan of ik naar het toilet mag. Ik loop het lokaal uit en ga door naar het kantoor van de directeur. Met moeite kom ik erin geslapen zoals ik wel vaker heb gedaan en kijk tussen de dossiers. Het duurde even voor ik Jason z’n dossier heb gevonden. Ik verstop hem onder m’n vest en ren terug naar het lokaal en neem snel plaats. Ik haal heel even diep adem “ staat het hier in? “ grijs ik en schuif de map ongezien onder m’n boek.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 07:27 PM

Jason
Ik knik even en kijk naar mijn boek. Ik maak weer een paar opdrachten en kijk even op als ze naar het toilet gaat. Terwijl ze weg is maak ik weer wat opdrachten en ik ben net klaar met de laatste opdracht als ze weer terug komt. Ik frons als ze iets onder mijn boek schuift en schuif het er een beetje onder vandaan. Mijn ogen worden groot als ik zie wat het is en ik kijk haar boos aan. "Ben je gek?!" Vraag ik woest fluisterend. "Je brengt dit na de les meteen terug en ik wil niet dat je dit ooit nog een keer doet" zeg ik boos en schuif het weer naar haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 07:32 PM

Fayena
Ik grijns en lach even als hij ernaar kijkt. Ik schrik een beetje van zijn reactie en bijt oo m’n lip “ Ah kom op het was maar een grapje “ mompel ik en stop het gelijk in m’n rugtas en kijk er even naar. Gelijk trekt het me nog meer aan en bijt weer op mijn lip. Ik voel mijn handen gewoon branden om erin te kijken maar door de reactie van Jason durfde ik niet meer. Hij was echt boos. Ik slik en ga in stilte verder met mijn werk en durf ook niet meer op te kijken en maak afwezig de opdrachten die we af moeten maken.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 07:53 PM

Jason
Ik zucht geïrriteerd als ze lacht en zegt dat het een grapje is. "Fayena dit is geen grap" Ik kijk naar haar als ze het in haar rugtas stopt en zie dat ze het graag wilt lezen. "Je waagt het niet om het te lezen" zeg ik zacht en kijk uit het raam. Ik kijk naar haar antwoorden als ze verdergaat met de opdrachten en zie dat ze afwezig is en daardoor allemaal fouten maakt. Ik wijs zonder iets te zeggen een fout aan en kijk even naar haar. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 07:59 PM

Fayena
Ik rol met m’n ogen als hij echt geïrriteerd was. “ nee ik lees het niet kom op zeg “ mompel ik en kras wat door jn m’n schrift. Als hij met z’n vinger in de weg zit duw ik hem aan de kant “ ja ik doe het fout dat weet ik ook wel ik ben niet achterlijk “ zeg ik en klap mijn schrift dicht. Ik pak het dossier en loop zo de klas uit zonder wat te zeggen. Ik loop terug naar het kantoor en kijk er nog eventjes na en open dan zacht de deur en leg het ongeveer weer terug waar ik het vandaan heb gehaald. Onderweg terug stop ik nog even bij het toilet voor ik door ga naar het lokaal en terug ga zitten aan het tafeltje.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 08:14 PM

Jason
Ik zucht en kijk haar aan. "Waarom heb je het dan gepakt?" Vraag ik. Als ze mijn vinger wegduwt frons ik en zeg "Ik probeer je alleen te helpen" Als ze de klas uitloopt frons ik en kijk haar na. De docent roept haar terug, maar natuurlijk luistert ze daar niet naar. Als ze terug is kijk ik niet op. De docent zegt "Fayena, ik wil jou na de les bij mijn bureau hebben." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum