ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 08:19 PM

Fayena
Ik zucht “ kom op het was een grapje, dat jij nou boos wordt op je eigen dossier kan ik niks aan doen “ “ jij hebt hem zelf gevuld niet ik “ zeg ik en ik kijk op als de leraar roept en dat ik na de les bij zijn bureau moet komen “ ja prima weer “ zucht ik “ dat kan er ook nog wel bij “ mompel ik en ruim mijn boeken op in mijn tas en wacht dan tot de bel gaat. Ik sta op en ga op het bureau van de karaat zitten en wacht tot iedereen de les uit gaat. “ Zegt u het maar, ik heb bijles zo dus als u een beetje haast kan maken zou dat echt heel fijn zijn “ zucht ik

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 08:30 PM

Jason
"Ik ben boos op jou Fayena, niet op mijn dossier" Ik zucht geïrriteerd. "Dat is erbij, imdat jij wegloopt zonder dat aan de docent te vragen" zeg ik. Ik stop ook alles in mijn tas en als de bel gaat zie ik dat Fayena op het bureau van de docent gaat zitten. Ik rol met mijn ogen en wacht buiten het lokaal terwijl ik tegen de muur leun.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 08:42 PM

Fayena
Ik zucht en luister half mee wat de docent zegt en knik de heletijd. “ Ja sorry de volgende keer zal ik het vragen, het spijt me “ zeg ik op een monologe toon. “ mag ik gaan? “ vraag ik en als hij knikt pak ik m’n spullen op en loop het lokaal uit en schrik als Jason daar om de hoek tegen de muur aan staat. “ moet je niet naar huis? “ zeg ik tegen hem en sla m’n tas over mijn schouder heen. “ ja je bent boos op me dus waarom zou je nog tegen me praten, je hebt vast wel wat beters te doen dan je boosheid verder op mij af te reageren “ zucht ik en loop naar m’n kluis waar ik de rest ga m’n spullen pak en m’n jas aan trek.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/01/2018 09:02 PM

Jason
Ik luister naar het 'gesprek' tussen Fayena en de docent en al vrij snel komt ze het lokaal uitlopen. "Nee ik zou jou bijles geven en ik kom mijn afspraken na." Zeg ik en loop met haar mee naar haar kluis. "Ik ben zeker boos op je. En terecht. Je hebt mijn dossier gestolen. Ik reageer mijn boosheid niet op jou af. Je hebt het zelf veroorzaakt. Je kan trouwens best iets minder brutaal tegen de docent zijn. Je mag al blij zijn dat je niet hoeft na te blijven." Zeg ik en doe ook mijn jas aan.

Reply Edited on 01/04/2018 01:10 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/01/2018 09:07 PM

Fayena
Ik zucht even “ oké Naja sorry, ik wist niet dat je daar boos om kon worden, ik heb hem gewoon gepakt en niet gestolen “ zeg ik. “ maar het spijt me echt, ik dacht dat je het echt niet erg vond, geloof me ik heb er ook niet in gekeken “ zeg ik. Ik had geen zin om met een chagrijnig persoon de rest van de dag opgescheept te zitten dus het beste wat ik kon doen en vond was op de minst m’n excuses aanbieden. “ hoe kan ik het goed maken? “ zucht ik zacht en blijf voor hem staan “ noem maar wat ik doe echt alles, het spijt me echt “ mompel ik en pak eventjes z’n handen vast. “ je bent m’n favoriete leraar “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 09:45 AM

Jason
Ik frons als ze sorry zegt en kijk haar aan. Ik rol even met mijn ogen, maar als ze dan nog een keer sorry zegt kijk ik haar weer aan. "Ik vind het niet erg dat je mijn dossier hebt gestolen. Ik vind het erg dat je iets hebt gestolen. Of gepakt." Zeg ik. Als ze vraagt hoe ze het goed kan maken haal ik mijn schouders op. "Het is al goed" zeg ik. Als ze mijn handen vastpakt kijk ik er even naar. Precies op dat moment lopen er jongens uit onze klas langs die meteen beginnen te fluiten. Ik schrik even en laat haar handen los. Ik haal een hand door mijn haar en kijk haar aan. "Het is goed..." zeg ik zacht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 09:52 AM

Fayena
Ik schud m’n hoofd, eigenlijk was school en open ruimte en als je je deur niet goed dicht doet ja dan kon ik er ook niks aan doen. Is iets wat door m’n hoofd maait maar ik hou me in om het niet te zeggen, waarschijnlijk zou hij nog bozer zijn. Ik knik eventjes “ mee het kan niet goed zijn, dit is veel te makkelijk zeg ik en ik kijk op als ik wat jongens hoor fluiten. Ik rol m’n ogen “ Ah shut up, jaloers? “ roep ik achter ze aan. Ik richt me weer tot Kason en zicht “ nee dat is het niet ik zie het aan je “ knik ik “ wat kan ik doen om het goed te maken dan alleen sorry zeggen? “ vraag ik aan hem met smekende ogen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 10:03 AM

Jason
Ik trek mijn wenkbrauwen op als ze haar hoofd schud, maar verder reageer ik er niet op. Ik schud mijn hoofd en kijk haar aan. "Het is goed, echt" zeg ik met een glimlach. Ik lach zacht om haar reactie op de jongens en ik kijk haar aan. "Er valt niks aan mij te zien. Het is goed en je hoeft niks te doen" zeg jk en lach zacht om haar smekende ogen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 10:16 AM

Fayena
Ik kijk hem achterdochtig aan als hij zegt dat het goed is. “ je bent niet z’n persoon die me nu achter de rug om gaat zwart maken he? “ zeg ik en trek mijn jas aan “ ik vind wel een manier om het goed te maken “ grijns ik even. Eerlijk gezegd had ik nog lang geen idee maar
Misschien dat hij een hint zou geven of iets los laten vanmiddag. Ik sla m’n tas over m’n schouder “ dus ga je dan mee? “ vraag ik aan hem en begin richting huis te lopen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 10:32 AM

Jason
Ik lach zacht "Stiekem wel, dus ik zou maar uitkijjen" zeg ik grijnzend. Ik sla mijn tas over mijn schouder en lach zacht "Je doet maar" zeg ik en kijk naar haar. Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar hoe ze het goed zou willen maken. Ik knik "Ja, woon je ver?" Vraag ik en loop net haar mee. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum