ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 10:53 AM

Fayena
Ik knik en lach zacht “ hm oké dan, vind je het goed als ik je dan blinddoek naar m’n huis toe voordat ik straks eieren oo het huis krijg? “ grap ik eventjes en loop het schoolplein af. “ Ik verzin wel wat? Maak je geen zorgen “ grinnik ik zacht. Als hij vraagt of ik vererf woon schud ik m’n hoofd 45 min lopen, valt mee “ zeg ik. Na 5 min lopen stop ik en zoek m’n sleutels “ nou we zijn er hoor “ glimlach ik klein en open de deur “ komt u binnen “ zeg ik. Ik hang m’n jas op en loop verder waar ik in de keuken m’n tas op tafel leg en m’n vest over de stoel hang en de kachel wat warmer zet. “ wat drinken? “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 10:59 AM

Jason
Ik lach zacht en schud hard mijn hoofd "Nee dan weet ik niet waar je woont!" Zeg ik lachend terwijl we het schoolplein aflopen. "Ik maak me ook geen zorgen, volgens mij ben jij wel een meisje dat dingen goed kan oplossen" zeg ik grinnikend. "45 minuten?! Ben je gek?" Vraag ik verbaasd. Na vijf minuten staan we voor een huis dat haar huis blijkt te zijn. "Nou, dat viel mee' zeg ik lachend. "Dankuwel" zeg ik en loop naar binnen. Ik hang mijn jas ook op en loop achter haar aan. "Gezellig huis heb je" zeg ik glimlachend. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 11:09 AM

Fayena
“ De boedling van blinddoeken was ook een ding zodat je niet wist waar ik woon maar ik vertrouw je “ zeg ik tegen hem en moet zacht lachen. Ik pak wat verschillende drinken en twee glazen en stop dat in m’n rugtas die ik gauw erna over m’n schouder sla. “ anders moeten we weer naar beneden, we hebben veel te doen “ knik ik en pak z’n hand “ schrik niet hoor het kan nogal chaotisch zijn “ lach ik zacht en trek hem mee naar m’n kamer. “ nou welkom in mijn grot “ lach ik zacht en maak wat ruimte op het bed dagboek kan zitten en zet het drinken op het kastje. “ geef me een minuut “ zeg ik en raap al mijn kleding bij elkaar en stop het in de kast, elke ochtend ging dit opnieuw om een perfecte outfit uit te kiezen. Als ik klaar ben laat ik me naast hem zakken “ dus waar wil je mee beginnen? “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 11:19 AM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Echt joh? Nou dat had ik niet verwacht" Ik kijk haar vragend aan als ze drinken en glazen in haar rugtas stopt en knik als ze het uitlegt. "Handig" Ik kijk even naar haar als ze mijn hand pakt en laat me meetrekken. "Ik zal mijn best doen" zeg ik zacht lachend. Ik kijk haar kamer rond en knik "Leuke grot hoor" zeg ik lachend. Ik knik weer en ga op het bed zitten. Ik kijk naar haar terwijl ze opruimt en als ze klaar is zeg ik "Laten we net wiskunde beginnen" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 11:22 AM

Fayena
“ nou ik vind het erg fijn dat je m’n gort leuk vind “ lach ik zacht “ zoals je kan zien ben ik goed geordend “ knik ik. Ik pak een glas water waar ik een slok van neem “ als je wat wil drinken moet je het maar pakken “ knik ik en pak intussen mijn wiskunde boeken erbij en een nieuw schrift en een pen. Als ik alles weer hen ga ik verder op bed zitten zodat ik tegen de muur aan leun “ nou kom maar op met die leerstof “ grijns ik en kijk eventjes naar hem “ ik snap bijna alles niet, je kiest wel het beste vak weer uit “ knik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 11:29 AM

Jason
Ik lach zacht en kijk naar haar. "Heel goed geordend" zeg ik lachend en schud mijn hoofd. Ik knik en zeg "Ik hoef niks dankje" Ik wacht tot ze alles heeft gepakt en goed zit en begin dan te vertellen. Je hebt deze twee hoofdstukken gemist en we zijn nu halverwege dit hoofdstuk" zeg ik. Ik lach zacht en vraag "Zullen we deze opdracht samen maken?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 11:35 AM

Fayena
“ nou als je wel wilt, je weet waar het staat “ grinnik ik. Ik blader even door het boek heen als hij zegt wat ik gemist heb en zijt even “ zeker weten niet meer? “ grap ik en ik knik op zijn voorstel “ ik had in gedachten jij maakt het en ik kijk toe maar dat werkt niet bij jou helaas “ grinnik ik en trek m’n benen op, laat me onderuit zakken en leun tegen hem aan en begin met het maken van de opdrachten en blijf naar de uitleg kijken die in het boek staat.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 11:51 AM

Jason
Ik knik en glimlach even. Ik kijk met haar mee in het boek en schud lachend mijn hoofd "Nee dit is het" zeg ik lachend en kijk naar haar. Ik lach zacht "Bij wie zou dat wel werken dan?" Vraag ik. Ze trekt haar benen op en leunt tegen me aan. Ik glimlach even en kijk naar wat ze opschrijft "Hier moet je de haakjes niet vergeten" zeg ik en wijs het aan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 12:18 PM

Fayena
Ik knik “ gelukkig maar, ik dacht dat er onverwachts wel meer aan kwam “ grinnik ik en haal mijn schouders op “ er zijn genoeg in de klas die het voor je doen, je moet maar eens opletten “ “ we hebben echt kontlikkers in de klas “ knik ik en kijk even naar hem en zicht “ dit is zo vermoeiend he “ grinnik ik en schrijf de haakjes nog snel op “ ik snap niet wat je doet en waar je de energie vandaan haalt om na school dit nog te doen “ knik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 12:22 PM

Jason
Ik lach zacht "Tot nu toe niet, maar dit is ook al veel hoor" zeg ik. "Echt? Dat heb ik nog helemaal niet gemerkt." zeg ik. Ik lach zacht als ze het over kontenlikkers heeft en kijk even naar haar. Ik knik "Klopt, maar hoe meer je oefent hoe makkelijker het wordt." zeg ik. "Ik weet het eerlijk gezegd ook niet, het is denk ik gewoon een kwestie van plannen" zeg ik en haal mijn schouders op.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum