ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 04/28/2018 08:20 PM

Anastasia
De muziek klonk goed en ik liep over de dansvloer. Ik maakte oogcontact met een aantal jongens en begon vervolgend in het midden van de dansvloer in mijn eentje te dansen. Ik ging kort helemaal op in de muziek en voelde vervolgens handen op mijn heupen. Ik draaide me om en begon met de jongen te dansen. Ik legde mijn hoofd in zijn hals snoof zijn geur op. Vervolgens Compelde ik hem niet te schreeuwen en legde mijn hoofd terug in zijn hals waar ik ongezien mijn tanden in zette. Ik genoot van de smaak en trok na een tijdje terug. Vervolgens gaf ik hem een duwtje en liep naar de andere kant van de club waar mijn ogen vielen op een andere jongen. Hij was zeker de knapste uit de groep. Ik veegde langs mijn mondhoek en beet op mijn lip terwijl ik verder danste en hem af en toe vasthaakte met mijn blik.

Lorenzo
Ik liet mijn ogen glijden over dansvloer en zag dat Anastasia al goed bezig was. Ik voelde dat de alcohol bij mij ook al goed werkte en glimlachte. Er kwam een waitress. Ik trok haar op mijn schoot en dronk kort van haar pols. Het was heerlijk om half duivel half vampier te zijn. Ik keek kort op mijn telefoon na dat ik de meid van mijn schoot af geworpen had en zag geen updates meer van Millie. Ik haalde mijn schouders op en praatte wat met Alec die het over de lekkere wijven op de vloer had.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 04/28/2018 08:31 PM

Bowie
Ik stond midden op de dansvloer stil en zag het hele gebeuren clear as water. Als haar rode ogen de mijne inkijken slik ik kort. The first thing dat door mijn gedachtes heen ging was zo snel mijn vrienden vinden en weg gaan. Ik wist zeker dat het de alcohol niet was. Ik draaide me ongemerkt om en liep er even tussen uit om te verwerken wat ik gezien had. Het was net als in mijn dromen." Waar ga jij heen?" Horde ik iemand zeggen met net zulke rode ogen als dat model dat moest de bewaker zijn." We kunnen je niet zomaar laten gaan nu je de prinses hebt gezien in haar echte versie." "Prinses?" Zei ik in de war maar voor ik het wist voelde ik een hand op mijn keel de lucht in mijn longen er uit knijpen. En nu had ik gewild dat ik naar mijn vader had geluisterd. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 04/28/2018 08:44 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en merkte dat hij weg liep. Ik fronste en bedacht me dat mijn ogen nog niet helemaal normaal waren. Ik sloot ze kort om me te kalmeren en seinde naar Lorenzo. Hij zag al dat de bewaker hem tegen had gehouden. Ik liep naar ze toe en keek naar Todd. 'Laat hem maar los Todd.' zei ik en glimlachte naar de jongen. Lorenzo nam hem bij zijn arm naar buiten en ik liep achter de twee aan de club uit. We liepen met hem het steegje in waar Lor hem tegen de muur drukte. Ik keek hem aan. 'Wat is je naam?' vroeg ik en keek naar Lorenzo en seinde dat hij hem los kon laten. Rennen had toch geen zin aangezien we sneller waren.

Lorenzo
Ik zag het gebeuren en zuchtte. Kon ze niet gewoon voorzichtig zijn? Ik liep op de jongen af en pakte hem hardhandig bij zijn arm naar buiten. Eenmaal in het steegje aan de zijkant duwde ik hem ruw tegen de muur en pakte hem bij zijn shirt vast. 'Nou?! Tong verloren?' vroeg ik hem dreigend en liet hem los als Ana het vraagt. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 04/28/2018 08:51 PM

Bowie
"Wat the hell" zei ik om de angst te bedwingen in mijn keel. Probeerde ik zo min mogelijk angstig over te komen. Wauw deze jongen had kracht door zijn hele lijf." Wat zijn jullie" zei ik terwijl ik mijn kaken opelkaar beet.

Tyler
"Nou nou zo kan nie wel weer." Ik legde mijn hand rustig op de schouder van de jongen die mijn zoon had vast geklemd. En liet mijn ogen van goud naar donkerrood kaatsen zo dat ze konden zien dat ze met een volbloed duivel te maken hadden." Keep your hands of my son young men of ik breng je om het leven" zei ik terwijl ik nu in zijn schouder kneep.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 04/28/2018 09:00 PM

Anastasia
Ik genoot van de angst in zijn ogen, maar iets klopte er niet aan hem. Als ik opeens een stem hoor achter Lor keek ik op en zag dat hij een stap naar achter deed. 'Als jij niet met je poten van mijn familie afblijft, maak ik jou af. Wie denk je dat je voor je hebt?' vroeg ik brutaal aan de man terwijl ik in zijn ogen iets bekends zag. Vervolgens keek ik naar de jongen. 'Vandaar dat je anders aanvoelt.' zei ik met een grijnsje en richtte me vervolgens weer op de man.

Lorenzo
Ik keek in zijn ogen en zag dat hij sterker zou zijn dan mij dus deed een stap achteruit. 'Je zoon stak zijn neus in zaken die hem niet aangaan.' zei ik en keek vervolgens om naar de jongen waar nog steeds de angst in de ogen stond. Ik keek naar Ana en stond met rechte rug naast haar. Zodra de man zou weten met wie hij te maken had zou hij vast wel dimmen en zijn excuses aanbieden.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 04/28/2018 09:06 PM

Bowie
Ik kwam hoestend weer op adem terwijl mijn vader me gelukkig snel ondersteunde. Ik zag een beetje wazig en merkte dat ik moe werd.

Tyler
" Ik heb je zo gezegd om niet te gaan." Zei ik grommend tegen hem terwijl ik hem over mijn schouder heen sloeg. Als het meisje iets brutaals zegt knijp ik mijn ogen fijn. Ze leek op iemand ik keek naar de jongen die zo goed als wat luisterde. En zag het Lincoln teken in zijn nek. Ik grijnsde breed "iemand waarvoor je zou moeten buigen kleine meid heb respect voor je ouderen." Zei ik met een lachje "have fun kleine duivels." Ik spreiden mijn vleugels en vloog weg met Tyler over mijn schouder geslagen. Waarom had ik zo een domme zoon gebaard. 

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 04/28/2018 09:15 PM

Anastasia
Ik keek hem vuil aan en keek hoe hij weg vloog. Ik gromde geïrriteerd. 'Die vent heeft mijn hele avond verneukt.' zei ik en keek naar Lorenzo. 'Maak je niet te druk. Als die jongen iets duivels in zich had gehad was zijn bloed toch niet zo heel lekker geweest.'zei hij. Ik beet op mijn lip en knikte. 'Laten we naar huis gaan. Ik ben het wel zat.' zei ik en liep naar voor waar ik een taxi aan hield. 'Ik zie je nog, ik ga nog even terug.' zei hij. Ik knikte en stapte geïrriteerd de taxi in en liet hem naar huis rijden.

Lorenzo
Ik keek nadat Ana weg reed nog even naar de lucht waar de man en de jongen net verdwenen. Ik rolde mijn ogen en liep naar binnen waar ik mijn vrienden terug zocht en flink aan de zuip ging. Ik moest dit even van me af weten te zetten en aangezien ik Millie niet had die me kon afleiden, zocht ik het wel in de drank en het bloed.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 04/28/2018 10:07 PM

Bowie
De volgende morgen werd ik wakker met barstende koppijn. Ik zag dat ik op de bank had gelegen en rook een bacongeur. Gister kon ik me helaas niet herinneren behalve dat ik super veel had gedronken en mijn vader me moest ophalen. Ik kwam overeind en liep naar de keuken "goeiemorgen slaapkop klaar voor school?" Ik gaapte "school?" Ik ging zitten aan de salon en begon aan mijn ontbijt." Als je niet van huis was weg gelopen zou je geweten hebben dat je nu school hebt." Zei mijn vader neerbuigend "ja sorry van gister." Ik kwam overeind en moest snel doen ik rende naar mijn kamer maakte me snel klaar en vloog zo de deur uit richting Phoenix high. Ik nam mijn range rover en nam nog even een parasetamol om wakker te worden.

Millie
" Natuurlijk is Millie nog maagd ze is like de meeste stricste persoon van school." Zei Maddy terwijl ik glimlachte "jep zo schoon als de heilige Maria" van de boeken. Ik keek kort op naar Lorenzo die rustig met een joint in zijn mond bij zijn vrienden zat. Op school voelde het alsof ik nog steeds de Millie was die alle regeltjes perfect volgde terwijl dat niet zo was." We hebben les komen jullie mee?" Zei ik tegen Rose en Maddy terwijl ze knikte en mee liepen richting de les Standford high vroeger de night academy maar dat was afgeschaft door de koningin. Alle slaapkamers waren gewoon clubs of lokalen geworden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 04/28/2018 10:17 PM

Anastasia
Ik liep met mijn boek in mijn rechterhand door de gangen. Ik had oortjes in en zocht mijn kluisje op. Nog steeds was ik geïrriteerd door gister en ik kon het dan ook zo slecht los laten. Ik klapte mijn kluisje dicht en zag opeens Chris waardoor ik lichtelijk schrok. Ik gaf hem een stoot tegen zijn borstkas en trok mijn oortjes uit. 'Is jou nooit geleerd iemand niet te begluipen?' vroeg ik hem. Hij lachtte. 'Ik heb je 10 keer geroepen beaut.' zei hij. Ik glimlachte. 'Kom, we hebben les.' zei ik en sleepte hem aan zijn arm mee naar het lokaal.

Lorenzo
Ik haalde een hand door mijn haar en lachtte om Alec. 'Moeten we niet naar de les?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb niet echt zin.' zei ik en liep door de kantine heen naar buiten met hem achter me aan. Ik nam een hijs van mijn joint en ging buiten het lokaal zitten waar ik wist dat Millie les zou hebben. Dan kon ik door het raam naar haar kijken zonder dat iemand het ook maar hoefde op te merken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 04/28/2018 11:12 PM

Bowie
Ik liep mijn school binnen en zag Filip en Sasha." Hey waar was je Gister je was opeens weg" zei Sasha bezorgd "ik was net jullie en mijn vader zei dat je hem heb gebeld omdat ik stront gezopen was." Zei ik fronsend "eh nee we didnt." Zei Filip terwijl ik in de war raakte." Ik moet even naar de wc moment" zei ik terwijl ik mijn vrienden achterliet in de hal en op mijn telefoon keek "nu ik me zo herinner kan ik die avond niet eens meer na vertellen."

Millie
Ik maakte aantekeningen en voelde dat Lorenzo een oogje in het zeil hield. Ik werd er nerveus van en moest denken aan gisteravond waar hij me nog bespeelde met zijn vlugge vingers. Opgroeien als tienermeisje was al moeilijk maar een duivelsvriendje tevreden houden was nog moeilijker omdat hij snel stik jaloers kon worden of boos. Het laatste wat ik wilde was Lorenzo kwijt raken.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum