ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/24/2018 10:44 PM

Lorenzo
Ik rolde mijn ogen. 'We zijn terug samen, problemen mee?' vroeg ik hem en keek nog eens de zaal rond. 'Weet je nu waar ze is of niet? Het is dringend.' zei ik tegen hem en vroeg me af waar ze was.

Dylan
Ik gromde en liet mijn hand met en pets neer komen op haar bil om vervolgens weer haar borst vast te nemen. Ik voelde aan haar dat ze dicht bij een orgasme zat en dat werd ook snel mondeling door haar bevestigd. 'Kom maar.' hijgde ik en voelde haar orgasme doordat mijn dick zowat werd afgemolken. Ook mijn hoogte punt kwam dichterbij en ik probeerde het iets uit te stellen maar het duurde niet lang voordat ook ik klaar kwam. Ik liet mezelf uit haar glijden en draaide haar weer op haar rug. Ik kroop met mijn hoofd tussen haar benen en liet mijn tong zijn werk doen om haar schoon te likken en haar nog plagerig te laten genieten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/24/2018 10:36 PM

Maddie
Als hij me eerst teder neukt laat ik een aantal kreunen gaan. Maar wanneer hij switcht naar kinky Dylan worden mijn kruenen steeds regelmatiger. Ik ondersteunde mezelf door zijn handen vast te nemen die op mijn borsten lagen en ging op en neer op zijn D. De seks was altijd al goed geweest tussen ons.'' Dylan ik ga komen'' zei ik hijgend en kreunend.

Bowie
Als Lorenzo me vraagt of ik Millie heb gezien kijk ik hem bespottend aan.'' Zins wanneer ben jij opzoek naar iemand die je niet meer boeit..?'' Vroeg ik hem terwijl Millie hem wel duidelijk had gemaakt dat ze hem niet meer wilde.. of was dat nu niet meer zo? Ik stak mijn joint op en keek op naar Ana die metRoan stond te praten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/24/2018 10:17 PM

Dylan
Ik beet op mijn lip als ze mij tegelijkertijd begon af te trekken. Ik nam haar linkertepel tussen mijn tanden en beet er zachtjes in. 'Je maakt me helemaal gek.' hijgde ik haar vervolgens toe en liet een grommetje ontsnappen. Ik merkte dat ze al erg nat was en ook mijn vriend had ze erg laten steigeren. Ik liet mijn hand uit haar string glijden en deed deze uit. Ik haalde haar hand van mijn vriend af en ging plagend met het topje steeds langs haar opening. Na een paar keer liet ik mezelf in haar glijden en begon eerst op een rustig en teder tempo. Ik drukte mijn lippen ook tegen de hare en zoende haar innig. Na een minuut ongeveer werd ik gretiger. Ik begon harder te stoten en ging even uit haar om haar op haar buik te draaien. Ik trok haar aan haar heupen wat omhoog en ging terug in haar. Op een snel tempo neukte ik haar en mijn handen omvatte haar borsten.

Lorenzo
Het duurde iets langer, maar er zouden geen sporen meer moeten zijn van wat er gebeurd was. Ik liep alsof er niks was gebeurd weer de zaal binnen. Zo te zien had ik niet alleen de eerste dans van mijn zoon en zijn nieuwe vrouw gemist, maar ze waren ook al vertrokken op huwelijksreis. Ik zuchtte teleurgesteld en keek de zaal rond. Ik zag Bowie en liep naar hem. 'Heb je Mills gezien?' vroeg ik hem terwijl ik haar even niet in de zaal zag.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/24/2018 10:06 PM

Maddie
Als hij me begint te vingeren steek ik mijn hand uit om hem af te trekken wat gemakkelijk lukte. Ik liet een aantal kreuntjes gaan en was al aardig nat hij deed het echt goed.

Bowie
Alles werd afgeruimd in de zaal terwijl ik in mijn eentje nog een joint aan het draaien was. Als ik Lorenzo zie binnenkomen een met een heel ander pak aan frons ik. Ik besloot me er niet op te focussen en merkte nu wel echt hoeveel Roan op me leek eigenlijk ik gedroeg me totaal niet als een royal meer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/24/2018 09:14 PM

Hailey
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb jou nooit verkozen boven haar. Dat heeft ze zelf zo laten lijken door afstand te nemen en met Dylan mee te gaan naar Moskou.' zei ik tegen hem en zuchtte kort. 'Ik zal wel met haar praten als ze terug komt.' zei ik en keek naar Roan die zijn kleding weer aan trok en besloot hetzelfde te doen.

Dylan
Mijn lippen dwaalden vervolgens nog verder naar beneden waar ik tussen de rode banden op haar buik kusjes zette. Een hand liet ik los van haar pols en liet ik in haar string glijden om haar te verwennen. Met de ander gleed ik nu naar haar zij en wurmde mijn hand onder haar rug om haar bh los te maken. Als die eenmaal los is trok ik die uit met mijn vrije hand terwijl de andere door ging met vingeren. Mijn mond vond al gauw haar tepel en nam deze naar binnen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/24/2018 09:10 PM

Maddie
Als hij het hef in handen neemt verlaat een zachte kreun mijn lippen. Ik voelde van alles door mijn lichaam heen gaan zijn kusjes waren zacht en lief.'' Babe'' zei ik zacht terwijl ik op mijn onderlip beet en keek naar wat hij deed.

Roan
''Aha.. ik denk dat Maddie gewoon niet aan je heeft gedacht de afgelopen maanden.. omdat je misschien altijd al op nummer 1 voor haar stond en nu Dyl in haar leven is.'' Zei ik zacht tegen haar ''maarja jij verkoos mij ook boven haar,, misshien heeft ze dat als verraad gezien.'' Het kon van alles zijn ''als ze terug is moet je het haar maar is vragen.'' Ik trok mijn kleding aan en moest mijn ouders nog spreken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/24/2018 08:48 PM

Hailey
Ik zuchtte even als hij erop verder gaat en ging recht zitten met mijn voeten over de rand van het bed. 'Nee, want ik weet niet waar het fout is gegaan. Toen ze haar bruidsjurk paste om met jou te trouwen hadden we nog gepraat maar er kwam bijna niks uit haar. Toen heb ik haar ergens overgehaald om terug naar Dylan te gaan blijkbaar. Sinds dien hebben we niet meer gepraat.' zei ik.

Dylan
Ik grijnsde breed en liet me gewoon duwen. Ik bekeek haar en voelde haar drietand over mijn borst glijden. Als ze dat zegt word ik helemaal gek. Ik draaide ons om en pinde haar handen past op het bed met de mijne. Mijn mond drukte kleine zuigzoentjes in haar nek en ging zo naar beneden naar haar borsten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/24/2018 08:33 PM

Maddie
Ik glimlachte en was blij dat hij het leuk vond ik zoende met hem mee en lijden hem ondertussen naar het bed waar ik hem op duwde. Ik deed wat muziek op om de sweer op te zetten en ging boven hem hangen met een duivelstafje streelde ik over zijn borstkast ik bracht mijn lippen naar zijn oor ''zorg dat ik vanavond goed slaap heer Lincoln.'' Zei ik met een grijnsje en beet kort in zijn oorlel. 

Roan
Als ze het zo zegt merk ik dat ze zich misschien buitengesloten voelde op de bruiloft.'' Jij hebt nog steeds niet dingen uitgepraat met Maddie hé?" Zei ik zacht tegen haar terwijl ik me niet kon voorstellen waarom Hailey eigenlijk geen bruidsmeisje was.. ze kende Hailey al zo lang. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/24/2018 08:20 PM

Hailey
Ik lachte. 'Ik ben voor vannacht ook nog niet klaar met jou.' zei ik terwijl ik even op adem moest komen. Ik glimlachte naar hem als hij door mijn haar streelt. 'Waarschijnlijk hebben ze het niet eens opgemerkt. Ik kan me niet voorstellen dat ze mij überhaupt missen en ze waren veel te veel met elkaar bezig.'

Dylan
Ik genoot van onze tijd samen en voelde me echt weer gelukkig. Voordat ik Maddie had leren kennen wist ik nooit hoe ik weer gelukkig zou moeten worden, maar Maddie heeft me weer gelukkig gemaakt. Als we eenmaal terug binnen zijn droogde ik me af en spoot heel wat aftershave op om weer lekker te ruiken in plaats van naar het water van het meer. 'Ben je bijna klaar daarbinnen?' vroeg ik door de badkamer deur en keek op als ze uit de badkamer komt. Mijn mondhoeken schoten meteen omhoog. 'Wat ik wel niet allemaal in je te weeg breng, duiveltje van me.' zei ik en trok haar tegen me aan en plaatste mijn lippen tegen de hare.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/24/2018 08:01 PM

Maddie
Ik glimlachte breed en bleef hem zo een tijdje in het water zoenen terwijl we af en toe wat spetterde en lol maakte. Maar zodra we uit het meertje waren was het voor mij tijd om me klaar te maken voor mijn honeymoon. Ik droogde me af in de badkamer en douchte nog even snel waarna ik mijn kousen en rode lingerie aantrok. Ik fohnde mijn haren en voor de lol deed ik een tiara op met duiveloortjes vanavond was ik even niet meer een engeltje.

Roan
Ik keek grijnzend naar haar ''ik krijg bijna weer een stijve door jou.'' Zei ik met een lachje terwijl ik mijn lippen op de haren plaatste en haar voorzichtig weer op bed liet liggen.'' Wat zouden Maddie en Dylan niet denken van ons 2?'' Zei ik met een lachje tegen haar terwijl ik met mijn rechterhand door haar haren ging.

hotop.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum