ORPG|| met walkingdead.

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  87  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 29.04.2018 10:58

Anastasia
'Ik gaf hem mijn bloed, hij is oké.' zei ik tegen Millie en haalde een hand door mijn haar. Als hij wakker schrikt en achteruit deinst probeer ik hem gerust te stellen. 'Het is oké. Ik zal je niks doen. Ik weet inmiddels dat je bloed niet zo zoet is.' zei ik. Ik keek rond en rolde mijn ogen. 'Omdat hij geen mens is sukkels.' zei ik en Compelde de jongen om rustig te blijven en met mij mee te lopen. Misschien dat ik hem alles kon uitleggen op een rustigere plek.

Lorenzo
Als Millie me al snel weer voorbij loopt keek ik haar na en beet mijn kaken samen. Ik liep naar hem toe en zag dat het de jongen van gister was. Ik keek Ana aan die hem meenam. Ik zuchtte en richtte me weer op Millie. 'Waar jij je druk om maakt. Die eikel reed je bijna kapot.' zei ik en liep van haar weg terug richting het bankje. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 29.04.2018 11:10

Bowie
Ik liep met het meisje mee maar na 5 seconds werkte haar hypnose niet meer. Ik stopte met lopen en keek naar haar." Wat ben je?" Vroeg ik gelijk terwijl ik naar haar keek en haar beauty ondoordringbaar was.

Millie
Ik keek Anastasia na en de vreemde jongen. Als Lorenzo dat zegt loop ik hem achterna en nam zijn arm vast "wees niet zo jaloers dat ik me even zorgen maakte om die vreemde was uit reflex.. En je weet dat ik je straks bedank op mijn mannier." Zei ik gelijk tegen hem terwijl ik straight met hem moest zijn voordat hij een lange tijd jaloers en boos kon blijven. Als ik mijn lichaam gaf was hij binnen een mum van tijd weer mijn snoepje. 


 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 29.04.2018 11:32

Anastasia
Als ik merk dat hij gestopt is met lopen rolde ik mijn ogen en pakte hem bij zijn pols. Ik trok hem eenmaal binnen een lokaal in en zette hem op de voorste tafeltjes terwijl ik op het bureau van de docent ging zitten. 'Hoe kan het dat je duivel in je hebt zitten en je weet hier niks van af?' vroeg ik hem. Ik keek hem even stil aan. 'Wat is je naam?'

Lorenzo
Ik zuchtte en rolde kort mijn ogen. 'Ik ben niet jaloers.' zei ik en keek rond of iemand opmerkte dat we praatte. Ik haalde een hand door mijn haar en glimlachte als ze zegt dat ze me gaat bedanken. 'Daar hou ik je aan.' zei ik en ging op het bankje zitten waarna ik keek naar een docent die de brand van de auto probeerde te beperken.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 29.04.2018 11:56

Bowie
"Ik heb geen duivel in me." Zei ik verward tegen haar "Bowie.. Bowie Carter" ik wist niet waarom ik mijn naam vertelde en  keek haar aan. Dit was bullshit "dus nu je mijn naam weet ga je me om het leven brengen?" Vroeg ik terwijl ik naar haar keek.

 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 30.04.2018 11:32

Anastasia
'Ach doe normaal. Ik ga je niet vermoorden.' zei ik en rolde mijn ogen. Ik maakte mijn ene oog goud en mijn andere oog rood en keek hem aan. 'Zie je dit?' zei ik wijzend naar mijn ogen. 'De goude kleur geeft aan dat ik een duivel ben. Eigenlijk volbloed net als je vader. Als het niet was voor dit oog?' ik wees naar het rode oog. 'Dit geeft vampierisme aan. Het komt niet vaak voor maar de Lincoln familie. Mijn familie zit er vol mee.' zei ik tegen hem en haalde kort een hand door mijn haar. 'Heb je je nooit anders gevoeld dan anderen? Of een keer iets gedaan wat je niet kon verklaren?' 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 30.04.2018 11:40

Bowie
Als ze over mijn vader begint frons ik al helemaal." Ik ben 100 procent mens en mijn vader ook." Zei ik verveelt tegen haar. Al had ik mijn doubts over mijn vader.. mijn vader had helemaal geen familie zolang ik me kon herinneren..  volgens hem was hij weg gerend van huis a long time ago en had hij niks meer vernomen van zijn familie." Wel heb ik vreemde nachtmerries die ik niet verklaren.. En heb ik mijn moeder nooit gekend als dat je helpt."

Millie
School was snel voorbij gegaan terwijl ik de limo zocht van Lorenzo en hem al snel vond. Ik stapte in en sloot de deur waarna ik nog even keek of iemand me had gezien. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 30.04.2018 12:15

Anastasia
'Waar droom je over?' vroeg ik hem dan en beet op mijn lip. Hij was echt geen lelijke jongen. Erg aantrekkelijk zelfs. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ana hou je in. Ik haalde diep adem. 'Hoe ben je hier überhaupt gekomen? Deze school is door heksen beschermd voor mensen ogen dus je moet dit gebouw ooit in je leven gezien hebben als duivel.'

Lorenzo
Ik zei nog even gedag tegen Alec en Chris en liep vervolgens richting mijn limo. De deur werd voor mij opengehouden waarna ik instap en millie zie. Mijn grijns word alleen maar groter en ik trok haar over de leren bank naar me toe. Ik drukte meteen mijn lippen tegen de hare. 'Ik weet niet hoe lang ik dit nog geheim kan houden. Ik wil je al de hele dag aanraken.' zei ik en drukte mijn lippen terug.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 30.04.2018 12:33

Bowie
"Over mensen zoals jou als jullie mens zijn dan." Zei ik tegen haar ik schudde mijn hoofd "ik heb het je al gezegd ik ben 100 procent mens en heb geen gekke krachten zoals jou en die vriend van je." Zei ik tegen haar "en ik ben geen duivel nooit geweest." Ik kwam overeind.

Millie
Ik zoende gelijk met hem mee en zetten mijn beiden benen naast de zijne zodat ik goed op zijn schoot zat en zijn stropdas vast kon nemen." Het schoolfeest je gaat met mee naar het schoolfeest dan kan ik je exen laten weten dat je mijn snoepje bent." Zei ik grijnzend ik had totale schijt aan mijn ouders ik wilde Lorenzo voor mij alleen. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 30.04.2018 12:54

Anastasia
'Suit yourself.' zei ik tegen hem. 'Maar als ik jou was zou ik toch nog een keer met je vader praten.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik kwam overeind van het bureau. 'Mocht je niet meer bang zijn en je hebt nog vragen weet je me inmiddels wel te vinden.' zei ik schouder ophalend en liep langs hem het lokaal uit.

Lorenzo
Ik grijnsde tegen haar lippen. 'Meen je dat echt?' vroeg ik haar en keek haar aan. Eindelijk van dat geheimzinnige gezeik af zijn. Geen jongens meer die haar benaderen. Als ze wisten dat ik haar vriend was durfde ze nog niet eens in dezelfde hal te lopen als Millie.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 30.04.2018 11:17

Bowie
''Wacht wat je laat me gewoon gaan?'' Zei ik terwijl ik haar achterna liep ik nam haar pols vast en voelde een steek door mijn hart gaan diezelfde steek van toen ik haar voor het eerst zag. Ik liet haar snel weer los ''bedankt.. voor het redden van mijn leven.'' Zei ik toen maar terwijl ik vervolgens de uigang zocht. 

Millie
''Ja dat meen ik.'' Zei ik met een grijnsje terwijl ik nog een kusje op zijn lippen plaatste en vervolgens glee naar zijn nek waar ik met een aantal zuigzoentjes begon. Mijn handen knoopte zijn bloesje op terwijl hij echt lekker rook. Ik kon de hele dag wel seks hebben met Lorenzo want neuken kon hij als de beste.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  87  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum