ORPG|| met walkingdead.

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  87  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 01.05.2018 11:08

Anastasia
Ik liep glimlachend weg en voelde dan opeens zijn hand om mijn pols. Ik graspte kort naar adem en keek naar hem om. Ik bleef even verstijfd staan en keek hem na hoe hij zocht naar de uitgang. Dat was heel vreemd. Ik beet op mijn lip en liep naar de aula waar ik even ging zitten. Ik kon het hier beter niet met iemand over hebben.

Lorenzo
Ik beet op mijn lip als ik haar in mijn nek voelde. Dat was wel een zwak plekje van me. Ik voelde mijn vriend ook al groeien en liet haar haar gang gaan met mijn blouse terwijl ik mijn jasje al van mijn schouders schoof. Ik kon niet wachten tot het bal. Dan werd alles open gegooid en kon ik dit doen waar en wanneer ik wou.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 01.05.2018 05:59

Bowie
Ik kwam thuis en vond mijn vader op de bank dood normaal gewoon televisie te kijken." Welkom terug ik horde je auto niet op de oprit komen" zei hij als de strenge vader dat hij was." Nou die is tegen een boom aangeknald en nu heb ik geen auto meer." Zei ik simpelweg "we kopen wel een nieuwe." Zei hij schouderophalend "let de volgende keer wel op waar je rijd." Het kon niet dat mijn vader een duivel i ik besloot wat er gebeurt is vandaag voor mezelf te houden "ik ga naar mijn kamer."

Tyler
Als hij zo afstandelijk doet voel ik dat er iets aan de hand was. Ik kwam overeind "wacht Bo." Als hij luisterd gaat de bel ineens ik verwacht nooit gasten rond 22:00." Ga maar ik doe wel open" hij knikte en liep naar boven ik deed de deur open en tot mijn verbazing zag ik Anastasia Lincoln staan "Wat een surprise."

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 01.05.2018 06:38

Anastasia
Om een of andere reden voelde ik aan waar ik moest zijn. Van binnen voelde ik dat ik hierheen moest komen. Ik belde aan en haalde een hand door mijn haar. Als de vader open doet keek ik hem aan. 'Ik neem aan dat je de prinses van de hell wel binnen laat komen, of moet ik een bevel bij mijn ouders verkrijgen?' vroeg ik en liep langs hem naar binnen. Ik zag dat Bowie nergens in de buurt was dus richtte me op de man. 'Waarom vertel je je zoon niet over wat hij is? Over wat jij bent?' vroeg ik hem en schoof mijn zonnebril in mijn haar. Die ik ophad voor het dramatische effect, aangezien het avond is.


Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 01.05.2018 07:05

Tyler
"Ik vertel mijn zoon niet wat ik in werkelijkheid Ben om hem te beschermen tegen certain people." Zei ik terwijl ik een buiging maakte "uwe excelentie." Niet te geloven ik boog voor het eerst in mijn hele leven." Mijn zoon is gewoon een mens en ik hou het liever zo in reqeust van zijn moeder.. Ik denk dat je nu wel genoeg weet lijkt mij."

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 01.05.2018 07:24

Anastasia
Ik glimlachte als hij boog voor mij en keek hem aan als hij weer recht stond. 'Lijkt mij niet. Voor wie heeft hij bescherming nodig? Ik heb hem ontmoet. Hij heeft veel kracht.' zei ik en keek rond in hun huis. 'Je zou hem niet moeten verbergen. Hij kan veel bereiken. Een zielig mensen leven is niks waard.' zei ik en keek weer naar hem. 'Zou jij moeten weten als Volbloed duivel die een nederig bestaan leeft hier.' zei ik en hoorde boven iets omvallen. Hij is dus wel hier. 'Toen hij me aanraakte. Hij bleek iets te voelen, net als mij. Enig idee waarom?' vroeg ik hem en pakte een beeldje op wat op een van de kasten stond.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 01.05.2018 07:49

Tyler
 "Well heb je ooit is gehoord over het bekende verhaal the 3th King van de hell die op een dag verdween." Zei ik tegen haar "hoe hij zijn familie verraden and became a vow." Ik zette mijn hand op haar schouder "ik heb hem zien sterven voor jou bloed en vlees en ik heb gezworen dat ik nooit meer terug keer naar de hell om hem mijn respect te tonen.. en ja mijn zoon bezit krachten.. krachten die hij heeft gekregen om ze vervolgens mee te nemen naar het graf.. he will never become one of us."

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 01.05.2018 07:55

Anastasia
Ik luisterde naar hem en keek kort naar zijn hand op mijn schouder. Het voelde vertrouwd om een of andere reden. Ik slikte kort en keek in zijn ogen. 'Misschien moet je hem laten beslissen wat hij wilt. Niet alle duivels zijn hetzelfde.' zei ik en zette het beeldje neer voor ik hem zou laten vallen. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Volgens mijn ouders is er niets waar van dat verhaal. Al doet mijn moeder er zenuwachtig over. Maar goed. Teresa Lincoln zal eens ergens eerlijk over zijn.' zei ik en liep terug richting de voordeur. 'Denk erover na. Hij hoeft niet per se te worden als de anderen.' zei ik tegen hem en liep de deur uit waarna ik in mijn Jaguar stapte en wegreed.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 01.05.2018 10:50

Tyler
Ik keek haar na en nam diep adem ze leek verschrikkelijk veel op T. Ik nam diep adem en hoopte dat Bowie was gaan slapen.

Bowie
Ik keek uit het raam en zag Anastasia vertrekken in haar dure sportwagen. Ik kreeg steeds meer interesse in haar al vroeg ik me af wat ze hier deed. Mijn vader had haar vast afgepoeierd met het verhaal over wat er gebeurt is. Iets in me bleef ontkennen dat mijn vader niet bovenntuurlijk is. Want eigenlijk wilde ik dat het niet zo was. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 01.05.2018 11:20

Anastasia
Onderweg naar huis bleef dat gevoel van de aanraking van zijn vader maar aan me knagen. Het voelde zo bekend. Ik parkeerde in onze garage en liep binnen waar mijn ouders in de woonkamer stonden te ruziën. 'Het kan niet anders Clarence. Het is hem echt!' riep mijn moeder. 'Ik ben zo klaar met die obsessie. Misschien moet je eens accepteren dat je met mij getrouwd bent. HIJ HEEFT JE VERDOMME IN DE STEEK GELATEN. ACCEPTEER DAT DAN!!' riep mijn vader woedend. 'Zo te horen is het hier ook weer gezellig.. Over wie gaat dit?' vroeg ik en keek de twee confronterend aan. 'Nou?' Mijn moeder zuchtte. 'Niemand Ana, ga naar je kamer.' zei ze en ik rolde mijn ogen. 'Je weet dat dit niet bepaald helpt in onze moeder dochter relatie?' vroeg ik en zuchtte. Ik liep naar boven waar ik mijn spullen dropte en Lorenzo een berichtje stuurde.

Lorenzo
Ik zuchtte en liep richting mijn bed. Ondertussen trok ik mijn shirt uit en dacht aan Millie. Het werd tijd dat onze relatie openbaar werd. Ik haatte het om alleen te moeten slapen. Als ik eenmaal in mijn bed lag keek ik op mijn telefoon. Ana appte me dat ze bij die man was geweest. Die vader van dat joch wat Millie bijna vermoordde. Dat zal vast wat zijn geweest.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 02.05.2018 12:08

Bowie
De volgende morgen had ik ontbijt met mijn pa volledig geskipt. Als hij bleef liegen tegen me hoefde ik niet met hem te praten. Why in de hell zou Anastasia in Godsnaam voor me deur staan en een kwartier met mijn vader lopen praten.. en de avond in de club waar geen moer van klopte.

Tyler
Ik was al vroeg uit huis gegaan en besloot voor de veiligheid van mijn zoon naar mijn broer te gaan. Ik wist dat hij me niet met open armen zal opvangen in het begin maar het bleef mijn broer en onze band bleef sterk wat er ook gebeurde. Ik parkeerde op de oprit van een geweldige villa en stapte uit. In mijn hoofd probeerde ik een speech voor te bereiden maar het lukte me niet. Het was lang geleden dat ik Conor had gezien hij zal vast nu kinderen hebben en het mooie leven lijden van wat ik had gehoord was dat hij getrouwd was.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  87  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum