ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/02/2018 12:17 AM

Lorenzo
Na nog een blik in de spiegel te hebben geworpen liep ik naar beneden waar ik mijn jasje nog aantrok en de deur opende. Ik zag die vent van eerder bij de club buiten en beet mijn kaken samen. 'Wat moet jij hier?' vroeg ik bot en bekeek hem van top tot teen. 'Wij houden niet van vreemden op ons terrein.' siste ik en keek op als ik achter mij de stem van mijn vader hoorde. 'Ga naar school Lor, hij is een oude bekende.' zei hij terwijl hij wel verstijfd leek. Ik keek de man nog een keer vuil aan en stapte in de limo die al klaar stond.

Conor
Als ik buiten Lorenzo tegen iemand hoor praten liep ik naar de voordeur. Als ik Tyler zie versteen ik. Mijn kaken beet ik samen om hem niet meteen op zijn smoel te slaan. 'Ga naar school Lor, hij is een oude bekende.' vertelde ik hem en wachtte tot de limousine het terrein af was voor ik Tyler bij zijn kraag nam en een klap tegen zijn gezicht gaf met mijn vuist. 'Die is voor je moeder, Xenia en ohja Teresa.' zei ik en liep vervolgens naar de deur die ik open hield. 'Ik hoop dat je een goed verhaal hebt.' zei ik en wachtte tot hij binnen was voor ik de deur sloot.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 05/02/2018 12:45 AM

Tyler
Als ik een vuist krijg wankel ik kort maar kom ik gewoon weer tot mezelf. Ik grijnsde breed "goed om jou ook weer te zien." Ik liep naar binnen "je zoon lijkt op je al was dat niet onze eerste ontmoeting." Ik keek rond en zag Julie zitten in de tuin met een baby in haar armen ze was prachtig om te zien "ik heb je gemist broer maar er zijn wat dingen gebeurt die ik niet in 1 keer kan uitleggen.. maar laten we zeggen dat dingen uit de hand zijn gelopen." Ik had over hoe ik Bowie kreeg in mijn leven het was zijn moeder die ik om het leven had moeten brengen om Bowie een beter leven te geven. Haar ziel kon Bowie volledig als mens laten functioneren zodat hij niet opgeslokt zou worden door die duivelse vloek die over mij en de rest van mijn familie heerst. Ze werd paaronegluk zwanger maar wilde graag voor Bowie dat hij zou leven als mens ze minachten me niet.. maar ze wist wat ik allemaal kon verrichten als duivel.. incest, moord en een heel slecht persoon worden en dat wilde ik voor Bowie niet omdat ik zijn moeder dat schuldig was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/02/2018 12:52 AM

Conor
Kort fronste ik wanneer hij vertelde dat hij Lor eerder had ontmoet. Eenmaal in de woonkamer schonk ik 2 glazen bourbon in en gaf een aan hem. 'Begin bij het begin, we zien wel hoe ver we komen. Het lijkt me dat je heel wat uit te leggen hebt.' zei ik en nam een grote slok van mijn bourbon terwijl ik in mijn zetel ging zitten. Eigenlijk moest ik Teresa berichten, maar ik wou eerst zelf horen wat hij te vertellen had.

Anastasia
Zuchtend stopte ik op de dichtste parkeerplaats bij de school en stapte uit. Als ik Chris zie glimlachte ik zwak. 'De hele school praat over je.'zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Vertel me eens iets nieuws.' zei ik en zag aan zijn blik al dat het dit keer anders lag. 'Ze hebben het over je reddingsactie voor dat mens.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Dat is omdat ze maar het halve verhaal kennen. Hij is geen mens. Hij is een duivel. Het zit alleen... geblokkeerd ofzoiets.' zei ik en keek rond. Iedereen was inderdaad aan het fluisteren. 'Denk maar niet dat ik opeens goed ben hoor jongens. Ik kom nog steeds voor jullie families in jullie slaap.' riep ik door de hal en liep vervolgens richting mijn kluisje. Als ze maar niet denken dat ik opeens soft ben geworden.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 05/02/2018 01:03 AM

Tyler
Ik nam het glas aan "first vertel Teresa niet dat ik hier ben.. dat zal dingen breken tussen haar en Clarence als ik het goed heb." Ik hield zielsveel van Teresa maar wat we hadden gedaan was nog steeds slecht de incest die we hadden moest in het verleden blijven.. mede ook voor Anastasia als ze er achter komt dat ik haar oom ben. Ik nam een slok van mijn bourbon "ik heb je hulp nodig met iets eigenlijk is het niet voor mij maar voor Bowie mijn zoon." Ik gaf hem een foto van mij en Bowie in de tuin "hij is even oud als je zoon maar het punt is hij is familie en terzijde wat ik jullie heb aangedaan heeft hij hier niks mee te maken.. Ik wil mijn zoon kunnen opvoeden zonder dat hij van jullie af weet.. dus ik vertel je het nu ik ben in leven maar ik wil niet gevonden worden en als je dat aan T zou kunnen doorgeven zou ik daar dankbaar voor zijn broertje lief." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/02/2018 01:09 AM

Conor
Ik zuchtte en keek hem aan. Ik schonk nog een beetje in en dronk dit meteen leeg. 'Je realiseert nu wat je van me vraagt? Het is familie Ty. Jij bent familie. Wat is zo erg aan ons dat je je schaamt dit te erkennen.' zei ik en zuchtte. 'Je hoeft je geen zorgen te maken over T haar relatie. Ze is sowieso al dood ongelukkig met die Clarence. Ze is nooit gestopt om van je te houden en ik snap ook niet waarom je met haar breekt. Liefde zou sterker moeten zijn dan het oordeel van andere mensen.' zei ik en schudde kort mijn hoofd. 'Maar goed, terug komend op Bowie. Ik ben het totaal niet met je eens, maar er is niet veel wat ik kan doen.' zei ik en ging met een hand door mijn haar. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 05/02/2018 09:19 AM

Tyler
"Ik heb Bowie zijn moeder om het leven gebracht naar wens van zijn moeder en je weet volgens mij wel waarom." Ik keek hem aan "Teresa weet niet eens dat ik leef en een kind heb.. Ik hou van haar met heel mijn hart en ik weet dat wij gekozen zijn om de familie kracht in leven te houden maar ik kan incest niet meer accepteren.. Ik heb gekozen om net als mijn zoon te zijn en mijn duivel te beperken." Zei ik tegen Conor "mijn terugkomst zal alleen maar ellende bezorgen.. ook voor je zoon, Julie, Xenia en al de mensen die mijn familie zijn." Als ik terug zou keren zou het niet eerlijk zijn voor Kate en Bowie. 

Julie
"Tyler?" Zei ik geschrokken hij leek helemaal niet meer zo jong en knap veel ouder maar dat kwam waarschijnlijk doordat ik zijn duivel niet kon voelen. Meestal kreeg ik door wanneer er een Lincoln in de buurt was ik zette Amaya in de wieg en liep op hem af en gaf hem een knuffel." Ik ben blij dat je terug bent Teresa heeft je nodig" zei ik tegen hem "ze is helemaal niet gelukkig met die Clarence." Ik zag een foto liggen op tafel en zag een knappe jongen die precies op Tyler leek in zijn jongere jaren "je hebt kinderen?" Zei ik bewonderend ik keek naar Conor "maar je bent vast niet van plan om terug te keren?"  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/02/2018 11:00 AM

Conor
'Tss... wat denk je zelf lieverd. Heeft hij ooit om iemand anders gegeven dan zichzelf?' zei ik en kwam overeind. 'Wat kom je hier überhaupt doen Ty? Als je niet was gekomen hadden we niks af geweten van jou of Bowie dus was er niks aan de hand geweest. Dit is gewoon het geven van valse hoop. Weet je wel niet hoe lang Xenia zich heeft opgesloten in haar kamer, bijna niet at. Teresa die dood ongelukkig naar je bleef zoeken en toen van haar vader verplicht met die zak van een Clarence moest trouwen. Je hebt allemaal levens verpest en dat hoef je echt niet te komen inwrijven wat mij betreft. Als je Bowie zo graag niet met ons wil laten opgroeien zul je maar weer moeten verdwijnen.' zei ik en keek hem boos aan. Ik was heel erg gekwetst dat hij nooit iets van zich liet horen. Zelfs geen belletje. hij hoefde niet te vertellen waar hij was maar gewoon een belletje om te vragen naar Xenia, naar zijn moeder. Dat zou genoeg zijn geweest.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 05/02/2018 11:40 AM

Tyler
Als hij dat zegt knik ik "je hebt gelijk ik weet niet eens wat ik hier moet doen.." Zei ik "het was fijn om jullie weer is gezien te hebben." Ik verliet hun villa en stapte in mijn auto ik was zo gefocust op Bowie en wat goed voor hem was.. maar zelf dacht ik niet aan andere hun gevoelens zelfs niet die van Bowie.

Bowie
Ik was alleen thuis en zocht naar dingen die er op kon wijzen dat mijn vader bovennatuurlijk is. Ik gooide oude documenten op een stapel en vond ergens diep een fotoboek. Van Tyler en Conor hun 1ste fotoboek het was een muf boek en het leek er op dat het uit mijn vaders kinderjaren kwam. Ik opende het en zag gelijk een foto van 1 klein jongetje met zijn grote broer ze waren in de duurste kleding gekleed die je maar kan bedenken. Op de volgende pagina zag ik dat het 2tal werd verbreed met een klein meisje -ons zusje Xenia. Daar onder zag ik de hele familie dat moesten mijn grootouders zijn Rosie en Levi Lincoln. Ik verslikte me bijna em pakte mijn telefoon erbij ik zocht die Anastasia op Instagram - ik heb je hulp nodig haal me op x Bowie.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/02/2018 11:55 AM

Anastasia
Ik zat verveeld in de les met mijn haar te spelen als ik opeens en bericht kreeg. Ik fronste en zag dat het van Bowie was. Ik kwam overeind en pakte mijn spullen. 'Miss Lincoln, waar denk je naar toe te gaan?' vroeg de docent die ik negeerde en ik liep naar buiten. Ik gooide alles gewoon op de achterbank van mijn Jaguar en reed naar het huis waar ik gister ook al was. Eenmaal op de oprit toeterde ik en wachtte op hem om naar buiten te komen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 05/02/2018 12:11 PM

Bowie
Als ik getoeter hoor trek ik mijn jas aan en loop ik naar buiten. Ik stapte in en deed mijn gordel om." Breng me naar je huis Ik moet je moeder iets vragen" zei ik tegen haar.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum