ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  82  |  83  |  84  |  85  |  86  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/23/2018 10:13 PM

Maddie
''Verras me'' zei ik glimlachend ik drukte mijn lippen weer zachtjes tegen de zijne. En had de juiste lingerie voor onze honeymoon ingepakt. De limousine reed ons naar het vliegveld waar we al snel overstapte op het vliegtuig die ons vloog naar ik wist niet waar. Ik maakte een selfie van mij en Dylan in het vliegtuig en of ik zin had in mijn honeymoon. 

Roan
Ik zetten mijn handen op haar keeltje en zoende haar lippen teder ''ik heb zo één zin je.'' Zei ik terwijl ik in haar geile oogjes keek.. ik kon er niet tegen als ze me geil aankeek want dan wilde ik haar spontaan neuken. Ik liet mijn handen zakken op haar middel en behaagde haar borsten met mijn mond. Ik glee  met mijn hand langs haar vriendin die al aardig nat was voorspel was dus  niet nodig. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/23/2018 10:19 PM

Hailey
Ik grijnsde naar hem met mijn zaadvragende ogen. Ik had ook zin in hem. Het was bijna onmogelijk om geen zin te hebben in hem. Een zacht kreuntje verliet mijn lippen als hij met mijn borsten speelt en beet op mijn lip. 'Ik wil je voelen Ro.' kreunde ik en spreidde mijn benen nog wat weider.

Dylan
Ik grijnsde breed en keek naar Maddie. Ik kon uren naar haar kijken. Ze was prachtig. Het was gelukkig maar 2 uurtjes vliegen vanuit moskou airport dus dat viel alweer mee. Ik streelde met mijn hand langs Maddie haar wang en duwde zachtjes haar gezicht richting de mijne met mijn wijsvinger zodat ik mijn lippen nogmaals op de hare kon planten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/23/2018 10:47 PM

Roan
Als ze dat zegt trek ik gelijk mijn boxer uit die ik ergens op de grond gooide. Ik wreef met mijn D langs haar vriendin en glee er vervolgens soepel in. Ik zette mijn handen op haar keel en stoten direct op een rap tempo.'''Ik wil je mijn naam horen schreeuwen'' zei ik terwijl ze echt geil was.

Maddie
Ik glimlachte zwak en zoende met hem mee hij maakte me zo gelukkig. Het vliegtuig landen en ik horde luid en duidelijk Finland. Ik wilde altijd al het noordenlicht zien. Niet veel later werden we door een cab afgezet bij een cabin die uitkeek over een meertje. Ik draaide me om naar Dylan ''ik wist wel dat jij de juiste bent.'' Ik sloeg mijn armen rond zijn nek terwijl ik hem weer innig zoende als we eenmaal binnen zijn ga ik gelijk opzoek naar onze kamer. Ik deed de deur open en zag een bed opgemaakt met roze blaadjes in een harten vorm het bed was omringd door kaarsen voor een romantische zweer. 


Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/23/2018 11:35 PM

Hailey
Ik kreunde als ik hem in me voelde en vond het heerlijk om zijn handen om mijn keeltje te voelen. Zo wist ik precies mijn plekje in bed. Ik kon een grote bek hebben in het dagelijkse leven maar als ik met Roan in bed lag was hij meestal wel de baas. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en kreunde steeds harder en harder van genot. 'Fuck Roan!!' riep ik hijgend.

Dylan
Als we eenmaal bij de cabin waren en ze super blij reageerde haalde ik opgelucht adem. Wie weet had ze wel een hele strand vakantie verwacht. Nou kwam dit er ook wel een beetje mee overeen omdat we bij een giga meer lagen. Ik liep met de bagage de cabin binnen en liep achter haar aan richting de slaapkamer. 'We zijn iets vergeten bij de voordeur.' zei ik haar en tilde haar onverwachts op om vervolgens met haar over de drempel de kamer in te stappen. Ik keek naar de rozenblaadjes. Het zou nog best zonde zijn, maar ze moeten er toch ooit vanaf. Ik legde Maddie zacht op het bed neer in het midden van het hart en glimlachte naar haar. 'Ik hou zoveel van jou.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/23/2018 11:55 PM

Maddie
Als hij me optild en op bed neerlegd spring ik overeind ''we kunnen nog niet vanelkaar genieten.. eerst moeten we natuurlijk naakt gezwommen hebben onder het noordenlicht.'' Zei ik streng terwijl ik vervolgens lief glimlachte en ik mijn speciale lingerie nog niet aan had getrokken ik trok mijn jurk uit en stond naakt voor hem.. met een vragend gezichtje om me te brengen naar het meertje zodat ik niet hoefde te lopen.

Roan
Ik draaide haar om bij het horen van mijn naam en begon haar doggy te doen. Ik sloeg mijn rechterhand een paar keer neer op haar billen. Hier had ze geen grote mond hier was ik volkomen de baas. Ik nam haar haren vast in een paardenstaart en genoot van haar billen die op en neer gingen. Wat moesten Dylan en Maddie niet van ons denken midden op hun bruiloft er tussen uit kruipen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/24/2018 12:18 AM

Hailey
Ik liet me gewoon van positie omgooien en greep met mijn handen in de lakens. Ik genoot van zijn vriend die mij heerlijk opvulde en kon alleen maar kreunen voor meer, meer, meer. Ik holde mijn rug en kon verder helemaal niks omdat hij mijn haar vast had.

Dylan
Ik lachte en kwam van het bed af. Ik bekeek hoe ze zich uitkleedde en opeens stond ze naakt voor me. 'En jij verwacht dat ik zo van je af kon blijven.' zei ik lachend. Ik tilde haar weer op en nam haar mee naar buiten. 'Prima, als jij wilt zwemmen, zul je het krijgen ook.' zei ik lachend. Eenmaal buiten rende ik met haar in mijn armen het water in en als we diep genoeg waren gooide ik haar erin. Mijn nu natte pak maakte het wel zwaarder dus ik begon mijn kleren snel uit te trekken en gooide het langs de kant en zwom naar Maddie.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/24/2018 07:26 PM

Maddie
Een gil verliet mijn lippen terwijl ik weer boven water kwam en Dylan naar me trok. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en zoende hem teder ''ik kan niet geloven dat ik officieel miss Lincoln heet'' zei ik zacht tegen zijn lippen aan terwijl ik om hoog keek naar de hemel waar het noordenlicht goed te zien was het was prachtig.

Roan
Ik voelde dat ik het niet meer langer volhield en glee uit haar. Ik draaide haar om en nam mijn vriend was ''vind je het erg als ik op je gezicht kom.. vind dat wel een geil aanzicht.'' Zei ik grommend tegen haar terwijl ik niet eens op een antwoord wachttte en al klaar kwam op haar gezicht. Haar gezicht stond toch al zaadvragend ik kon me niet voorstellen dat Dylan opnieuw solidair ging leven. Ik in ieder geval was nog echt een tiener een trio kon erbij mij nog altijd in. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/24/2018 07:44 PM

Hailey
Nog voor ik antwoord kon geven voelde ik zijn goedje al op mijn gezicht landen. Ik grijnsde en hield mijn tong naar buiten om iets van het goedje op te vangen in mijn mond. Ik lachte zodra hij klaar was en likte langs mijn mond. Met mijn vingers haalde ik de restjes van mijn gezicht en likte het weer geil van mijn vingers af.

Dylan
Ik grijnsde en legde mijn handen op haar billen in het water. Ook ik keek naar de groene gloed die door de lucht ging. 'Ik ook niet. En toch ben je mijn vrouw.' zei ik en keek weer grijnzend naar haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/24/2018 08:01 PM

Maddie
Ik glimlachte breed en bleef hem zo een tijdje in het water zoenen terwijl we af en toe wat spetterde en lol maakte. Maar zodra we uit het meertje waren was het voor mij tijd om me klaar te maken voor mijn honeymoon. Ik droogde me af in de badkamer en douchte nog even snel waarna ik mijn kousen en rode lingerie aantrok. Ik fohnde mijn haren en voor de lol deed ik een tiara op met duiveloortjes vanavond was ik even niet meer een engeltje.

Roan
Ik keek grijnzend naar haar ''ik krijg bijna weer een stijve door jou.'' Zei ik met een lachje terwijl ik mijn lippen op de haren plaatste en haar voorzichtig weer op bed liet liggen.'' Wat zouden Maddie en Dylan niet denken van ons 2?'' Zei ik met een lachje tegen haar terwijl ik met mijn rechterhand door haar haren ging.

hotop.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/24/2018 08:20 PM

Hailey
Ik lachte. 'Ik ben voor vannacht ook nog niet klaar met jou.' zei ik terwijl ik even op adem moest komen. Ik glimlachte naar hem als hij door mijn haar streelt. 'Waarschijnlijk hebben ze het niet eens opgemerkt. Ik kan me niet voorstellen dat ze mij überhaupt missen en ze waren veel te veel met elkaar bezig.'

Dylan
Ik genoot van onze tijd samen en voelde me echt weer gelukkig. Voordat ik Maddie had leren kennen wist ik nooit hoe ik weer gelukkig zou moeten worden, maar Maddie heeft me weer gelukkig gemaakt. Als we eenmaal terug binnen zijn droogde ik me af en spoot heel wat aftershave op om weer lekker te ruiken in plaats van naar het water van het meer. 'Ben je bijna klaar daarbinnen?' vroeg ik door de badkamer deur en keek op als ze uit de badkamer komt. Mijn mondhoeken schoten meteen omhoog. 'Wat ik wel niet allemaal in je te weeg breng, duiveltje van me.' zei ik en trok haar tegen me aan en plaatste mijn lippen tegen de hare.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  82  |  83  |  84  |  85  |  86  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum